" Uzun zamandır bu ânın gelmesini bekliyordum... Ama şimdi içimdeki bu korku, bu endişe hiç olmasını istemiyor gibi..."
Gözlerim dolu dolu onun gözlerine bakarken tüm duyguları yaşıyordum sanki dilimiz susmuş gözlerimizle konuşuyor gibiydik...
Gözlerimizde ki yaşlar akarken Derin başımı tutup saçlarımı öptü.. Zamanın durma vaktiydi ama ne zaman durdu ne de o durdu..
Bir anda o adam kolumu tutup kendine çekti."Bırak beni yeter artık"
Sonra kahkaha atmaya başladı.
"Sizin böyle acı çekmeniz ne hoş ya cidden şuan keyfim yerine geldi."Birden Derin yüzüne yumruk vurdu hepimiz korkuyla sıçradık
O adam yattığı yerde bile gülerken Derin sinirle konuşmaya başladı."Seni son kez uyarıyorum eğer bir daha karşımıza çıkarsan seni bu yerden asla kaldırmam haberin olsun.."
Elimi tutan Derin hızlıca kendine çekti sonra hızla yürüdük. Arkadan bağırıyordu."Nereye giderseniz gidin sizi bulacağım."
Hepimiz susmuş arabaya yürüyorduk hızlıca. Sonra arabaya bindik Bartuyla o kız arkaya oturdu biz de öne oturduk Derin nefes aldıktan sonra bana baktı gözlerinde ki yaşlar neler yaşadığını anlatıyordu.
"Ölmediğini biliyordum yaşadığını hep hissettim şükürler olsun şuan yanımdasın bir daha asla ayrılmayacağız."
Elimi sıkı sıkı tutan Derin'in ellerine kafamı eğdim hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım..
Kafam eğik konuşmaya başladım."Bir daha hiç kavuşamayacağım sandım şimdi yan yanayız ama .."
Başımı kaldırıp gözüne bakarak
"Ama seninle gelemem, senin yanında duramam yanında olduğum sürece sana hep zarar vereceğim. Özür dilerim"Hızlıca arabadan çıktım koşmaya başladım o pislik adamın yanına zaten hemen arkamdan Derin geliyordu bağıra bağıra koşarken birden arkamdan tutup sarıldı Derin, başını kulağıma doğru getirdi..
"Böyle daha çok zarar veriyorsun sensiz yapamıyorum hem biz herşeyin üstesinden geliriz öyle değil mi.. Lütfen gitme lütfen."
Belime dolayan ellerini çözüp yüzüne baktım..
Arkamızda Bartu ve o kız vardı teker teker hepsinin yüzüne baktım."Ben her gün sen öleceksin diye yaşamaktan yine o adam yüzünden gideceğinden bana yaşattığı kötü şeylerle seni üzeceğinden çok korkuyorum baksana halime yoruldum artık her nefes alışımda biraz daha canımın yanmasından çok yoruldum. Mutlu değilim ve artık mutlu olmak istemiyorum.. Sana aşığım ve aşkımı bile bile öldürmek istemiyorum. Bırak da gideyim."
"Ya benim sana olan aşkım, sensiz nefes alamayışım, sensiz geçen her gün defalarca ölürken sırf o adamın yaptığı şeyler yüzünden beni bırakıp gidecek misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY VE GECE
Teen Fiction"Acı çekmenin yaşı olmazdı ve olmadı da... Acı çeke çeke büyüdüm acılarımın üstesinden gelerek, ayakta dimdik durarak büyüdüm tüm kadınlar gibi... Baba sevgisinden yoksun bir kadın olarak büyüdüm ve bir babanın kızına yapabileceği tüm kötülükleri y...