19.BÖLÜM:ACI GERÇEK

1.7K 139 61
                                    

"Canım yanıyordu, çok özlüyordum, sesini gülüşünü bana bakışını çok özlüyordum..."

Bugün okul sıradan geçtiği için çok mutluydum ama sürekli bildirim geldiği için de çok rahatsız oluyordum.
Eve geldiğimde kardeşim gelmişti. Onunla oturdum yemek yedik o odasına ders çalışmaya gitti bende film izliyordum. Kardeşimi merak edip yukarıya çıktım biriyle telefonda konuşuyordu. Merak etme ben halledeceğim gibi şeyler söylüyordu bende merak edip içeriye girdim..
Hemen telefonu sakladı.
"Asra biriyle mi konuşuyordun."
"Hayır Gece ders çalışıyorum görmüyor musun"
"Biran bana öyle geldi neyse sen ders çalış" deyip aşağı indim telefonla konuştuğuna eminim benden birsey mi saklıyor yoksa onuda mı rahatsız ediyorlar. Bunları düşünürken telefonuma bildirim geldi yine aynı kişiden saçma bir mesaj daha.
"Fazla merak kötüdür" bu neydi şimdi Bartuyla okulda konuşmuştuk bildirim gelirse ona atacaktım.

Kime:Bartu

Kimden:Gece
Bartu bana tekrardan bildirim geldi.

Mesajı atıp telefonu kenara bıraktım 2 dk sonra bildirim geldi Bartudan olduğunu düşünmüştüm ama yine aynı kişidendi.
"İstediğin kadar kişiye söyle benim sana mesaj attığımı hiç kimse hiçbir şey yapamaz. Ama benim neler yapacağımı bilmiyorsun, dikkat et:)"

İyice korkmuştum ayağa kalkıp camdan aşağıya baktım ama kimse yoktu. Hemen Bartu'yu aradım ama açmadı. Tekrardan mesaj attım.

Kime:Bartu

Kimden:Gece
Bartu cvp ver artık
Sana söylemem gereken şeyler var
Aç şu telefonu ne diye kullanıyorsun acaba.

Biraz zaman geçtikten sonra Bartu beni aradı.

"Ya Bartu niye cvp vermiyorsun "
"Uyumuştum Gece telefonda sessizdeydi ya özür dilerim."
Biran durmuştum, kimse bana cvp vermek zorunda değildi neden kızıyorum ki çocuk bana yardım ederken, kendime çok kızmıştım.
"Ben özür dilerim kızmak istememiştim sadece biraz sinirliyim de"
"Ya saçmalama benim hatam telefonu sessize almam bundan böyle. Neyse istersen buluşalım daha rahat konuşuruz"
"Olur nerede buluşalım"
"Bana evin adresini ver gelip alayım seni"
"Yok ya uzun olur öyle"
"Tamam o zaman size yakın olan bir yer yok mu ben geleyim"
"Tamam Sakaryabaşına gel"
"Hemen geliyorum"
Yukarıya çıkıp Asra'nın odasına girdim.
"Gece şu odama gelirken kapıyı çal öyle gir."
"Asra yabancı mıyım ben neden böyle yapıyorsun"
"Ya tamam boşver"
Sonra yanına gidip oturdum.
"Asra sana bir şey soracağım bana gerçeği söyle olur mu."
"Niye ne oldu ki bisi mi öğrendin"
"Öğrenmem gereken bir şey mi var."
"Ya yok yani o anlamda söylemedim. Neyse sen söyle"
"Asra seni telefondan rahatsız eden biri mi var."
"Yok tabi kimse beni rahatsız etmiyor" deyip kahkaha attı.
"Iyi sevindim. Ben dışarı çıkıyorum da 1 saatte gelirim olur mu."
"Olur sen takıl"
Yukarıya çıkıp siyah bir eşorfman ve siyah sweatshirt çıkartıp giydim spor ayakkabılarımı giyip çıktım..
Bizim eve çok yakın yürüyerek 5 dakikaya oraya varırım. Hızlıca oraya vardım çimenlere oturdum ve nehiri seyrettim o kadar güzel di ki hep burda kalsam sesimi çıkartmazdım.
Bartu gelene kadar kulaklığımı takıp müzik açtım. Bu aralar en çok Sezen Aksu şarkısı dinliyorum. Eskiden
müzik dinlediğimde akılmda sadece annem vardı şimdi ise binlerce düşünce, acı, nefret, sevgi en çok da Derin.
Öyle özlüyorum ki öyle ihtiyaç duyuyorum ki sadece 5 dk görsem bir daha sesimi çıkarmazdım. Ama kızıyorum da neden ya neden bana söylemedi ki söyleseydi ben onu anlardım. Kalbim acıyor..
"Ben geldim"
Kafamda ki düşünceleri atıp şarkıyı da kapatıp Bartuyla meseleyi çözecektik.
"Hosgeldin."
"Hadi hemen anlat çok merak ettim.."
"İşte bu bildirimler geldi."
"Ya bu ne böyle sen tek mi yaşıyorsun"
"Hayır kardeşimle, kardeşimle de bu sene tanıştık yani ben bu yaşıma kadar babamın yanındaydım da sonra buraya geldim annemi buldum ve bu da üvey kardeşim."
"Kardeşinle aran nasıl"
"Bugün bana yalan söyledi"
"Ne yalanı"
"Ben onun yanına çıkıyordum telefonla konuşuyordu ben girer girmez telefonu sakladı telefonla mı konuşuyorsun dedim hyr dedi"
"Gece sana bir şey söyleyeceğim ama bana lütfen kızma ve yanlış anlama"
"Tamam seni dinliyorum"
"Kardeşin bu mesajları atıyor olmaz mı"
"Ne sen ne diyorsun ya bunu nasıl düşünürsün"
"Ya sakin ol sadece düşündüm"
"Düşünme ozmn"
"Bak Gece sana yardım etmeye çalıyorum böyle her dediğime kızarsan olmaz, mantıklı düşün kardeşin de insan insanlar her şey yapabilirler. Şimdi beni dinle ve dediklerimi yap pişman olmayacaksın"
"İyi tamam şimdi şöyle napalım"
"Numaranı değiştirmeye gidiyoruz"
"Tamam gidelim."
"Şuan kardeşinin yapıp yapmadığına bakacağız"
Bir şey demeden yola devam ettim ve kafamda düşünceler oluştu. Neden yapsın ki böyle bir şey umarım o değildir.
En yakın telefon bayisine geldik ve numaramı değiştirdik. Tekrardan Sakaryabaşına gittik. Ve sadece oturduk konuşmadan nehri izledik.
"Neyse geç oldu ben gideyim artık Bartu."
"Seni bırakayım."
"Yok sağol ztn hemen burda"
"Peki iyi geceler"
"Sen gitmeyecek misin"
"Birazdan giderim."
"Peki çok geç gitme eve hadi iyi geceler"
Hızlıca eve gelmiştim. Oturmadan Asra'nın yanına gittim..
"Asra gelebilir miyim"
"Gel Gece" "Hosgeldin"
"Hoşbuldum"
"Napıyorsun ders çalıştın mı"
"Evet çalıştım şimdi arkadaşlarla konuşuyorum."
"Hm peki neyse ben uyumaya gidiyorum. Yorgunum."
"Gece sen telefon numaranı mı değiştirdin"
"Evet sen nerden biliyorsun."
"Aradım oradan biliyorum"
"Hı anladım."
"Numaranı vermeyecek misin".
"Ayy unuttum veririm tabi."
Telefon numaramı Asra'ya verdikten sonra odama çıkıp elimi yüzümü yıkadıktan sonra pijamalarımı giyip yatağa girdim..
Çekmecemden bir kitap çıkartıp kitap okumaya başladım.
1 saat kitap okuduktan sonra kitabı yerine koyup uyumak için yatağıma tam girdim.. Ama birden bir bildirim geldi telefonuma rahattım çünkü Bartu da sadece telefon numaram var ve Asra da.
Gördüğüm şeyle şoka girdim yine bilinmeyen bir numaradan mesaj vardı.
"Telefon numaranı değiştirmen sana mesaj atmayacağım anlamına gelmez"

Ya Bartu' nun dediği doğruysa ya.. Off saçma sapan düşünmek istemiyorum bu yüzden aldırış etmeden uyudum.
Sabah saat 07.00 de uyanmıştım. İlk Asra'ı kaldırdıktan sonra üstümü giyinip kahvaltı hazırlamak için mutfağa gitmiştim. Kahvaltı hazırlayıp evden çıkmıştım.
Okula gelmiştim hemen bahçeye girdim. Ve yerimize gitmiştik.
Bartu gelmişti beni bekliyordu.
"Günaydın Bartu"
"Günaydın Gece"
"Bana her günaydın dediğinde gülüyorsun farkındayım."
"Ama napayım günaydın gece çok tuhaf yaa"
"Bencede" ikimizde gülmüştük
"Al sana çikolatalı süt aldım."
"Ya teşekkür ederim. Çok severim ztn. Ha bu arada bana tekrardan mesaj geldi."
Bunu duyan Bartu şok içinde ayağa kalktı.
"Ne sen ne diyorsun ya nasıl olur ama"
"Dur otur sakin ol"
"Nasıl sakin olayım kafayı yiyicem şimdi"
"Ya bir otur. Şimdi ne yapalım."
"Gece benim hacker bir arkadaşım var. Oraya gidelim hemen bulur."
"Ya bunu neden daha önce söylemedin ki hadi hemen gidelim"
"Dersler nolucak"
" Bir gün ztn ama istersen sen gir bana adresi ver."
"Ben kendim için demiyorum umrumda değil okul senin için diyorum"
"Peki o zmn gidelim"
Hızlıca o yere gelmiştik durumu çocuğa anlattık sonra biz bir kenara oturduk bulana kadar.
"Gece"
"Efendim Bartu"
"Bak ne olursa olsun kim olursa olsun kendini sakın bırakma her zmn güçlü kal. Ben hep yanındayım"
"Biliyorum bu yüzden güçlüyüm"
Yarım saat geçtikten sonra o kişinin her şeyini bulmuştu.
"Buldum bakmak ister misiniz"
Bartuyla birbirimize baktık ve ikimizde derin bir nefes aldık.
Kendimi topladım ve yanına gittim..
Yavaşça ekrana baktım.
İlk önce kalbim hızlıca atmaya başladı, başım döndü ve gözümden yaş aktı.
Bartu ya baktım.
"Kim"
"ASRA"

Merhabalar yeni bölümle karşınızdayım. Geç bölüm attığımın farkındayım. Çünkü emeklerimin karşılığını almıyorum şimdi ne emek diyeceksiniz ama ben saatlerce eskişehiri araştırıyorum çünkü eskişehir hakkında pek bilgim yok, sonra gece için bir sürü kıyafet sitesine bakıyorum. Ne yazacağım hakkında günlerce düşünüyorum ve yoruluyorum. Bu zamana kadar hiç kimseden destek almadım benim arkadaşlarım bile kitap yazdığımı bilmiyorlar çünkü sırf destek olsun diye kitabımı okutamam belki beğenmeyecek sırf ben olduğum için desteklesin istemiyorum. Şimdi de kimseden destek istemeyeceğim sadece neden geç bölüm attığımı açıklamak istedim...
Umarım beğenirsiniz ♥️sizleri seviyorum. :)
Bu arada Ay ve Gece'nin serisi olsun mu yoksa bir kitap yeterli mi cevaplarsanız mutlu olurum

AY VE GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin