Bölüm Şarkısı: Sancak - Düşün ki
Bölüm ithafı buse_lik&cicektemiz 😍❤️Beste:
Erizin annesi bizi görünce elleri ile gözlerini kapatıp konuştu.' Siz napıyorsunuz burada. '
Eriz annesine basıldığımız için utançtan renk değiştirmişti resmen. Ağzını açıp konuşmaya çalışıyor ama beceremediği için tek bir kelime daha edemiyordu. Öncelikle banyodan çıkıp çantamda ki yedek kıyafetlerimi giydim Eriz de giyinip salona geldi
Esma hanım karşımıza dikilmiş açıklama bekliyordu
Bir açıklama yapmamız gerekiyordu Esma hanıma yoksa ortalık baya bir karışacak gibi duruyordu
Erizden bir yanıt gelmediği için açıklamayı ben yapmaya karar verdim' Esma hanım biliyorum ordan bakınca durum çok saçma duruyor ama izin verin açıklayayım ben. Eriz hasta olduğu için geldim ben. Ben geldiğimde çok ateşliydi ve ateşinin düşmesi gerekiyordu. '
' Oğlum ben ateşin çıkarsa mesaj at demedim mi sana niye dinlemiyorsun benim yavrum. '
' Çok haklısınız kızmakta. Eriz tek başına banyo ya girebilecek durumda değildi ayakta zor duruyordu hatta. Bu yüzden ben yardımcı oldum. '
' Ben geldiğimde siz şey yapıyordunuz ama. Siz arkadaşınız hani. '
Esma hanım bizim Eriz ile birlikte olduğumuzu bilmiyordu Eriz de bahsetmemişti bu ilişkiden
Artık bilmesi öğrenmesi gerekiyordu ama' Biz Eriz ile birlikteyiz. '
' Kızım sizin yaşantılarınız çok farklı biliyorsun. Yani nasıl olacak. İlerde bir gün evlenmek isterseniz ne olacak hiç düşündünüz mü bunu '
' Bakın ben Erizi gerçekten seviyorum. O da beni seviyor biliyorum. '
' Hadi ben onayladım diyelim. Peki senin annen baban ne diyecek bu duruma. Yanlış anlama sakın ama sizin gibi insanlar bizi beğenmezler hor görürler. '
' Aileme bahs ettim Erizden. Onaylarını aldım yani. '
Eriz ne dediğimi anlayınca gözlerini fal taşı gibi açıp bakmaya başladı. Beklemiyordu sanırım öyle bir şey yapacağımı
' Peki o zaman ne diyeyim hayırlısı olsun hakkınızda. Bana söyleyecek pek bir şey kalmadı '
' Teşekkür ederim biliyordum destek olacağınızı. En yakın zamanda Ailem ile tanıştırmak istiyorum sizde isterseniz tabi '
' Memnun olurum kızım. '
Çok şükür atlatmıştık bu durumu. Erizin annesi Esma hanım yemek hazırlamak için mutfağa geçtiğinde Eriz yanıma yaklaşıp oturarak konuşmaya başladı
' Beste '
' Söyle canım. '
' Sen ciddi miy-din. Konuştun mu ailenle '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Sesi
Ficção Adolescente" Her koşulda sever misin beni? " " Her koşulda yanındayım yetmez mi? " #Sessiz'de 1. '16.02.2020 '