Bölüm Şarkısı: Gülşen - Emrin Olur
Keyifli okumalar dilerim...
BesteKendime geldiğimden beri yataktan çıkmıyordum. Eriz'e karşı son kurduğum cümle çok ağır olmuştu bile isteye yakmak istemiştim canını bu sefer. Benim canım nasıl yandı anlasın istedim. Yorgun olduğumu söyleyip kibarca kovmuştum onu odadan. Çıkarken bana döndü son kez baktı yüzüme o bakışı da benim canımı yakmıştı.
Eriz'den hemen sonra doktor gelmiş bir süre daha yataktan çıkmamam gerektiğini söyleyip gitmişti. Doktor bunu söyleyeli bir saat olmuştu nerdeyse herhalde artık sorun olmazdı yataktan çıkmam. Ellerimle yataktan destek alarak doğrulmaya çalıştım. Sağ ayağımı yataktan aşağı atmaya çalışıyordum ama bir türlü yapamıyordum. Neler oluyordu bana. Bu sefer sol bacağımı atmaya çalıştım yine olmuyordu. Uzun süre yattığım için uyuşmuş olabilir miydi bacaklarım. İçeriye annem ve babam girdi ama sanki yüzleri düşmüş gibiydi. Hemen onlara sordum' Ben kaç gündür yatıyorum böyle ya. Bacaklarım uyuşmuş herhalde hareket ettiremiyorum. '
Dediğim anda annem ağlamaya başlamıştı. Neden ağlıyordu ki şimdi. Mutluluktan ağlıyor desem uzun zaman olmuştu zaten uyanalı neden şimdi ağlasın ki bunun için.
' Anne. Niye ağlıyorsun sen ben iyiyim. Sadece bacaklarım uyuşmuş birazcık o da geçer birazdan. '
Ağlaması daha da şiddetli bir hal almıştı. Babam da kendini zor tutuyor gibiydi anladığım kadarıyla. Neler oluyordu anlam veremiyordum. Doktor yine geldi onun da yüzü solgundu.
' Ya ne oluyor. Anne baba ne bu haliniz. Doktor bey bir sorun mu var. Biriniz cevap verebilir mi artık. '
Doktor yanıma yaklaştı. Derin bir nefes alarak konuştu
' Beste hanım öncelikle sakin olun. Hesapta olmayan yeni bir şey fark ettik bizde çok şaşkınız emin olun - '
' Ne diyorsunuz siz neyi fark ettiniz. Şunu direk söyler misiniz. '
' Bakın sakin olmanızda fayda var. Bacaklarınız. '
' Ne. ne oldu bacaklarıma. Uzun süre yattığım için uyuşmuş işte hareket edemiyorum geçecek değil mi bu birazdan. Bende onu söyledim az önce anneme babama sizde bunu söylemek için mi gelmiştiniz. Ben fark ettim zaten. '
' Beste hanım bacaklarınız uyuşuk değil. '
' O ne demek. Uyuşmuş işte benden daha mı iyi bileceksiniz hareket ettiremiyorum. '
' Evet hareket ettiremiyorsunuz maalesef. Sakatlık görülüyor bacaklarınızda. '
Dediği sırada kan beynime sıçramıştı. Doktor konuşmasına devam ediyordu ama duyamıyordum sesi uğultu gibi gelmeye başlamıştı artık. Kulaklarımda yankılanan tek ses 'sakatlık görülüyor' olmuştu. Beynimde dönüp dolaşan tek sözler bunlar olmuştu. Rüya olmasını diledim. Kendimi zorlamaya başladım biraz hareket ettirmeye çalıştım. Olmuyordu Allah kahretsin olmuyordu!
Ben artık yürüyemeyecek miydim yani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Sesi
Teen Fiction" Her koşulda sever misin beni? " " Her koşulda yanındayım yetmez mi? " #Sessiz'de 1. '16.02.2020 '