"Geçmiş değil bugün gibi yaşıyorum seni, sen her zaman yanımdasın. Gündüzümde, gecemde sen hep benimsin"...
Öyle güzel uyandım ki, yanımda sevdiğim, güzel odam, arkadaşlarım her zaman böyle mutlu kalsak ne güzel olur.
Derin'e döndüm yüzünün en ayrıntısına kadar baktım kirpikleri o kadar uzun ki gözlerine öyle çok yakışıyor ki ve o saçları saatlerce oynayabilirim.. Ama bir şey farkettim burnu çok estetik duruyor çünkü çok güzel bir burnu var uyansın hemen soracağım, onu rahatsız etmeden yanağına öpücük kondurdum.
O uyurken balkona çıktım temiz havayı içime kadar çektim. Sonra biraz çiçekleri suladım. Kanepe de otururken Derin'in sesi gelmesiyle hızla ayağa kalkıp kapıya doğru koşarken kapıya kafamı çarpıp yetmezmiş gibi yere düştüm.
Sonra elimi havaya doğru kaldırıp"Burdayım merak etme"
Derin ne olduğunu anlamayıp bana bakıp gülme krizine girdi,bende kendime güldüm."Aşk olsun yaa kaldıracağı yerde gülüyor birdee"
Gülerek konuşmaya başladı Derin
"Ya aşkım o nasıl güzel düşüştü yani çabalasan bu kadar güzel düşmezdin""Bence de güzel düştüm ama kafam çok acıdı"
"Nasıl geçeceğini biliyorum"
"Nasıl"
Birden Derin bana yaklaşıp acıyan yeri öptü.
"Böyle geçti mi"
"Bir kere daha öpersen geçer bence"
Bir kere daha öpüp sıkıca sarıldık birbirimize ona sarılırken herşeyi unutuyorum ve dünyanın en mutlu insanı oluyorum.
"Aşkım sana bir şey soracağım"
"Sor sevgilim"
"Senin burnun estetik mi"
"NE!"
Gülerek konuşmaya devam etti Derin"Nereden çıktı şimdi"
"Ben bugün erken kalktım sana biraz baktım da biraz saçlarınla oynadım burnun çok güzel olduğunu farkettim"
"Sen beni mi izledin"
"Yaa konu o değil hadi söyle"
"İzledin yani izlemen bittikten sonra öptün mü beni"
" Yaa offf" diyip ayağa kalktım.
Derin de arkamdan kalktı sonra belimden sarıldı, kulağıma eğildi."Burnum estetik değil ay yüzlüm gerçek burnum bu, ayrıca beni öptün demi"
"Yaa Derin suss git üstümü giyeceğim"
Gülerek odadan çıktı ben de o gittikten sonra gülmeye başladım.
Çok seviyorum çok..
Hızlıca dolaba göz attım. Bir tane gri beli ve ayakları lastikli eşofman çıkarttım, üstüne de mavi boğazlı crop çıkartım üstüme giydim. Çekmeden bir çorap çıkarttıktan sonra makyaj masasına oturdum Derin her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünmüş masada hiç kullanmadığım bir sürü makyaj malzemesi vardı. Biraz fondöten sürdüm çok sevmem zaten sonra rimel sürdüm hafif dudaklarımı renklendirdim. Saçlarımı da tarayıp salık bıraktım kendiliğinden dalgalı olması benim işime geliyor.
Aynaya son kez bakarak odadan çıktım. Birden bağırdım
"Derin napıyorsun burada ödüm patladı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY VE GECE
Novela Juvenil"Acı çekmenin yaşı olmazdı ve olmadı da... Acı çeke çeke büyüdüm acılarımın üstesinden gelerek, ayakta dimdik durarak büyüdüm tüm kadınlar gibi... Baba sevgisinden yoksun bir kadın olarak büyüdüm ve bir babanın kızına yapabileceği tüm kötülükleri y...