Bölüm Şarkısı: Barış Akarsu - Islak ıslak
Bu sana değil bende seviyom kendime ithaf ediyom şarkıyı 😂 buse_lik
Keyifli okumalar dilerim...Medya🖕 Buse & Erdem
BesteNe dedi o. Ben yanlış falan duymamıştım değil mi. Eriz bana Seni Seviyorum demişti.
' E-eriz. Sen. Yani ben yanlış duymadım değil mi. Sen bana- '
' Seni seviyorum dedim. Seni çok seviyorum.'
Gülümsüyordu. Yine demişti. Şimdi benim de ona söylemem gerekiyordu değil mi
' Bende. Bende seni seviyorum. Çok seviyorum hemde. '
Eriz elini yanağımda gezdirdi gözlerim benden bağımsız olarak kapanıyordu. Yine yakınlaşmak üzere olduğumuz anda ses duydum. Çiçeğin sesiydi ve sanırım bise sesleniyordu. Eriz'den uzaklaştım Eriz şaşırdı.
' Bizi çağırıyorlar. Sanırım gitmemiz gerek artık. '
Eriz başını salladı. Ben ilerlemeye başladım biraz uzaklaştıktan sonra da Eriz harekete geçti. Otobüs gelmişti herkes binmeye başlamıştı bile. Çiçek ve Mazlum bizi bekliyordu. Otobüse binince Eriz'in yanına oturdum. Epey uzundu yolumuz Eriz'in yanında canım sıkılmazdı hem. Onunla zaman çok çabuk geçiyordu nasıl geçtiğini anlamıyordum bile. Bazen farkında bile olmadan Eriz'e dalıp dalıp gidiyordum. Çok mu kolay affetmiştim acaba onu ama içimden geldiği gibi davranıyordum ona karşı herhangi zoraki bir davranışım olmuyordu. Buse öğretmen eline aldığı mikrofon ile toparlanmaya başlamamızı yaklaşmış olduğumuzu duyurdu. Çantam zaten bagajdaydı üzerime giyecek olduğum ince bir sweatshirt'u alacaktım. Otobüs durduğunda herkes inmeye başladı. Gerçekten harika bir ortamdı burası. Yemyeşil bir görüntüye sahipti. Daha önce gördüğüm hiçbir yere benzemiyordu. O kadar sessizdi ki kurbağa seslerini de net bir şekilde duyabiliyorduk. Buse hoca herkesi etrafına topladı konuşma yapmak için.
' Arkadaşlar gezmek ve fotoğraf çekmek için bol bol vaktiniz olacak zaten şimdi beni dinleyin lütfen. Getirmiş olduğunuz çadırları tek başınıza kurmanız zor olabilir. İkişerli olarak kalacaksınız zaten. Herkes birbirine yardım ederse daha kolay olur. Herkes kalacağı arkadaşını belirlesin sonra çadırlarımızı kurmaya başlayalım şimdiden kolay gelsin hepinize. '
Ben Çiçek ile Eriz de Mazlum ile kalacaktık tabiiki. Çiçeğin getirdiği çadırı kurmaya çalıştık ama epey zor görünüyordu işimiz. Bizim hemen yanı başımızda duran Eriz ve Mazlum bize bakıp gülüyorlardı. Kendileri çadırlarını hazırlamışlardı. Sahte bir kızgınlıkla onlara doğru yürüdük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Sesi
Teen Fiction" Her koşulda sever misin beni? " " Her koşulda yanındayım yetmez mi? " #Sessiz'de 1. '16.02.2020 '