Bölüm Şarkısı: Yurtseven Kardeşler - Sevmeseydin
Keyifli okumalar diliyorum...Beste:
Bugün hayatımın en uzun gecesini yaşamıştım resmen. Sabaha kadar doğru düzgün uyuduğum söylenemezdi çünkü.. Babamla konuşmak konusunda kararlıydım o annem gibi değildi umarım anlardı beni.
Yataktan çıkıp günlük rutin işlerimi hallederek aşağıya indim herkes uyanmış kahvaltı masasına geçiyordu bende ilerleyip yerime oturdum. Babamın keyfi yerinde gözüküyordu aslında tam sırasıydı konuya girmenin.' Babacığım. Benim seninle konuşmam gereken bir konu var '
' Söyle kızım hayırdır. '
Göz ucuyla anneme baktığımda çok rahatsız olduğunu görebiliyordum ama bunu yapmak zorundaydım her ne kadar annem istemese de erizi ben seviyordum onu. İlerde annem de kabul ederdi umut ediyordum bunu.
Babama kahvaltı dan sonra başbaşa konuşmak istediğimi söyledim..Kahvaltımız bitince babamla birlikte bahçeye çıktık. İlk konuşan kendisi oldu
' Annenden yeterince uzaklaştık sanki ha. Söyle bakalım neymiş bu konu '
' Şey ben. Benim bir erkek arkadaşım var dün anneme de söyledim ama o pek onaylamadı '
' Annen onaylamadıysa çok güvenilir biri değildir demek ki. '
' Hayır öyle değil. Yani aslında çok güvenilir birisi ve çok temiz kalpli birisidir '
' Peki annen neden onaylamadı ilişkini '
' O engelli konuşuyor ama duyamıyor. İşitme engelli yani '
Bu söylediklerim karşısında babamın yüz ifadesi birden bire değişmişti. Sesli bir nefes alıp konuştu
' Kızım. Sen öyle birisi ile yapamazsın eminim buna. Annen de seni düşünerek söylemiştir bunu '
' Hayır! Annem onun yaşantısı yüzünden kabul etmek istemedi. Ona göre bizim standartlarımız altında biri ile birlikte olmam suç gibi bir şey çünkü '
' Öyle söyleme o senin annen beste. Senin için en doğrusunu bilir. Sana şuan her şey tozpembe geliyor eminim ki ama annen haklı sen öyle biri ile yapamazsın. '
' Baba. Sen annem ile evlenmeden önce hep çok zor bir hayatın olduğunu söylersin. Şimdi neden böyle konuşuyorsun '
' Senin geleceğini düşünmek zorundayım çünkü. Kötülüğün için konuşmuyorum ki '
' Baba ben gerçekten seviyorum. Gerçekten bu lüks yaşam falan umrumda değil. O benim hayatıma girdikten sonra ben çok değiştim farkındasındır sende. O insanlar her şeyi gerçek yaşıyor kendi gözlerimle gördüm. Aşkı, dostluğu, her şeyi gerçek yaşıyorlar. '
' En fazla iki ay veriyorum sana kızım. Eminim ki bu süre içerisinde çok yanlış bir karar verdiğini göreceksin '
' Yanlış bile olsa denemek istiyorum ben. En azından benim yanlışımdı derim değil mi '
' Peki kızım madem böyle istiyorsun ben sana bir şey demiyorum doğru bildiğin yolda ilerle. Ben senin yanındayım bir baba olarak. Senin üzüldüğünü görmek istemiyorum yalnız. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Sesi
Teen Fiction" Her koşulda sever misin beni? " " Her koşulda yanındayım yetmez mi? " #Sessiz'de 1. '16.02.2020 '