Bölüm Şarkısı: Irmak Arıcı - Mevzum Derin
Keyifli okumalar...Beste:
3 gün sonra
Derste sıkıntıdan patlamak üzereydim artık son ders olduğu için baya yorulmuş hissediyordum kendimi. Ben ders bitse de çıksam diye uğraşıyordum eriz pür dikkat öğretmene bakıyordu. Bugün onunla ders çalışacaktık aslında ders bahaneydi benim için mühim olan erize yakın olmaktı. Sonunda zil çaldığında öğretmen çıkmamıza müsade etmişti. Herkes apar topar hazırlanmaya başladı en başta da ben olmak üzere. Erize dönüp konuşmaya başladım
" Bugün işe gidecek misin sen. "
Sınıfta hala bir kaç öğrenci olduğu için eriz telefonunu çıkarıp yazmaya başladı. Bu durumunu kimsenin bilmesini istemiyordu çünkü
Bir kaç saat çalışmam gerekiyor o sırada sen istersen evine gidersin sonra bir yerde buluşup çalışırız.
" Evime gitmeme gerek yok beklerim ben seni. Dışarda çalışmayalım ama size gidelim orda çalışırız olmaz mı. "
Bize mi.. ama annem evdedir şimdi rahatsız olmaz mısın.
" Saçmalama neden olayım. Hem tanışmış oluruz olmaz mı. "
" Olur sen öyle istiyorsan. Kalkalım hadi. "
Eriz önde ben onun arkasında ilerliyordum. Okul içersinde çok yakın davranmamı istemiyordu eriz
Saygı duyuyordum bu kararına.
Okulun civarını geçtikten sonra erizin tam dibine gelip yürümeye devam ettim az sonra da kafe ye gelmiştik zaten. Eriz işaret dilini kullanarak konuştu bu seferSen burada bekleme içeriye gir ya da personel odasında bekle.
Erizin neden böyle yaptığını biliyordum. Hafta sonu burada bulunan bir grup erkek bana baktığı için bunu yapıyordu. Kıskandığını göremiyor muydu acaba
" Olur istersen yardım edeyim sana. "
Hiç gerek yok beste en son olanları biliyoruz. Sen oturup bekle beni yeter
Başımı sallayarak onayladım onu. İçeriye girdik eriz üzerini degistirmek için personel odasına geldi benimle birlikte. Kıyafetleri eline aldıktan sonra bana dönüp kapıyı işaret etti. Çıkmamı istiyordu ama ben çıkmak yerine arkamı döndüm. Alt tarafı tişört çıkaracaktı ama bundan bile utanmıştı anlaşılan.
İşini bitirip çıktı odadan bende bir koltuğa oturup onu bekleme başladım. Geçen iki saatin sonunda eriz geldikten sonra kafe den birlikte ayrıldık. Onun evi kafe ye uzak olduğu için bir araçla gitmemiz gerekiyordu. Minibüs durağının önüne geldiğimizde bir minibüse bindik. Hayatımda ilk kez minibüse binmiştim. Tuhaf gelmişti bu durum ama eriz ile olan her şeyi sevmiştim ben. İnecgimi yere geldikten sonra eriz butona bastı. Eve ulaşmak için biraz daha yürümeye başladık.. eve ulaştıktan sonra eriz anahtarını çıkarıp kapıyı açtı...
Kapıyı açınca önce benim girmemi bekledi. Eriz in bu kibarlığı hoşuma gitmişti. İçeri girdim ama bekledim. Eriz de girdi. O sırada telaşla ve elinde bir örtüyle orta yaşlı bir kadın geldi.. Eriz in annesi olduğunu dışarıda görsem bile anlayacağım kadar Eriz e benziyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Sesi
Подростковая литература" Her koşulda sever misin beni? " " Her koşulda yanındayım yetmez mi? " #Sessiz'de 1. '16.02.2020 '