Bölüm Şarkısı: Bilal Sonses & Seda Tripkolic - Sonu Gelmez
Keyifli okumalar dilerim..
Bölüm ithafı cicektemiz 💕💕Beste
Eve geldiğimizde Çiçek ile birlikte odama çıktık. Önce üzerimizdeki kıyafetlerden kurtulup rahat bir şeyler giysek iyi olacaktı sanırım. Kendim ve Çiçek için birer eşofman takımı çıkardım. Üzerimizi giyindikten sonra yatağa geçip oturduk.
' Bu Güney meselesini ne yapmayı düşünüyorsun Beste. Ben bile sinir oluyorum onu gördükçe. '
' Az kaldı. Çok az kaldı. Yakında bitireceğim bu işi ama öncelikle hesap sormak gereken konu var. Eriz ile beni ayrı düşüren oydu bunu onun yanına bırakmam. '
' Nasıl olacak peki. Var mı bir planın. '
' Şimdilik bir şey anlamaması lazım. Onunla sevgili olmak benim için de çok zor inan bana. Beni dik tutan tek şey içimdeki yangın.'
' Ben her zaman yanındayım bunu sakın unutma. Hem Güney'in o anki yüz şeklini görmeyi bende çok istiyorum. Beni bundan mahrum etmezsin değil mi. '
Bu kız kesinlikle deliydi ama tatlı bir deliliği vardı.
' Aşk olsun. Öyle bir şeyi kaçırmana müsade eder miyim ben hiç. Tek bildiğim şey çok eğleneceğiz orası kesin. '
' Şimdiden heyecanlandım. '
Gülümsedim. Akşam yemeği saati geldiğinde aşağı indik birlikte. Masa hazır olduğunda oturup annen ve babamın gelmesini bekledik çok geçmeden gelmişlerdi onlar da. Yemeğimizi yedikten sonra tekrar odaya çıktık.
' Beste ben artık gitsem mi. '
' Ya saçmalama kal bugün burda. '
' Kamp için hazırlık yapmam lazm ama nasıl olacak. '
' O zaman şöyle yapıyoruz şimdi size gidiyoruz ikimiz birlikte eşyalarını toparlayıp geri dönüyoruz. '
' İyi peki madem. '
' Sen okul giysilerini al götürelim onları da. Bende o sırada aşağı inip babama söyleyeyim Erdem abiye haber versin. '
' Tamam canım. '
Ona tebessüm ederek yavaş yavaş aşağı inmeye başladım. Babam her zamanki yerinde oturmuş keyif kahvesini içiyordu.
' Baba. '
' Söyle kızım. Hayırdır ağrın falan mı var ne oldu. '
' Yok yok endişe etme. Erdem abiye haber verir misin bizi Çiçek'e bıraksın. '
' Niye ne yapacaksınız orada. '
' Hani bahs etmiştik ya yarınki kamptan. Onun için hazırlık yapması gerekiyor. Bizde gidip gerekli eşyalarını alıp geleceğiz burada kalacak bugün. '
' Anladım. İyi düşünmüşsünüz. Erdem dışarda zaten siz çıkın. '
' Tamam. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Sesi
Novela Juvenil" Her koşulda sever misin beni? " " Her koşulda yanındayım yetmez mi? " #Sessiz'de 1. '16.02.2020 '