Bölüm 43

184 26 108
                                    

Bölüm Şarkısı: Taladro - Olsun
Keyifli okumalar dilerim...🙏

Beste

Eriz'in ameliyatı sırasında Çiçek'e gelen telefon benide etkilemişti. Buse öğretmen kaza geçirmişti ve sanırım aynı hastanedeydik. Onun yanına gitmeyi istiyordum merak ediyordum durumunu ama Eriz'in ameliyatı bitinceye kadar buradan ayrılamazdım. Arkadaşım yıkılmıştı yanında olup destek olmayı çok isterdim. Umarım hiçbir şey olmazdı öğretmenime. O benim için sadece öğretmen değildi abla gibi görüyordum onu. Doktor ameliyathaneden çıkınca heyecanla konuştum.

' Ne oldu. Nasıl geçti ameliyat. Eriz artık duyacak mı. '

' Sakin olun Beste hanım. Ameliyat gayet başarılıydı merak etmeyin. Arkadaşlarımız normal odaya alacak şimdi Eriz'i. Şimdi narkoz etkisinde baygın ama fazla uzun sürmez bu uykusu uyanır bir saate kadar. Ameliyat esnasında hiçbir sorunumuz olmadı %90 duyacak Eriz. Sadece bazen sesler uğultu gibi gelebilir bu da bir kaç aya kadar normale dönecektir. Eriz uyanınca kendi ağzından duyarız ne kadar duyduğunu. Geçmiş olsun hepimize. '

' Cok teşekkür ederim hocam. Siz olmasaydınız Eriz asla düzelemezdi. Ne kadar büyük bir iyilik yaptığınızı bilemezsiniz. '

' Bu benim görevim öncelikle ama sizden böyle güzel sözler duymak benide mutlu etti. Tekrar geçmiş olsun. '

' Sağolun hocam. '

Doktor gidince beklemeye başladım. Ameliyathane kapısı tekrar açıldı bu sefer Eriz'i çıkardılar. Uyuyordu kulakları sargı bezi ile sarılmıştı. Normal odaya alındı bir an bile yanından ayrılmak istemiyordum uyanınca ilk benim sesimi duysun istedim. Mutluydum ama aynı zamanda da üzgündüm. Buse hoca kim bilir nasıldı şimdi. Bir gün içersinde hem mutlu hem üzgün nasıl olurdu insan diye düşündüm ama oluyordu maalesef.

***

Erdem

Beni bizi bırakıp gidiyor sandım o an. Canımdan can almıştı monitör'ün sesi hemşire hemen odaya girdi ardından doktor geldi ve beni çıkardılar. Camdan izlemeye başladım Çiçek ve Mazlum da yanımdaydı. Bir şeyler yapıyorlardı tam o an tekrar hayata dönmemi sağlayan bir şey oldu. Buse parmağını oynattı ve benim tekrar nefes almamı sağladı. Gözlerini araladı yavaş yavaş. Etrafına bakındı en sonunda bizi buldu elini kaldırıp selam verdi burukça gülümsedim ona. Çiçek bu sefer mutluluktan agladı. Başarmıştı işte bizi bırakıp gidemezdi ki o zaten. Ertuğ'a anne acısını yaşatmazdı kesinlikle. Doktor çıktı benimle konuşmaya başladı.

' Ben bu kadar direnci yüksek olan bir hasta görmedim şimdiye kadar. Bu kadar kısa sürede uyanması bir mucize gerçekten. Bir test uygulaması yaptık herhangi bir sıkıntı gözükmüyor çok şükür. Arkadaşlarımız normal odaya alacaklar şimdi. Bir kaç günlük istirahat etmesi gerekiyor yani biraz misafirimiz olacak kendisi. Yanında kadın olması şartıyla bir kişi kalabilir. '

' Size nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum inanın. Bana dünyaları verseler bu kadar sevinemezdim. Peki bir şey sorabilir miyim. '

' Tabii buyrun lütfen. '

' Oğlum hisettmiş gibi sanki ve şuan durduramıyoruz. Onu görmesi mümkün mü. Gorünce sakinleşir eminim. '

' Ziyaret saatimiz 8 ile 9 arası. O saatlerde getirirseniz mümkün ama çocuklar için yarım saatten fazlasını onaylamıyoruz. '

Aşkın Sesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin