Merhabalar, şimdi yukarıda ki müziği açın kendinizi nasıl rahat hissediyorsanız öyle okumaya başlayın... Kendinize de iyi bakmayı unutmayın. 😘
"Belki bir gün güneş bize doğar, belki de bir gün bu kabus rüya ya dönüşür...
El ele verirsek herşeyi gerçekleştiremez miyiz?"Öyle bir sabaha uyanmıştım ki tahmin edemeyecek kadar mutluydum, sanki rüyadaydım ama herşey gerçekti. Derinle dün akşam öyle güzel vakit geçirmiştik ki otele gider gitmez uyumuştum. Yataktan hiç kalkmak istemiyordum ama telefonuma gelen bildirimle kalkmam bir olmuştu. Derinden günaydın mesajı gelmişti kalbim o kadar hızlı atıyordu ki nedenini anlamıyordum bile... Ay Cafe 'ye gitmem lazımdı babam çalışmamı istemiyordu, ben istiyordum ancak onun bana yaptığı şeylerden sonra bende ayrılmak zorundayım onu kırmak istemiyordum. Yatağıma bıraktığım telefonum çalmıştı hızlıca baktım kim arıyor diye babam arıyormuş bende şey sanmıştım aman neyse...
"Efendım babacım"
"Kızım kahvaltıya iniyorum da ben, sende gelicek misin beraber kahvaltı yaparız ne dersin"
"Babacım olur da benim valizim Ay Cafe de kaldı dün ki kıyaftlerim yanımda yani giyecek bir şeyim yok yanımda acab-"
"Kızım odandaki dolabı açar mısın"
Ne alaka şimdi deyip dolabı açtım bir kaç takım kıyafet vardı o an o kadar sevinmiştim ki.
"Ya babacım çok teşekkür ederim seni çok seviyorum"
"Gece bana yıllar sonra seni seviyorum dedin şuan hiç kimse benim kadar mutlu olamaz"
Babamın dediği gibi ben yıllardır babama bu kadar içten seni seviyorum dememiştim.
"Babacım artık bu lafı çok duyacaksın bence"
"Kızım bende seni seviyorum şimdi kıyaftelerını giy ben seni aşağı da bekliyorum" babamla güzel konuşmamızdan sonra hızlıca yatağımı toplayıp, elimi yüzümü yıkayıp babamın bana aldığı kıyafetlere bakmak için dolabın yanına geçtim. Pantolon, tişört, şort, elbise, etek her şey vardı. Hava çok sıcak olduğu için siyah beyaz çizgili şort ve üstüne de beyaz bir tişört çıkartıp hızlıca giyindim beyaz spor ayakkabılarımı giyindikten sonra, hafif makyaj yapıp saçlarımı da tarayıp açık bırakmıştım. Ayna da uzun zaman sonra kendimi bu kadar güzel hissediyordum. Çantamı da alıp hızlıca odadan çıkıp aşağı indim babamı telefonla konuşurken gördüm hızlıca yanına gittim bana gülümseyip telefonla konuşmak için masadan uzaklaştı, birisiyle sinirli konuşuyordu kim diye çok merak ediyordum tüm dikkatimi babama odakladım, Derin mi dedi yoksa bana mı öyle geliyordu ona baktığımı görünce telefonu kapatıp yanıma geldi. "Günaydın kızım"
"Günaydın babacım, az önce kiminle konuşuyordun" "Tanımazsın kızım sen" "Derin dediğini duydum da Derin kim" babam bir an ne diyeceğini şaşırdı. "Yok kızım sana yanlış gelmış neyse hadi kahvaltı yapalım".
Yoksa gerçekten Derin miydi, saçma sapan düşünceler yeniden beynimde dolaşıyordu. Kahvaltıyı beklerken o sırada Derin'e mesaj attım.Kime:Derin
Kimden:Gece
Günaydın.
NapıyorsunMesajı attıktan sonra telefonumu sessize verip masaya bıraktım. Babamla güzel sohbet eşliğinde kahvaltı yaptıktan sonra birlikte dışarıya çıktık.
"Kızım benim ev ile bi işim varda oraya gideceğim sen napıcaksın."
"Babacım sen benim işte çalışmamı istemediğin için işten ayrılacağımı ve valizimi almaya gidicem"
"Benim için işten mi ayrılıcaksın teşekkür ederim kızım, peki valizini nasıl getiriceksin"
"Babacım arkadaşım beni bırakır otele yani sıkıntı yapma"
"Dün ki arkadaşın mı"
"Tebessüm ederek evet babacım"
"Bir gün buluşturusun bu arkadaşınla artık"
"Olur" "Tamam kızım sonra görüşürüz, ha unutmadan bu kredi kartların dilediğin gibi kullanabilirsin" babam gittikten sonra telefonuma baktım Derin 'den mesaj vardı mesaj sayfasına girdim hemenKime:Gece
Kimden:Derin
Bir şey yapmıyorum. Ama birlikte yaparız demi.Bence hava çok güzel tam buluşmalık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY VE GECE
Novela Juvenil"Acı çekmenin yaşı olmazdı ve olmadı da... Acı çeke çeke büyüdüm acılarımın üstesinden gelerek, ayakta dimdik durarak büyüdüm tüm kadınlar gibi... Baba sevgisinden yoksun bir kadın olarak büyüdüm ve bir babanın kızına yapabileceği tüm kötülükleri y...