Bölüm Şarkısı: Can Kan - Canımı Veririm
Keyifli okumalar dilerim..🙏
buse_lik al len beynimi şaaptın kaç gündürBeste
1 Hafta sonraEriz bir haftadır Mazlum'un evine kalıyordu hatta onun kafesinde de işe başlamıştı. Her okul çıkışında işe gidiyordu bende onunla birlikte gidip az da olsa yardımcı oluyordum morali hala sıfırdı bir türlü yüzü gülmüyordu kafasında birçok soru işareti olduğu belliydi he halinden. Sık sık bir yerle dalıp gitmiş yakalıyordum onu. Tek derdim Eriz'in eskisi gibi gülümsemesini görmekti bunun için de ne yapmam gerekirse yapacaktım. İki gün sonra Eriz'in doğum günüydü bunu Mazlum sayesinde öğrenmiştim. Eriz'in sigorta işlemleri için kimlik kartını almıştı. Bu güzel bir fırsat olacaktı benim için. Mazlum ve Çiçek konuştum parti organizasyonu için. Aslında ben Mazlum'un evini düşünmüştüm ama Mazlum kafede yapmayı teklif etmişti. Böylesi daha rahat olabilirdi tabii. Doğum günü gününde Eriz'in anlamaması için ona izinli olacağını söyleyecekti. Akşama kadar Çiçek ile birlikte hazırlık yapacaklardı bende Eriz'i oyalayacaktım. Daha şimdiden heyecanlanmıştım bu parti için. Son dersimiz kıvanç hocanın dersiydi teneffüs zili bittiğinde sınıfa girip Eriz'in yanına oturdum. Yine bir şeyler düşünüyordu bu her halinden belli oluyordu. Boş bir noktaya bakıyordu bakışları. Ben yanına oturunca baktığı yerden ayırmıştı bakışlarını. Gülümsedim o da gülümsedi ama hiç inandırıcı olmamıştı. Bir süre sonra ders zili çaldığında ayakta olan tüm öğrenciler yerine geçip oturdu hemen ardından da kıvanç öğretmen girmişti derse. Ayağa kalktık öğretmenin 'oturun çocuklar' cevabından sonra yerimize oturduk. Ben elimden geldiğinde derse odaklanmaya çalışıyordum ama Eriz eskisi gibi değildi. Sanki ders okul umrunda bile değil gibiydi. Bir an önce kendini toparlamazsa önümüzdeki sınavlarda kötü sonuçlar alacaktı. Bu şekilde devam etmesi ne kendi için ne de benim için iyi değildi. Umarım doğum günü sürprizi ona iyi gelirdi biraz da olsa.
***
Okul çıkışında hemen ilerde olan parkta Eriz'i beklemeye başlamıştık Çiçek ile birlikte. Mazlum'un kafesine gidecektik her zamanki gibi. Çiçek sessizliğini bozarak konuştu.
' Eriz günden güne daha da kötüye gidiyor gibi. '
' Farkındayım. Elimden hiçbir şey gelmiyor en çok da bu sıkıyor canımı. Onu eskisi gibi görmek için nelerimi vermezdim ki. '
' Belki bu parti iyi gelir biraz olsun. Ne dersin. '
' Tek umudum o parti zaten. Onun bir kez olsun eskisi gibi gülüp bakmasını çok istiyorum. '
' Umarım istediğin gibi olur. Ona ne hediye almayı düşünüyorsun. Karar verdin mi. '
' Daha bulamadım ne olacağımı ama değişik bir şey istiyorum. Eriz'in görünce çok mutlu olacağı bir şey olmalı. '
' Ne olabilir mesela. '
' Bilmiyorum ki. İki gün içinde bulmam lazım ama. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Sesi
Dla nastolatków" Her koşulda sever misin beni? " " Her koşulda yanındayım yetmez mi? " #Sessiz'de 1. '16.02.2020 '