Bölüm 17 ( Doğum günü)

181 28 8
                                    

Bölüm Şarkısı : Ece Seçkin - Olsun
Keyifli okumalar dilerim..

3 Gün Sonra

Beste:

İnsan doğum gününde neden mutsuz olurdu. Ben mutsuzdum hatta ve hatta ilk defa doğum günümde mutsuzdum. Eriz ile sevgili olana kadar hiç bu kadar canım yanmamıştı benim. Ben böyle değildim Eriz beni günden güne değiştirmişti farkında olmadan. Belki o da bunu istemezdi ama olmuştu. Her zamankinden farklı olarak isteksiz bir halde giyinmeye başladım. Öyle ki makyajıma bile özen göstermemiştim. On dakika içersinde hazırlanıp çıktım.

Okul önüne geldiğimde Çiçek benim aksine güler yüzlü karşıladı beni.

' Günaydın. Yaa ama sen çok moralsiz duruyorsun. Bugün senin doğum günün ve sen mutsuzsun oldu mu şimdi arkadaş. '

' Biliyorum hatta ve hatta ruh gibi duruyorum değil mi. Elimden bir şey gelmiyor ki. Sahte sahte gülmenin anlamsız olacağını düşündüm. '

' Sahtesini bile beceremezsin ki sen. Olmaz böyle bizim senim moralini yerine getirmemiz gerekiyor. '

Çok düşünceli bir arkadaşım vardı. Şuan da Açelya veya Burçin olsaydı 'boşver' diyip geçerlerdi muhtemelen. Çiçek onların aksine moralim düzelsin diye ugraş veriyordu benim için. Ona cevap veremedim ne diyeceğimi bilmiyordum çünkü. Çiçek bunu da fark etmiş gibi konuşmasına devam etti

' Bak istersen bugün okulu ekebiliriz. Ablamın dersi yok bugün bizde. Eve gidince biraz fırça çeker ama kıyamaz çok fazla. Ne dersin. '

Okulu ekmek. Güzel fikirdi ama yine de işe yaramazdı sanki. Bu halimle çiçeği daha fazla üzerdim ve ben bunu hiç istemiyordum.

' Boşver canım. Benim için beni düşünmüş olman bile çok mutlu etti beni emin ol. '

' Sen benim tek arkadaşımsın Beste. Benim için çok değerlisin tabiiki zor zamanında sana destek olacağım. Aynı şey benim başıma gelse sen benim yanımda olmaz mıydın. '

' Tabiiki olurum deli misin. '

' Eee. Bak şimdi derse girelim madem istemiyorsun okulu ekmeyi. Okuldan sonra da biraz dolaşalım seninle ikimiz. Ne bileyim Sahil kenarına falan gideriz iyi gelir sana. Olmaz mı. '

Onu içime sokasım geliyordu bazen. Ne kadar düşünceli bir arkadaştı. Gerçekten bu zamana kadar arkadaşlık diye bir şey yaşamamışım ben. Hepsi sahte dostluklarmış meğer.. şimdi daha iyi anlamıştım bunu.

' Benim için fark etmez olabilir. '

' Öyle deme ama üzülüyorum. Biraz moralin düzelsin lütfen seni böyle görmek istemiyorum. '

Elimde değildi onu üzmeyi de asla istemiyordum. En azından çiçek için biraz çaba göstermek istedim. Biraz sahte olurdu tabii ama yapmak zorundaydım. Hayatta ilk kez gerçek bir arkadaş edinmiştim onu da üzmeye niyetim yoktu.

Aşkın Sesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin