Bölüm Şarkısı: Sura İskenderli - Hayalet
Keyifli okumalar dilerim..
buse_lik Aaa neler olmuş böyle😂Beste
Kamp sonunda Mazlum'un arabası ile kafeye döndük. Hep birlikte masada oturmuş Güney konusunu konuşup gülüyorduk. Erizin yüzüne baktığımda çok keyifli olduğunu fark ettim bu beni de mutlu etmişti. Daha da önemlisi onu gerçekten özlemiş olduğumu anladım. Hiç başbaşa kalamamıştık buna ikimizin de ihtiyacı olduğunu biliyordum. Eve dönerken onunla başbaşa kalma fırsatım vardı. Kahvelerimiz bittiğinde artık gitme vaktimiz de gelmişi Mazlum bizi eve bırakmak isteyince hemen konuştum
' Yok yok. Biz Eriz ile biraz yürüyüş yapalım konuşalım dedimde kendi kendime. Siz de hemen dönmeyin takılın başbaşa fena mı olur. '
Çiçek cevap verdi
' Haklısın sizin konuşacaklarınız vardır tabi. Bizde burada takılırız zaten çok kimse yok sakin bugün. '
' Süper. Benim eşyalar arabada kaldı onları sonra hallederiz. '
' Tamam canım.'
' Hadi Eriz çıkalım biz artık. '
Eriz bana bakıp başını salladı. Çiçek ve Mazlum ile vedalaşıp el ele çıktık kafeden. Yürürken bir park gördüm Eriz'i de peşimden sürüdüm. Yürümemde çok sorun yoktu sadece eskisine göre daha yavaştım bu da zamanla düzelecek bir şeydi. Parkda kimseler yoktu bu çok iyi olmuştu. Bankların birine geçip oturdum Eriz de hemen yanıma oturdu. Tamamen sağa döndüm Eriz'e bakabilmek için o da aynısını yaptı.
' Mutlu musun. '
Eriz ellerini hareket ettirip cevapladı
Çok mutluyum. Ya sen
' Bende. Tabii sen konuşarak cevap vermiş olsan daha da mutlu olurum. '
Eskisi gibi cesur değilim artık bu konuda biliyorsun.
' Sen her zaman cesursun Eriz. Tekrar yapacağına eminim zaten ben. Onun söylediklerini dikkate almamalıydın. Kimsenin ne söylediği umrunda olmamalı. Ben senin sesini seviyorum sen konuşunca çok mutlu oluyorum. Böyle yaparak bu mutluluğa gölge düşüyor ama.'
Eriz'in yüzünde mahcup bir ifade yer aldı. Beni üzmeyi hiç istemiyordu biliyordum. Bile bile üzdüğü olmuştu tabii ama onu anlıyordum gerçekten. O an onun yerinde ben olsam ne yapardım bilemiyordum. Neyse ki o günler geride kalmıştı artık yanımdaydı benimleydi. Geçmişi silemezsek bir geleceğimiz olmazdı. Önümüzde çok büyük bir yol vardı. Ne olursa olsun birbirimize güvenmemiz gerekiyordu. Başka türlüsü zaten olmazdı. Güven sevgiden daha üstün gelen tek şeydi.
Ben deniyorum. Sadece senin yanında biraz geriliyorum. Söz veriyorum başarıcam bunu da. En kısa zamanda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Sesi
Teen Fiction" Her koşulda sever misin beni? " " Her koşulda yanındayım yetmez mi? " #Sessiz'de 1. '16.02.2020 '