Bölüm 10 (Yakınlaşma)

243 29 53
                                    

Bölüm şarkısı: Sura İskenderli - Bir daha yak
Keyifli okumalar...

Olmadı be böyle olmadı
Sevenin ahı yerlerde kalmadı
Olmadı be böyle olmadı
Gelip gidenle yerim dolmadı

Zamanı harcadın boşu boşuna
Yaşananlar iyi hoş ama
Üzüldüm bakmadın hiç göz yaşıma
Tabiki şimdi gelmeyeceğim hoşuna

Beste:

Edebiyat kitabını çıkarmıştı. Yemek masasından bir sandalye getirdi. Yanyana oturduk. Eriz le hocanın sorabileceği yerleri işaretlemiştik.

" Bütün kitabın altını çizerek kurtulamazsın Eriz.. okuyacaksın " diyerek kalemi ona sallarken Eriz birden itiraz etmek için hareketlendi. Kaleme çarptı ve kalem yere düştü. İkimiz aynı anda eğilince kafalarımız birbirine vurdu. Dizilerde kitaplarda son derece romantik görünen bu an hiçte romantik değildi.. Kalemi Eriz aldı. Kalktığımızda ikimizde kafamızı tutuyorduk.

" Kalın kafalı Eriz. Kırdın kafamı. "

Eriz elimi çekti. Uzandı ve kafamı öptü.. Son derece nazik bir öpücük olmasına rağmen hemen çekilmemesi kalbimin hızlanmasına neden olmuştu.. Daha fazla dayanamadım kendimi geri çektim.

" Öpmek yasaktı. "

" Sana yasak. "

" Ama bu hiç adil değil. "
Dediğimde Eriz sende öp ödeşelim dedi. Hedefim yanağıydı ama dudağının kenarından öptüm. Eriz birden ayağa kalktı.

" Ders çalışacaktık " dedi. Ona uyum sağladım. Kitabı elime alıp soru sormaya başladım.. Ama daha çok gerilmişti. İleri geri yürüyor ama konuşmuyordu.. Ayağa kalktım. Ve kollarından tuttum

" Sakin ol Eriz. Yapabilirsin. Ben sana inanıyorum. Annende inanıyor. "

Eriz gözümün içine bakıyordu. Bakışlarına anlam vermeye çalışıyordum. Birden arkasını döndü.. Yürümeye başladı. Arkasından adım atıp kolundan tuttum. Aniden döndü ve kollarımı tutarak beni duvara yasladı. Gözleri sanki siyaha dönmüştü.

" Beni deli ediyorsun "diyerek kafasını boynuma gömdü. Ve bir öpücük kondurdu. Elleri kollarımı bırakıp belimin oyuğuna yerleşmişti.

" Eriz " dedim sadece. Dudaklarıma önce küçük bir öpücük kondurdu.. Sonra bir eli enseme çıktı..

" Beni çıldırtıyorsun Beste.." diyerek beni kendine doğru cekerek dudaklarımızı birleştirdi. Artık boşta olan ellerim boynunda birleşirken öpüşüne karşılık vermeye başladım. Eriz bedenlerimizi adeta birleştirmişti. Öpüşü derinleşirken eli belimde hareket ediyordu. Hafifçe kalçama doğru inerken annesinin sesi geldi..

" Nerdesiniz siz. "

Annesi odaya girerken birbirimizden ayrıldık

" Kapının arkasında ne yapıyorsunuz "

İkimizde nefes nefeseydik. Ve annesi ayağındaki terliğe çoktan uzanmıştı.

Aşkın Sesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin