Bölüm Şarkısı: Ayten Rasul - Yağmur Ağlıyor
Keyifli okumalar dilerim..Beste
Ortamda gergin bir sessizlik oluşmuştu. Herkes şaşkın ve gergindi. Eriz zaten sinirliydi. Bu durumdan beni kurtaran kişi Mazlum olmuştu neyse ki. Erizin yanına gelip kolundan tuttu ve konuştu.
' Kardeşim hadi gel biz biraz dolaşalım. '
Erize yavru kedi bakışları yolladım Güney fark etmedi neyse ki. Eriz bana baktı kısa bir süre sonra Mazlum'a başını salladı birlikte uzaklaştılar.
' Beste. Bu çocuk neden sizinle birlikte. '
Şuan burada olan en gereksiz kişi sensin demek istesem de diyemedim.
' Ne demek istiyorsun sen. Eriz Mazlum ile de arkadaş burada olması gayet normal bir şey. '
' Ben kıskançlık yaptım biraz sanırım özür dilerim canım. Napiyim elimde değil çok kıskanıyorum seni. Eski sevgilin ile aynı ortamda görünce. '
Ben onun ağzından itiraf almak için sabır etmeye çalışırken o işleri daha zor hale getiriyordu. Ondan gerçekten tiksiniyordum. Değer miydi diye düşündüm. Acaba bir itiraf için ona katlanmaya değer miydi. Kesinlikle değmezdi hele Eriz'in bu hale gelmesine asla değmezdi. Bu kadar oyun yeterdi bence
' Eehh yeter be. '
Çiçek gözlerini şaşkınlık içerisinde üzerime dikti. Sanırım ne yapacak olduğumu anlamıştı. Güney konuştu
' Beste ne oldu canım.'
' Bana canım deme. Oyun bitti Güney efendi.'
' Oyun mu. Ne diyorsun sen Beste.'
' Bitti diyorum bitti! Anlamayacak kadar salak olamazsın. Her şeyi biliyoruz. Eriz ile beni ayırmak için yaptığın her şeyi. Sadece merak ettiğim tek şey vardı. Bizim hakkımızdaki bilgiler kimden öğrendiğin. Bunu öğrenmek için bu oyunu sürdürmek istedim ama o kadar iğrençsin ki dayanamadım sana. '
Güney sıçtım der gibi bakıyordu. Oyunu ortaya çıktığı için morali de epey bozulmuştu.
Şuanda inkar edeceğini düşünüyordum ki yapmıştı da.' Yok öyle bir şey. Seni kandırmış o Eriz denilen it. '
İşte bu sinirimi tepeme çıkarmaya yetmişti..
Dayanamadım tokadı geçirdim suratına' Sakın. Sakın Eriz'in adını igrenç ağzına alma. Sen kimsin ki ona hakaret ediyorsun. Sen onun tırnağı olamazsın be. '
' Pişman olacaksın Beste. O sana hiçbir şey veremez. Basit bir garson parçasına düştüğüne inanamıyorum. Onun aylık maaşını bahşiş veriyorum ben. '
Kendini Eriz'den üstün görmesi gerçekten komikti. Üstünlük sadece para ile ölçülemezdi
' Sen para ya o kadar tapmışsın ki insanlığın karakterin para ile alınamayacak bir şey olduğunu unutmuşsun. Sana karakter alırdım ama maalesef para ile satılmıyor. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Sesi
Teen Fiction" Her koşulda sever misin beni? " " Her koşulda yanındayım yetmez mi? " #Sessiz'de 1. '16.02.2020 '