21.Bölüm
Ekin Sağlam...
İzeli bir türlü ikna edemiyordum kendini atacaktı ve ben elim kolum bağlı bir şekilde onu izliyordum yapabildiğim tek şey ona bağırmaktı.
"İzel bak güzelim hadi gel annen öldü yanında kimse yok bırakma kendini sakın."dedim yaklaşsam ikimizde aşağıya düşecektik.
"Ekin ben artık dayanmıyorum annem tek kurtuluş yolu."dedi.
Yavaş yavaş adımlar attım arkası döndük oldu için benden uzaklaşmıyordu hızlıca saçından kavrayarak kendime çektim başka yolu yoktu,canı acıdığı için şiddetli bir çığlık attı. Onu kucaklayıp direk arabaya bindirdim içeriye girip arabanın anahtarını telefonumu alıp çıktım izel öylece kollarımda bayılmıştı onu acil hastaneye götürmem gerekiyordu. Arabanın motoruna yüklenerek hızlıca tatil köyünden çıktım en yakın hastaneye gelmiştik kucağıma alıp direk sedye için bağırdım. Sedyeyle gelen hemşireler izeli acile aldılar ayaklarımız çıplak üstümüz çamur olmuştu berbat bir haldeyim telefonu çıkartıp Asafı aradım.
"Alo hayıdır abi gece gece?"diye sordu.
"Kurşunluda ki cadde üzerinde ki gümüş hastanesindeyiz,güneşten temiz kıyafetler al benim eve uğra ayakkabı kıyafet getir."dedim.
"Tamam abi hemen geliyorum."dedi telefonu kapattım.
Acilen çıkan doktor yanıma geldi.
"Oğlum ne olduğunu bana anlatır mısın?"dedi.
Ona İzelin yaşadığı olayları vurduğu adam için bu halde olduğunu anlatamazdım kısa bir yoldan.
"Gece yatıyorduk İzel de uyur gezerlik var bahçeye çıkmıştı annesini gördüğünü söyledi ve bir anda bayıldı."dedim artık ne kadar inanır bilemem.
"şu anlık bir sıkıntı yok kızımız uyandığı zaman onunla konuşacağız şimdilik ona sakinleştirici yaptık ve serum taktık."dedi.
"Teşekkür ederim."dedim ve doktorun yanından uzaklaşıp hastanenin bahçesine çıktık bir kaç insan vardı hepsi yüzüme bakıyordu. Çok geçmeden Güneşle Asaf ve iki tane korumam geldi. Yanlarına yaklaştım.
"Caner, rıza hastanenin kapısından ayrılmayın Asaf Güneş benimle gelin."dedim. Tekrar içeriye girdiğimizde güneş beni sorguya çekmeye başladı.
"Ekin ne oluyor bu kıza söyler misin artık?"diye sordu.
"Bak Güneş zaten şu an iyi hissetmiyorum Ayaz olayından sonra kabuslar görmeye başladı uyuduğumuz da kalkıp bahçeye çıktı ev tepelik geçmiş uçurumun başına annem yanımda deyip durdu, bir şekilde aldım onu oradan bayıldığı için hastaneye getirdim oldu mu?"dedim.
"Soru sordum sadece neden bu kadar sinirlendin ki Allah Allah peki onu görebiliyor muyuz."dedi.
"Uyanınca ilk doktor konuşacak sonra biz, Asaf eşyaları ver bende gideyim üstüme değiştireyim.dedim.
Kıyafetleri alıp tuvalete girdim elimi yüzümü yıkadım kot pantolonu giyip üzerine beyaz kazağımı geçirdim ayakkabılarımı giyip üzerimde ki eşyaları çöpe attım ve tuvaletten çıkıp Asafların yanına döndüm. Kısa bir süre sonra doktor geldi ve benimle özel konuşmak istediğini söyledi köşeye geçip konuştuk.
"Adınızı öğrenebilir miyim?"dedi.
"Ekin sağlam."dedim.
Adam bir an kaşlarını kaldırdı sonra hemen yüzünü topladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZ
Teen FictionBenim varoluşum, senin hayatına büyük bir iz... --- "Çok güzel olmuşsun." dedi ve kocaman gülümsedim. "Ancak bebeğim bunu giyemezsin, bu çok açık." Ve gülüşüm aynı hızla soldu. Beklediğim bir şeydi ama ne bileyim işte. "Aşkım lütfen." dedim cilveli...