8.BÖLÜMGüneş Saygın.
Hiç tanımadığım bir kızı iki günde çok sevmiştim. Her şey Ekini sayesinde başladı onun yanında olmamı istedi hiç istemesem de iyi ki de kabullenmişim . Ben orta okuldan beri Ekin ve Asaf'la beraberdim birlikte büyüdük her şeyimizi beraber yaptık. Zaman geçtikten sonra Asaf'la güzel bir ilişkimiz oldu ve hala devam ediyor. Ekin'in işleri dolayısıyla hep onun yanındaydık, Asaf ta onun korumalığını yapıyor. Ekin kimseyle uğraşmaz kimseyle işi olmazdı. Her şey İzel'le tanışana kadardı. Zamanla Ekin böyle değişmeye başladı.
''Alo Ekin İzel hiç iyi değil acil merkezde ki Stor mağazasının önüne gelmen lazım.'' gözlerimden dinmek bilmeyen yaşlarla Ekinle konuşmaya çalışıyordum.
''Ne diyorsun Güneş ne oldu sakın bana O Gamze yaptı deme!'' dedi fazlasıyla sinirlenmişti bunu anlamamak zor değildi. Onu çok iyi tanıyan biriydim.
''Evet ya sorma gelmen lazım hiç iyi değil bayıldı ve başından durmaksızın kan geliyor.'' hızlı gelmesi için dua ediyordum.
Hiç cevap vermeden telefonu kapattı. Hızlı bir şekilde İzeli kucağıma doğru çektim. Her şey benim yüzümden oldu onu buraya hiç getirmemem gerekiyordu. Gamze'nin Ekine takık olduğunu en iyi ben bilirdim onun ki sevgi değildi saplantıydı deli gibiydi kaç kere ölümden geri çevirdim onu. Ekin onu kurtarsın diye hep intihara kalkıştı ama her defasında ben kurtardım çünkü onuda eskiden beri tanıyordum.
''Güneş kalk yerden!" Ekin gelmişti çok tedirgindi.
Hızlı bir şekilde İzeli kucağına alarak arabaya doğru ilerledi. Asaf kullanacağı için arabayı yanına ben oturmuştum. Ekin de arkaya oturdu, İzeli kucağına yatırdığın da gözlerinden alevler çıkıyordu. Ne geçmişteki araların da Ekin İzele bu kadar fazla bağlanmıştı, onu hiç kimse hatta hiç bir kız bu hale getirememişti.
''Güneş anlat hemen bana neler oldu?'' O sinirlenince hep ne diyeceğimi bilemiyordum eskiden beri bende böyle bir huy kalmıştı.
''İzel'le alışveriş yapmaya çıkmıştık hiç kıyafeti yoktu benden istemişti biliyorsun zaten işte senden izin aldığımı. Sonra Gamzeyle yakın olduğum için İzeli de o mağazaya götürdüm. Hiç bir şey yoktu ben Gamzeyle muhabbet ediyordum İzel'in ismini sordu oda söyleyince gözleri döndü Ekinden uzak duracaksın sizi gördüm ben ona aşığım...'' sözümü keserek Ekin devam etti.
''Bu kız benden ne istiyor bir kere takıldık diye aşık oldu bana, istemediğimi söylediğim günden beri hep benim sevdiğim şeylere zarar vermeye çalıştı. Hiç bir şey umurumda olmadığı için benden vazgeçti sandım ama İzel bu kızın ne zararı oldu ona? artık benim onunla ciddi bir konuşma yapmam lazım!'' bağırmaya başlamıştı.
Gerçekten de haklıydı sadece tek gecelik bir ilişki olmuştu yatmışlardı ama Gamze onu peşini bir kere olsun bırakmamıştı gerçekten çok fazla saplantılıydı. Ekin konuşmasına devam etti.
''Asaf hastaneye gitmiyoruz,Ersin doktoru ara bizim eve gelsin durumu anlat ne gerekiyorsa yanına alsın!'' dedi sinirli bir sesle.
''Tamam arıyorum hemen abi merek etme.''dedi ve Asaf hızlıca doktoru arayıp durumları anlattı.
Evin önüne geldiğimiz de doktorun bizde önce geldiğini gördüğüm de rahat bir nefes almıştım. İzel çok kötüydü hastaneye gitmesi gerekiyordu, ama Ekin zor durum da kalmadan hastaneyi kolay kolay gitmezdi. İçeriye girdiğimiz de Ekin, İzeli yavaşça koltuğa yatırdı. Ersin bey çok iyi bir doktordu sürekli Ekinin böyle işleri o görürdü. Ekin evin için de sinirden oradan oraya doğru dolaşırken doktor gerekli müdahaleyi yapmıştı ve konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZ
Ficção AdolescenteBenim varoluşum, senin hayatına büyük bir iz... --- "Çok güzel olmuşsun." dedi ve kocaman gülümsedim. "Ancak bebeğim bunu giyemezsin, bu çok açık." Ve gülüşüm aynı hızla soldu. Beklediğim bir şeydi ama ne bileyim işte. "Aşkım lütfen." dedim cilveli...