Bölüm şarkısı: Oğuzhan - Beni iyi sanıyorlar
Keyifli okumalar dilerim..Beste:
' Sırf Erize olan kızgınlığım yüzünden Güney'in teklifini kabul etmiştim dün. Bu Eriz yüzündendi ama bana bu şekilde davranması normal değildi. Belki de hislerini bu şekilde görebilirim diye düşünmüştüm..
Şimdiden pişman olmuştum ama sanki. Çiçek'e bunu söylediğimde şaşırmıştı biraz sanırım o da beklemiyordu bu kararı vereceğimi. Okuldan sonra konuşalım demişti bana. Ne konuşacak olduğunu bilmiyordum baya da merak etmiştim. Son iki dersimiz vardı şuan daha. Bugün sabah Eriz'in yanından kalkarak Çiçek'in yanına oturmuştum. Artık onunla oturamazdım zaten. Eriz'in yanına da Çiçek'in sıra arkadaşı geçmişti. Yine de fazla uzak değildik birbirimize Eriz'in tam arkasındaydım.***
Okul çıkışı Çiçek ile birlikte Mazlumun kafesine geldik. Çiçek hala daha söylememişti diyeceklerini. O söylemedikçe daha çok merak eder olmuştum.
Mazlum işlerini hallettikten sonra yanımıza gelip oturdu. Çiçek çantasından küçük bir kutu çıkarıp masanın üzerinden bana doğru ittirdi. Şaşırmıştım neydi ki bu şimdi. Bu şaşkınlığımı gören çiçek konuştu' Bu senin Beste. '
' Ne ki bu. Sen doğum günümde vermiştin zaten hediye. '
' Bunu sana ben almadım zaten canım. Eriz almış. '
Ne yani Eriz bana hediye alıp çiçek ile mi göndermişti şimdi. Ben onun kendisinin gelmesini istemiştim. Eriz'in bana gelmesi benim için en büyük bir hediyeydi zaten
' Eriz bunu neden kendisi vermedi ki bana. '
' Sanırım vermek istedi ama seni daha doğrusu sizi görünce vazgeçti. '
' Bizi derken. Çiçek şunu bana baştan anlatır mısın neler oluyor. '
' Anlatayım. Eriz senin doğum gününe geldi aslında. Siz Güney ile dans ediyordunuz o sırada. Eriz sizi o şekilde gördükten sonra bu kolyeyi yere atıp gitti. Evin bahçesine kadar gelmiş ama geri gitti. '
Gülümsedim. Eriz gelmişti doğum günüme bu bile benim yüzümü gülümsetmeye yetmişti ama çok kısa sürmüştü bu mutluluğum. Eriz beni Güney ile görüp yanlış anlamıştı belli ki sırf bu yüzden söylemişti belki de o sözleri. Masanın üzerinde duran küçük kutuyu açtım. Çok güzel bir şeydi bu. Tam olarak beni yansıtan bir kolye almıştı Eriz bana. Keşke bu kolyeyi bana kendisi getirip taksaydı. O kadar çok isterdim ki bunu. Ben sırf ona inat Güney'e evet demiştim şimdi nasıl çıkacaktım bu olayların içersinden.
' Ben şimdi ne yapacağım arkadaşlar. Eriz herşeyi yanlış anlamış meğer. '
' O an öyleydi ama sen Güney'e evet dedin Beste. Şuan haklıyken haksız duruma düşen de sen olacaksın. Ne yapmayı düşünüyorsun bilmiyorum ama Eriz o gün berbat gözüküyordu gizlice izledim onu. Ağladı biliyor musun. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Sesi
Roman pour Adolescents" Her koşulda sever misin beni? " " Her koşulda yanındayım yetmez mi? " #Sessiz'de 1. '16.02.2020 '