Bölüm Şarkısı: Ersan Er - Yalan Dünya
Keyifli okumalar dilerim..Buse
Güneş ışığının yüzüme gelmesi ile gözlerimi aralamaya çalıştım. Yattığım yerden doğrulduğumda gözlerimi de tamamen açmıştım artık. Ben burada Erdem'in omzunda mı uyumuştum. Dün gece aklıma geldi sanırım ikimiz de yorgun düşüp uyuyakalmıştık. Erdem hala uyuyordu kolumda duran saate baktım 6 yı gösteriyordu. Neyse ki erken uyanmıştım öğrencilerden biri bu sahneyi görüp yanlış anlayabilirdi. Erdem'in tam karşısına geçip onu izlemeye başladım. Şuan gözüme inanılmaz tatlı geliyordu bu hali. Çok geçmeden o da gözlerini aralamaya başladı
Tamamen gözlerini açtıktan sonra bana bakıp konuştu.' Günaydın. Biz burda mı uyumuşuz. '
' Günaydın. Imm sanırım öyle olmuş birazcık
Ateş başında da olunca sıcaktan uyuyup kalmışız demekki. '' Her yerim tutulmuş sanki. Sen nasılsın. '
' Sen kötü pozisyonda kalmışsın ondan öyle olmuş. Ben senin omzunda uyumuşum da tutulma falan olmamış bu yüzden. '
' Omzumda mı uyumuşsun. Evet hatırladım şimdi hayal meyal. Ben aslında uyandırmak istedim seni ama şey oldu. '
' Ney oldu. '
Gerildi hemde fazlasıyla. Belki de heyecandı anlam veremiyordum şuan.
' Kıyamadım. Ço-çok güzel uyuyordun. Biraz uyuyunca uyandırırım dedim kendi kendime sonrasında bende dalmışım ama. '
Bu sefer olan bana olmuştu utandırmıştı beni. Böyle bir cevap beklemiyordum açıkçası.
' A-anladım. Neyse ben şeyi şey yapayım çocuklar uyanır birazdan. '
Diyerek yanından ayrılmak için hamle yaptığımda kolumdan tuttu nazik bir şekilde durdurdu beni.
' Dur. Gitme. Yani şey biraz konuşalım mı. '
' Ne hakkında. '
' Biz yani ikimiz hakkında konuşmak istiyorum. Buse ben senden hoşlanıyorum. Biliyorum belki bana kızacaksın şimdi dün bir bugün iki diye ama ben hislerimi gizleyen biri değilim. Bugün söylemesem içime dert olurdu. Senden hemen cevap vermeni de bekleyemem. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Sesi
Teen Fiction" Her koşulda sever misin beni? " " Her koşulda yanındayım yetmez mi? " #Sessiz'de 1. '16.02.2020 '