Bölüm 34 (Baba mı?)

207 21 31
                                    

Bölüm Şarkısı: Sura İskenderli - Korkularım
Keyfli okulamalar dilerim...

Buse

Erdem karşımda durmuş ona vereceğim cevabı bekliyordu. Henüz benden cevap gelmediğini görünce tekrar konuştu

' Söz veriyorum sana. En kısa zamanda boşanacağım ve senin karşına öyle çıkacağım. O zaman affeder misin beni. Verir misin bir şans daha. '

Son cümlesinde sesi kısılmıştı. Suçluydu ve bu yüzden de mahcuptu bana karşı. Peki ya ben onu affedebilir miydim. Erdem beni tanıdıktan sonra açmamıştı boşanma davasını ben hayatına girmeden önce açmıştı ama yine de benim için değişiklik olur muydu bilmiyordum. Her şeyi geçtim ortada bir bebek vardı. O bebek eksik büyüyecekti. Anne babası olsa bile ayrı olacaklardı. Bunun yükünü taşıyabilir miydim ben. Bu bana çok ağır gelirdi kaldıramazdım ki. Erdem hala cevap bekliyordu benden. Artık ona bir şeyler demem gerekiyordu. Kendimi toparlayıp akan yaşlarımı sildim ve kafamı kaldırıp yüzüne baktım.

' Boşanma. Ortada bir bebek var. Onun hayatını dağıtmaya hakkın yok senin. Onun günahı ne Erdem söylesene bana. '

Erdem şaşkınlık içersinde yüzüme baktı.

' Ne. Ne demek boşanma. '

' Duydun işte. '

' Hayır hayır. Bak şimdi sen vicdanınla hareket ediyorsun. Senin yüzünden boşanmak istediğimi düşünüyorsun ama öyle değil. Ben Banu yu hiçbir zaman sevmedim Buse. Ben seni görünce ilk defa kalbim attığını hissettim. Ertuğ benim oğlum ona babalık görevimi fazlası ile yapacağım zaten ama fazlası olmaz. Ben Banu ile devam edemem. Ben seni istiyorum. '

Karısının ismini de bu şekilde öğrenmiş olmuştum. Güçlü durmaya çalışıyordum ama o bana böylesine masum bakarken bu pek mümkün olmuyordu.

' Her şeyi zorlaştırıyorsun. Yapma lütfen. Zaten şuan karşında zor duruyorum. Git artık. '

' Sen bana bir umut vermeden ben gidemem ki. Yapma. Harcıyorsun bizi yapma. Haklısın bak ben kabul ediyorum hatamı. Sana en başında anlatmış olsam böyle olmazdık. Seni üzdüm güvenini yıktım ama söz veriyorum kazanacağım güvenini tekrar. Sadece bir şans ver bana. Tek bir şans. Bu kadarını hak etmiyor muyum ben. '

Gözlerimi gözlerine diktim. Bu sefer de o ağlamaya başlamıştı. Her şey ne kadar saçma gelişmişti böyle. Daha bu sabah mutluluktan ikimiz de uçuyorduk adeta. Birden bire bu hale nasıl gelinirdi ama oluyordu işte. İnsanın dünyası hiç olmadık zamanda yıkılıyordu. Bizim durumumuz da aynıydı işte.

' Benden istediğin şeyi anlamıyorsun değil mi. Bir çocuğun hayallerini geleceğini yıkmamı istiyorsun sen resmen. Yapamam anlamıyor musun. '

' Sende beni anlamıyorsun. Banunun umrunda bile değilki Ertuğ. Onun tek derdi benim. Çocuğu oyuncak etti resmen. Sürekli onu kullanıyor yanına gitmem için. Biraz büyüdükten sonra çocuğumu alacağım zaten yanıma. Bazı şeyleri bilmiyorsun o yüzden böyle konuşuyorsun sen. '

Aşkın Sesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin