Bölüm 46

176 12 63
                                    

Bölüm Şarkısı: Ouz-Han Çiçeklerin Aşkı
Keyifli okumalar dilerim 🙏🙏

Buse

Uzun süren oyunlardan sonra Ertuğ kucağıma gelip uyuyakalmıştı yorgunluktan. Uykuya daldığında emin olduktan sonra onu yatağa bırakıp mutfağa geçtim. Akşam yemeği hazırlayacaktım. Malzemeleri dolaptan çıkarıp hazırlığa başladım. Aradan iki saat geçince her şey hazırdı geriye sadece salata yapmak kalmıştı. Salata malzemelerini de çıkarıp yıkadım ve doğramaya başladım soğanları doğradığım sırada gözlerimin yaşarmasına engel olamadım. Tam o sırada arkadan gelen ses ile birlikte hızla döndüm.

' Buşe. Yeden ağlıyon.'

Ertuğ nasıl gelmişti buraya. Yataktan nasıl inmişti. Günden güne daha da şaşırtıyordu bu çocuk beni. Hemen yanına gidip kucağıma aldım.

' Uyandın mı sen aşkım.'

' Ebet. Yeden ağlıyon.'

' Ağlamıyorum oğlum. Gözüm acımış biraz ondan oldu. '

' Döşün ay olmuş. Öpiim anne öpiim döşünü.'

Cevap vermemi bile beklemeden hızla gözümün kenarına minik dudaklarını değdirip geri çekildi.

' Oldu mu anne. '

' Olmaz olur mu hiç. Bak acımıyor artık geçti. Sen burda otur beni bekle tamam mı aşkım. Ben mama yapayım. '

' Oluy. Baba neyde. '

' Baba işe gitti oğlum. Gelecek birazdan.'

Onu mama sandalyesine oturtup kemerini bağladıktan sonra kaldığım yerden devam ettim işime. Kendi kendine önündeki oyuncaklarla vakit geçiriyordu. Günden güne büyüyor ve daha çok kelime öğreniyordu. Bazen oturup sohbet edesim bile geliyordu onunla. Bugün Çiçek ve Mazlum gelecekti akşam yemeğine bunun için çok güzel yemekler hazırlamıştım. Çiçek'in en sevdiği şeyleri hazırlamıştım. Erdem kendimi çok zorlamamam için üstüne basa basa uyarmıştı hatta dışarıdan söylemeyi teklif etmişti ama kabul etmemiştim tabikii. Salata da bitmişti nihayetinde. Artık hiçbir eksik yoktu. Saate baktığımda 19:15 olduğunu gördüm. Birazdan burada olurlardı masayı hazırlamaya başladım.

Beste

Donup kalmıştım adeta Eriz'in söylediği kelime ile birlikte. Gerçekten evlenelim demişti. Ne diyeceğimi bile kestiremiyordum şuan. Reşit olabilirdik ama çok erkendi. Eriz ile evlenmek aynı evde yaşamayı bende isterdim ama bunun için çok erkendi. Daha üniversite sınavımız vardı en az 4 sene daha okuyacaktık ikimiz de.

' Eriz sen ne dediğinin farkında mısın. Evlilik nereden çıktı şimdi.'

' Sen istemiyor musun benimle evlenmeyi.'

' Ben öyle mi dedim aşkım. Şuan mantıklı düşünemiyorsun sen. Seninle evlenmeyi bende isterim ama sence de bunun için çok erken değil mi. İkimizin de girecek olduğu bir sınav var önümüzde. '

' Haklısın. Ben öyle saçmaladım bir an. Senden ayrılma korkusu var içimde. Beni bırakmak zorunda kalmandan korkuyorum sanırım. '

' Öyle bir şey olmayacak. Kötü düşünceleri at lütfen kafandan. '

' Elimde değil. '

***

1 Ay Sonra

Eriz ile babamı tanıştırmıştım sonunda. Hatta Eriz kendisi tanışmıştı bizzat. Babama o kadar dil dökmüştüm ama bir türlü kabul etmemişti görüşmeyi. O adamın oğlu olduğu için istemediğini söylemişti hep. Bir hafta önce Eriz dayanamayarak eve gelmiş ve cesurca babamın karşına geçip konuşarak beni kendisine bir kez daha aşık etmişti.

Aşkın Sesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin