Bölüm 36

134 21 13
                                    

Bölüm Şarkısı: Zakkum - Müsaade senin ( Ceylan Köse )
Beste

Okuldan çıktıktan sonra Eriz ile birlikte eve gitmeye başladık. Eriz bugün soracaktı annesine. Onun için çok zor bir gün olacaktı bugün ve benim yanında olmam gerekiyordu
Bugün birilerinin destek olmasına ihtiyacı vardı bu kişi de bendim. Annesinden duracakları oldukça zor olacaktı. Eve yaklaştığımızda Eriz'in adımları benim aksime daha yavaştı. Bunun sebebini de biliyordum tabii ki. Duyacaklarından çok korkuyordu Eriz. Kapının önüne gelmiştik Eriz anahtarını çıkarıp kapıyı açmaya çalıştı bu bile zor gelmişti ona. Elindeki anahtarı alarak kapıyı ben açtım yavaş adımlarla eve girdi. Esma hanım evdeydi hemen karşıladı bizi.

' Hoş geldiniz çocuklar. Beste nasılsın kızım. Daha iyi gördüm seni. '

Güler yüzlü olmaya çalışarak cevap verdim Esma hanıma.

' Hoş bulduk. Evet günden güne daha iyiye gidiyorum. '

' Çok sevindim. Yemeğe kalacaksın değil mi. Çok güzel şeyler hazırladım kaçırma bence.'

Esma hanım eskisinden daha yumuşaktı bana karşı. Aslında böyle olmasına sevinmem lazımdı ama bu konumda sevinemiyordum. Eriz'e doğru baktığımda oldukça gergin olduğunu görmüştüm. Bunu Esma hanım da fark etmiş olacak ki Eriz'e bakıp konuşmaya başladı.

' Oğlum. İyi misin sen. Solgun gibisin bir şey mi oldu okulda. '

Eriz suskunluğuna son verip konuştu.

' Benim Babam nerde. '

Birden direkt olarak sormasını beklemiyordum bu yüzden biraz saşırmıştım.
Esma hanım da en az benim kadar şaşırmış durumdaydı.

' Oğlum o nerden çıktı. Senin baban öldü bunu biliyorsun.'

' Yalan söyleme artık. '

Şu anki kekelemesi tamamen gergin olmasından kaynaklanıyordu. Daha fazla konuşmadan işaret dili ile devam etti konuşmasına.

'' Bugün bir adam çıktı karşıma ve ben senin babanım dedi bu ne demek oluyor. Yıllardır hapishanede yatmış. Bir yıl önce de tahliye olmuş. O benim babam mı. Bana yalan mı söyledin sen yıllarca. ''

Esma hanım derin düşüncelere dalmış gözüküyordu. Sanırım adam doğru söylemişti. Eriz'in babası oydu. Esma hanım uzun süre sessiz kaldıktan sonra konuştu.

' Oğlum ben. '

' Doğru değil mi. '

Eriz'in sorusu ile birlikte tekrar sessiz kaldı. Göz yaşları akmaya başladığında kesin olarak emin olmuştum. Eriz tekrar konuştu.

' Neden. Bana neden yalan söyledin bunca yıl. '

' Doğru. O adam senin baban. Başka bir şey söyledi mi sana. '

'' Daha ne söylemesi gerekiyor. Benden daha ne saklıyorsun sen. Kafayı yedireceksiniz bana. Bir adam çıkmış karşıma ben senin babanım diyor. Sen kalkmışsın başka bir şey söyledi mi diyorsun. ''

Aşkın Sesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin