Bu bölüm Eriz ağzından olacak bilginize.
Bölüm Şarkısı: Demet Akalın - Bozuyorum Yeminimi
Keyifli okumalar..Eriz:
1 Hafta önceBesteyi evine bıraktım evime doğru yürümeye başladım. Mutluydum hemde hiç olmadığım kadar
Bestenin bana olan sevgisini bakışlarından anlıyordum artık. Sırf onun için konuşuyordum yavaş yavaş. Yüzümde gülümseme eksik olmuyordu yürüdüğüm sırada. Bunca zamana kadar beni bu derece gerçek gülümseten tek kişi besteydi. Arkamdan birinin geldiğini fark ettim. Arkamı döndüm gördüğüm kişiyle sinirlerim alt üst olmuştu. Bu çocuk bestenin eski erkek arkadaşıydı. Yüzünde iğrenç gülümseme ile bana doğru yaklaştı ve konuştu.' Naber Eriz. Şaşırmış gibi bir halin var. Şimdi diyeceksin ki sen benim ismimi nerden biliyorsun. Hay aksi. Öyle ya sen konuşamıyordun değil mi unutmuşum ben bunu. Ama yanlış değilse bir kaç cümle kurabiliyordun değil mi. '
O nerden biliyordu. Kimden öğrenmişti bunları
' Sen nerden. '
' Doğru istihbarat demek ki. Ben nerden biliyor olabilirim sence bir düşün bakalım. '
Düşündüm. Ona bunu Beste den başkası söylemiş olamazdı ama neden yapmıştı bunu. Seven insan yapar mıydı gerçekten.
' Beste anlattı tabiiki. Başka kimden duymuş olabilirim. Hakkında hiçbir şey bilmiyorum bile. '
Gerçekten yapmıştı bunu.
' Neden yap-tı. '
' Sen gerçekten onun seni sevdiğine inandın mı. Ciddi olamazsın. Beste hep böyledir Eriz. Seviyorum ayakları ile yaklaşır erkeklere hevesini alınca tekmeyi basar. Beste bana aşıktı uzun zaman önce. Benden aşkına karşılık alamadığı için ayrıldı. O zamanlar ona karşı hislerim yoktu bu yüzden bende üstüne düşmedim ayrılalım dediğinde kabul ettim. '
' Anladım. '
' Beste kimseyi sevemez. Ben hariç. Benim dışımda kiminle sevgili olduysa iki aydan uzun sürmedi. Dediğim gibi hevesi geçince biter ondaki sevgi. Ki sevgisi de ne kadar gerçek tartışılır. Seni uyarmak istedim bende bir erkeğim sonuçta. Ondan uzak dur Eriz. Beste ye karşı hislerinin olduğunun farkındayım ama o senin sandığın kadar masum değil. '
Ben Beste'nin gerçek yüzünü nasıl görememiştim. Tamam duymuyordum ama kör değildim. Aslında körmüşüm farkında değilmişim bu zamana kadar. Beste'nin bana hisleri olacağına inanacak kadar körmüşüm mesela. Bu saatten sonra onun benim duygularımla oynamasına izin veremezdim vermeyecektim de. Hatayı ben en başta yapmıştım ama zaten. Beste girdiği iddia yüzünden pişman olduğunu söylediğinde yapmıştım.
' Sende biliyorsun değil mi. Beste seninle iddia uğruna sevgili oldu en başta da. O iddiayı öğrendiğimde çok uğraştım yapma dedim ama dinlemedi. Beste kendinden başka kimseyi düşünmeyen bencil bir kızdır. Senin duyguların onun umrunda bile değildi eminim ki. İyi oyuncudur ama hakkını yememek lazım. Seviyorum der inandırır kendine. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Sesi
Teen Fiction" Her koşulda sever misin beni? " " Her koşulda yanındayım yetmez mi? " #Sessiz'de 1. '16.02.2020 '