"Eğer affetsem mutlu olabilir miyim, kalbimin ağrısı dinebilir mi, yoksa kendime yaptığım saygısızlık mı olurdu, her şeyi bir anda unutmak kolay mıydı... Yaşadığım acılara karşı sevgi mi kazanacaktı."
Derin aklımdan çıkmıyordu neden ona öyle davranıyordum.. Kendime o kadar çok kızıyorum ki onu dinlesem belki anlaşacağımız bir nokta olabilir.
O günden sonra 2 gün geçti hiç bir şey olmamış gibi hayatıma devam edemiyorum onu fazlasıyla özlüyorum...
Derste telefonumu gizlice çıkartıp Bartuya mesaj atacaktım..
Ama arkamda ki çocuğun seslenmesiyle korkmuştum.
"Hey napıyorsun"
"Pardon ya acildi de ondan kusura bakma rahatsız ettiysem"
"Ya kendim için demiyorum hoca görücek şimdi biraz daha telefonunu aşağı da tut"
"Peki teşekkürler".
İçimden kendi kendime düşünmüştüm bir an neden herkese fazla iyimser davranıyorum insanlar bunu haketmiyor hemen özür diliyorum herkesten salak gibi tamam yani çocuk iyiliğimi düşündüğü için söyledi ama yinede neyse boşverKime:Bartu
Kimden:Gece
Bartu ben bu dersten sonra Derinle buluşmaya gidicem yani sen beni bekleme eve git.Mesajı attıktan sonra 10 dakika sonra zil çalmıştı. Hızlıca okuldan ayrıldım ve Derin'i aradım.
Aradığım gibi hemen açtı sanki telefonda beni bekliyormuş gibi."Derin buluşalım mı."
"Olur nerede"
"2 gün önce gittiğimiz yerde"
"Peki"
Kapattıktan sonra 5 dk sonra Bartu aradı..
"Efendim Bartu"
"Ya Gece sen neredesin, nereye gidiyorsun bak yine üzücek seni geri dön hadi"
"Bartu sakin ol ben onu hiç dinlemedim. Belki haklı bir yanı vardır."
"Umarım vardır".
"Hadi bayy yemeğine yemeyi unutma."
"Tamam çok geç kalma"
"Tamam"
Hızlıca dediğim yere varmıştım. Derin de oradaydı kalbimin sesini şimdiden duyuyordum elim ayağım titriyordu sakince nefes alıp verdikten sonra yanına gittim..
"Merhaba Gece"
"Merhaba"
"Bir şey mi oldu."
"Yoo seninle konuşmaya geldim.. Bana anlatacağın şeyler olmalı."
"Babana benzettiğin biriyle neden konuşmak istiyorsun ki"
"Sende sevgilisi olduğunu düşündüğün halde benimle defalarca konuşmaya çalışmıştın. Buraya seninle tartışmaya gelmedim.. Eğer söylemek istediğin birsey yoksa gidiyorum."
"Dur. Oturda konuşalım"
"Seni dinliyorum Derin."
"Gece bana yabancı biriymişim gibi bakma ben geceleri neler yaşadığımı bilmiyorsun."
"Sen benim neler yaşadığımı bilmene rağmen bunları yaptın bu yüzden benden bir şey bekleme lütfen. Neyse anlat dinlemek istiyorum."
"Gece ben varlıklı ve mutlu bir ailenin çocuğuydum. Ta ki senin babanı tanıyana kadar benim babamla senin baban bir iş ortaklığı yapmışlar benim babam senin baban yüzünden iflas etmiş bende o zamanlar 8. sınıfa gidiyordum. Benim annemin ciddi bir şekilde sağlık problemleri vardı zengin olduğumuz zamanlarda sıkıntı olmuyordu çünkü ne kadar pahalı olsa da ilaçlarını ya da tedavilerini hiç aksatmadan yapıyorduk. Ben okuyarak ve çalışarak bir şekilde ilaçlarına para topluyorduk babamla. Ama tedavilerini olamıyordu git gide kötü bir hale geliyordu. Bende senin babanın karşına çıktım. Annem için her şey yapardım bu yüzden ona babamın işini geri vermesini ve o ne isterse yapacağımı söyledim. O da bana tamam dedi.
Eski yaşantımızı geri almıştık sıra bana gelmişti çünkü ona yapmasaydım her şey tekrardan mahvolurdu. Yapacağım işi anlattı sadece bir kız dedi beni çok üzdü dedi yani kızı olduğundan bahsetmedi. Senin karşına çıktıktan sonra söyledi ve seni öyle kötü anlattı ki bu işi çok istiyerek yapacağımı düşündüm. Ama hiç bir şey göründüğü gibi değildi. Ve her şey için çok geçti. Belki bana inanmıyorsun, belki sevmiyorsun ama seni tanıdıktan sonra baban sevgili olun dediği için seninle sevgili olmadım. Seni gerçekten sevdiğim için oldum yani sevgim, hislerim yaşadığımız hiç bir şey yalan değildi. "
" Derin hepsine inanıyorum çünkü babamdan bunu bekliyorum. Ama benim tek anlamadığım ve beni çok üzen şey beni gerçekten sevdiğini söylüyorsun peki neden bana her şeyi anlatmadın. Sonra neden kaçıp gittin."
"Korktum her şey daha kötü olur diye"
"Şimdi daha mı iyi sence"
"İyi değil ama iyi olmayacak anlamına gelmiyor. Elini tutabilecek kadar yakınsın ama bir o kadar da uzaksın.
Ben artık dayanamıyorum çok özledim seni.."
Bende aynı şeyleri söylemek istiyordum. Sarılmak istiyordum ama yapamıyordum.
"Derin ben artık gideyim geç oldu."
"Gerçekten bu mu"
"Efendim."
"Söylediğim şeylerden sonra gitmek mi istiyorsun. Peki git"
Bir şey demeden gidiyordum. Derin'in bana seslenmesinden sonra yerimde durdum.
"Gece yarın İstanbula gidiyorum.."
Ağlamamak için yutkunuyordum. Nefes alıp verdikten sonra ona döndüm. Ve sert bir şekilde konuşmaya başladım.
"Git sen alışkınsın gitmelere. Zaten neden geldin ki bir daha nasıl Gece'yi üzerim diye mi geldin. Ben alışmıştım yokluğuna sen de benim yokluğuma alışırsan iyi edersin çünkü bundan sonra beni bir daha asla görmeyeceksin." ağlayarak oradan uzaklaşmıştım..
Bir bank bulup oraya oturdum. Telefonu elime aldım Bartuyla konuşmak için bir anda arkamdan ses geldi.
"Aramana gerek yok ben zaten hep burdaydım."
Arkama döndüğümde Bartuyla göz göze gelmiştik. Yanına gidip ona sıkı sıkı sarılmıştım ve duran göz yaşlarım tekrardan akmaya başlamıştı.
Beni banka oturtup kafamı omzuna koydu.
"Ben sana ne dedim üzüleceksin dedim. Ama yinede gitmek istedin."
Ve o seni yine bırakıp gidiyor."
"Ben hala ona aşığım ve gitme demek istiyorum ama diyemiyorum."
"O da sana aşık. Ne kötü"
Kafamı omzumdan kaldırdım.
"Neden kötü."
"Çünkü seni üzüyor ve bence hayatta yaptığı en kötü şey."
"Ama bende üzüyorum."
"Evt üzüyorsun ama seni üzdüğü için üzüyorsun."
"Bak Gece sen benim şuan en yakın arkadaşımsın ve hayatım boyunca öyle olmanı diliyorum. Ama eğer bir gün sana olan hislerim başka yöne giderse ve sen beni istemezsen bile en kötü yanında olacağım ve sen beni ne kadar üzsen de seni üzmeyeceğim. Ve başkasının seni üzmesine asla izin vermeyeceğim. Çünkü sevgi bu."
"İyi ki varsın ne olursa olsun sen hep yanımda ol."
Bartu beni otele bırakıp kendisi de eve gitmişti.
Yorgundum canım yanıyordu bu sadece ruhsal değil fiziksel de artık ruhumun acısı bedenime vuruyor. Kendimi çok kötü hissediyordum nefes alamıyordum. Başım dönüyor ve gözüm kararıyordu zaten sonrayı hatırlamıyorum.
"Uyandığım da bir hastane odasındaydım kafamı sola çevirdiğim de Bartuyla göz göze geldik.
" Uyandı uyandı" bir anda sağ tarafım da elimi tutan biri vardı yavaşça kafamı çevirdim. Gördüğüm şeyle soka uğramıştım.
Gözleri ağlamaktan şişmiş ve hala yaş akan Derin karşımdaydı..
Zaman dursa da bu gözlerimiz hiç ayrılmasa. Ellerimi çekmedim bende onun elini tuttum..
"Gece iyi misin seni yalnız bırakmamalıydım"
Sessim kısık ve yorgun bir şekilde çıktı..
"Bartu sakin ol lütfen ve ben iyiyim."
"Neyse sen gidebilirsin ben Gece'nin yanında kalırım."
"Pardon ben mi gitmeliyim bu kızı bu hale getiren sensin bir de seni onunla yalnız bırakıp daha fazla üzülmesine izin vermem"
"Ya sakin olur musunuz."
"Gece ben doktoru çağırıp geliyorum"
"Tamam Bartu"
Bir anda Derin konuşmaya başladı.
"Hatırlıyor musun"
Kafamı ona çevirerek
"Neyi"
"Bir kere daha bayılmıştın aynı yine böyle yanındaydım. Yine aynı gözlere bakıyordum ve yine korkuyordum bir şey olacağından.."
"Evet hatırlıyorum bana Gece ne bu elleri, ne hızlıca çarpan kalbini, ne de seni asla bırakmayacağım diye verdiğin sözü de hatırlıyorum ama bir şey daha hatırlıyorum beni en kötü günümde bıraktığını da ve haftalarca gelmediğini de ve şimdi gideceğini de. Ne de çok şey hatırlıyor muşum öyle değil mi. "
Elimin üstüne başını koyup hıçkırarak ağlamaya başladı.." Özür dilerim böyle olsun hiç istemedim."
Onun ağladığını görünce dayanamayıp gözlerimden yaş akıyordu ve artık dayanamıyordum ve onu böyle üzmek istemiyordum.
"Ama eğer yarın gitmezsen seni affedebilirim."
Bir anda başını kaldırdı.
"Nee sende duydun demi affedebilirim dedin"
"Ben dedim ya nasıl duymayayım."
Hemen yanıma oturdu. Sıkıca bana sarıldı ilk gün ki gibi içim huzurla doldu. Yavaşça bende sarıldım koksunu en derinlerime aldım. Tek ihtiyacım olan şey buydu ve o günün yine geldiğini görmek beni çok mutlu ediyordu..
Bir anda odaya Bartu girdi direk sarılmayı bıraktım Derin de bırakmıştı. Bartu ise gördüğü şey karşısında şok olmuştu.
"Şey ben"
"Derin bizi biraz yalnız bırakır mısın"
Derin bir bana bir de Bartuya bakıp odadan çıktı.
"Bartu yanıma gelir misin"
"Gece gördüklerim -"
"Bak Bartu seni çok seviyorum ve iyiki hayatıma girdin ve hep yanımda olmanı istiyorum. Ve aynı şekilde Derin'e olan aşkımı da biliyorsun onu çok seviyorum ve o giderse biliyorum toparlanamayacağım. Her şeyi unutmak istiyorum ve Derinle biz hiç ayrılmadık bizim kalbimiz hep birdi zaten sadece birbirimizi üzdük ama bunları da halledebiliriz."
"Gece bende seni çok sevdiğim için diyordum uzak dur diye ama seni mutlu ediyorsa sıkıntı yoktur ama seni bir gün üzerse ben senin hep yanında olacağım."
"Biliyorum bu yüzden çok şanslı hissediyorum kendimi."
"Neysee o zaman hayırlı olsun ne diyeyim ben gidiyorum sizin yanınızda kalıp cıvık cıvık ilişkinizi görmek istemiyorum çünkü ben sap bir insanımm beni aşktan soğutmayınn"
"Neee cıvık cıvık mı sen öyle san bizim ilişkimiz hiç bir ilişkiye benzemez"
"Aynenn aynenn" deyip gülerek odadan çıkmıştı.
"Derin bak bi"
"Ne var"
"Bak ben seni tanımıyorum daha kaç gündür tanıyorum. Ve Gece'yi çok iyi tanıyorum aramızda bişi olduğunu söyledin ama Gece benim kız kardeşim onun her zaman yanında olacağım iyi ya da kötü gün farketmez neler yaşadığını biliyorum ve seninde neler yaptığını da bu yüzden kız kardeşimi sakın üzmeye kalkma ama o seninle çok mutlu eğer böyle devam ederseniz benim best çiftim olabilirsiniz. Ne güzel ciddi ciddi konuşuyordum bozdum sonda"
"Ama hakkını yemeyelim güzel konuştun.. Sen hiç merak etme Gece'yi bundan sonra hiç üzmeyeceğim."
"Tamam hadi içeri gir Gece seni bekliyor."
"Gece ben geldim"
"Hoşgeldin."
Derin içeri girdikten sonra ardından doktor geldi..
"Merhaba Gece nasılsın"
"İyiyim teşekkür ederim."
"Doktor Bey bayılma sebebi neymiş"
"Gece tansiyonun düşmüş lütfen yemene, dinlenme çok dikkat et ve stresten uzak dur ve vitaminlerin de çok düşük bu gece burdasın yarın taburcu olursun".
"Peki daha dikkat ederim"
"Gece bir şey sormak istiyorum"
"Buyurun Doktor Bey"
"Sana psikiyatriye randevu almamı ister misin."
Derinle göz göze geldim sonra doktora çevirdim gözlerimi
"Hayır teşekkür ederim"
"Peki iyi geceler"
"Gece neden hayır dedin belki iyi gelirdi."
"Hayır Derin ben gitmek istemiyorum"
"Peki sen bilirsin"
"Derin çantamdan telefonumu verir misin"
"Ne yani şimdi ilk barıştığımız gün telefonla mı uğraşıcan"
"Ne yapalım Derin Bey"
"Birbirimize bakıp gözlerimizde kaybolabiliriz. Seni çok özledim"
"Bende özledim bir daha sakın gitme ve ayrıca ben sana her baktığımda senin gözlerinde kayboluyorum."
Derin gülümseyip sandalyeden kalkıp yanıma oturdu. Eliyle yanağımı okşuyordu. "Ben istesemde gidemem neden biliyor musun".
"Neden"
"Çünkü gözlerinde kayboldum ve oradan çıkmak istemiyorum."
Sonra alnıma küçük bir öpücük kondurdu. Yüzüm kıpkırmızı olmuştu.
"Ooo Gece hanım kızardınız"
"Ya off sus gittin geldin hala gıcıksın yani"
"Tabi bu özelliğimi asla kaybetmedim.."
"İyi yaptın neysee ben uyuyorum yorgunum."
"Bende yanında mı uyusaydım."
"Hayırrr."
"Sandalye de mi uyumamı istiyorsun yani burda uyuyup üşütmemi."
"Yaa hayır da neyse uyu bakalım yanımda."
Derin uzandı bende arkamı dönüp uyumak için gözlerimi kapattım bir anda Derin elleriyle belimi sardı.
Kulağıma fısıldayarak
"İyi geceler sevgilim."Merhabalaarrr geç bölüm attığımı biliyorum ama bu aralar çok rahatsızım ve online derslerim var bu yüzden yazamadım ve bi konu hakkında konuşmak istiyorum.
Bana sürekli mesajlar geliyor kitabımı okur musun ya da kitabını oylayım sende benimkini oylar mısın tarzı mesajlar geliyor.. Tabi herkesin kitabının okunmasını isterim başarılı olmasını isterim. Ama ben buralara tek başıma geldim arkadaşlarıma bile kitap yazdığımı söylemedim çünkü okumak istemeyebilir sırf arkadaşıyım diye okutamam ya da hiç kimseye wattpadden mesaj yazmadım. Benim kitabımı gerçekten beğenenler okusun, belki birilerinden yardım alıp daha fazla okunmasını sağlayabilirim ama ben bunu yapmıyorum benim kitabım okunsun ve sevenler beğensin istiyorum bu yüzden böyle mesajlar atmayın sonra üzülüyorum yardım edemediğim için ben beğendiğim kitaplari okurum çünkü... Neyse çok konuştum sizleri kocaman seviyorum ♥️♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY VE GECE
Novela Juvenil"Acı çekmenin yaşı olmazdı ve olmadı da... Acı çeke çeke büyüdüm acılarımın üstesinden gelerek, ayakta dimdik durarak büyüdüm tüm kadınlar gibi... Baba sevgisinden yoksun bir kadın olarak büyüdüm ve bir babanın kızına yapabileceği tüm kötülükleri y...