Bölüm 27 (İyileşme)

189 21 7
                                    

Bölüm Şarkısı: Aysel Yakupoğlu - Yanmadın
Keyifli okumalar dilerim..

Beste

Çiçek ve Mazlum çıktıktan sonra Eriz içeriye girdi. Yüzüme bakmaya utanır gibi bir hali vardı sanki. Ayakta dikilmiş öylece bekliyordu en az beş dakikadır. Konuşmuyordu bile. En sonunda dayanamayarak ben konuştum.

' Daha böyle bekleyecek misin. Birazdan gelir annemler bizi yakalatmak mı istiyorsun sen. '

Eriz işaret dilinde cevap verdi.

' Haklısın özür dilerim ben heyecanlandım biraz. Sen iyi misin. '

' Sen işaret dilinde konuşana kadar iyiydim. Konuşabiliyorsun neden hala işaret diline ihtiyaç duyuyorsun. '

' Ben bilmiyorum. Tüm cesaretim yok olup gitti sanki senin karşına geçince. Evde annemle konuşuyorum ama senin yanında olmuyor yine. Ne olduğunu bende anlamadım. Özür dilerim böyle olduğu için. '

Benimle neden ilgiliydi diye düşündüm. Sanırım beni görünce utanmış bu yüzden de eli ayağına dolanmıştı konuşamıyordu. Ya da pislik Güney'in söylediklerinin etkisinden hala çıkamamış bu yüzden de konuşmaya cesaret edemiyordu artık.

' Bunun için özür dilemene gerek yok Eriz. Neyse sen niye beni görmek istemiştin. '

' Ben şey. Seni görmek istedim başka bir sebebi yok. Sadece görmek istedim. Beni affetmeyeceğini biliyorum bunu bilerek geldim zaten yanına. '

' Affedemem seni hemen. İstesem bile yapamam Eriz. Benim canımı çok yaktın sen biliyor musun. Keşke Güney'e inanmak yerine gelip bana sorsaydın bazı şeyleri. Hiç mi sevmedin beni hiç mi güvenmedin. Sana sordum ben hatırlıyor musun. Baska bir şey mi var dedim yok dedin bana Eriz! Neden söylemedin neden anlatmadın! Güney'i ne kadardır tanıyorsun da hemen inandın ona. Ya da beni tanıyamadın sen bu kadar zamandır. Hangisi söylesene bana. '

Erize olan öfkem kırgınlığım tekrar baş göstermişti dizginleyemiyordum kendimi. Elimde olmadan sesim de yükseliyordu artık. O ise konuşmam bitene kadar gözlerini üzerimden ayırmıyor konuşmam bittikten sonra başını önüne eğiyordu utançla.

' Haklısın. Çok haklısın ama nasıl oldu inan bende bilmiyorum. Duyduklarımın ağırlığı mı beni ona inanmaya itti bilmiyorum. Ona inandığım için senden çok özür dilerim. Aptal herifin tekiyim ben. Senden beni affetmeni bana geri dönmek bekleyemem bende affetmiyorum kendimi. Seni çok yordum ben gideyim artık. Söz okul dışında karşına çıkmam bir daha. '

' Ne o pes mi ediyorsun Eriz. Bu mu senin sevgin. Beni tekrar kazanmak istemiyor musun. '

Eriz yüzüme baktı. Sanırım yanlış anladığını falan kontrol ediyordu

Aşkın Sesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin