Bu bölüm yer yer yazar ağzından olacaktır bilginize.!
Bölüm Şarkısı: Günay Aksoy - Her yer karanlık
Keyifli okumalar dilerim..Yazar
Beste çifte çarpmamak için direksiyonu sağa doğru kırar. Kaza sonucunda ağır yaralanır bilinci kapalıdır. Az önceki çift kaza anına şahit olarak hemen bestenin kaza yaptığı alana ilerler. Araba'dan dumanlar yükselmeye başlar. Genç kız hemen ambulansı arayıp adres verir o sırada aralarında konuşmaya başlarlar.
' Bize çarpmamak için kaza yaptı. Yazık çok da genç kız. Ya ölürse. '
' Ağzından yel alsın Meriç. Ambulans birazdan burada olur. Araba patlamaz değil mi. '
' Sanmam. Kız çok kötü durumda başından kanlar sızıyor ve karnına cam parçası girmiş. Umarım ambulans geç kalmaz. Çok kan kaybediyor. Bizim dokunmamız da doğru olmaz. '
' Geldi! Çok şükür Allah'ım. '
Ambulans görevlileri sedyeyi aldıkları gibi aracın önüne gelir. Beste'nin kapısı açılmaz diğer kapıya yönelerek oradan çıkarmaya çalışırlar ama oldukça zorlanıyorlardır. Aradan geçen on dakikanın sonunda Beste'yi sıkıştığı yerden çıkarıp seri hareketlerle ambulansa bindirirler. Genç çift hastanenin adını öğrenerek bir taksi çevirip peşinden giderler.
Ambulans hastanenin önünde durur. İçerden sedye getirirler Beste hala kan kaybediyordur. ATT beste ile alakalı bazı bilgileri doktora verir' Beste Zümrüt 18 yaşında Trafik kazası. Çok Kan kaybediyor iç kanama riski yüksek. Kan grubu
A Rh (-). '' Ailesine haber verildi mi. '
' Evet doktor bey. Yoldalar. '
' Kan bankasını arayın en az iki ünite kana ihtiyacımız var acele edin durumu kritik. '
Doktorun yanındaki hemşire koşar adımlarla gider. Beste ameliyathane'ye alınır. O sırada annesi ve şoförleri gelmiştir. Babası haberi alır almaz yurt dışından ilk uçağa biner. Çiçek besteye ulaşamayınca annesini arar durumu öğrenir öğrenmez o da gelir hastaneye. Beste hala ameliyathaneden çıkmaz. En az iki saat geçmiştir. Babası gelir durumunu sorar annesi hala ameliyathanede olduğunu söyler. İçeriye sürekli hemşireler girip çıkar ama kimse bilgi vermez Beste hakkında. Bu durum herkesi daha da çok endişelendirir.
Beste nin rüyası..
Bomboş ıssız sokaklarda yürüyordum burası hiç tanıdık gelmiyordu bana neredeydim ben. Korkuyordum etrafta bir tane bile insan yoktu neden bu kadar boştu bu sokaklar. Biraz daha ilerleyerek bakındım tekrar sağıma soluma. Kulağıma bir müzik sesi dolmaya başladı ama etraf hala boştu kim çalmıştı bu müziği şimdi. Daha da ilerledim müziğin geldiği yöne doğru. Bu bir dans şarkısıydı. Biraz daha ileride dans eden bri çift çarpmıştı gözüme etrafta o ikisinden başka hiç kimse yoktu biraz daha yaklaştım onlara. Ama bu nasıl olurdu. Benimle aynı görünümde bir kız vardı. Dans ettiği adama baktım bu da Eriz'di
Neler oluyordu burada o kız nasıl bu derece benzerdi bana neydi bu yaşadıklarım. Eriz duyamazken nasıl bu kadar güzel uyum sağlıyordu müziğe. Bu olanların mantıklı bir açıklaması olmalıydı değil mi. Yaklaşarak tam yanlarına kadar geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Sesi
Ficção Adolescente" Her koşulda sever misin beni? " " Her koşulda yanındayım yetmez mi? " #Sessiz'de 1. '16.02.2020 '