Bölüm Şarkısı: Ouz-Han & Fundyy - Kopardılar seni benden
Dinleyerek oku buse_lik 😂😂
Keyifli okumalar dilerim🙏Erdem:
Buse gittikten sonra televizyon'u kısık sesle izliyordum. Bebefondan yüksek bir şekilde 'annee' diye ağlama sesi duyduğum an koltuktan fırlayıp odaya girdim Ertuğ uyanmış haykırarak ağlıyordu. Hemen yanına gidip kucağıma aldım ama susmuyordu bir türlü. Neden böyle ağlayarak uyandığını da anlamamıştım onu hiç böyle görmemiştim şimdiye kadar. Ağlamasıyla birlikte ağzından çıkan tek kelime 'anne' oluyordu başka da hiçbir şey söylemiyordu. ' Annem neyde ya ' diye bir cümle kurduğunda onu sakinleştirmeye çalıştım.
' Ağlama paşam anne mama almaya gitti gelecek şimdi.'
Mümkün değil sakinleşmiyordu. En son çareyi Buse'yi aramakta buldum. Koltuğun üzerinde duran telefonumu alıp ' Gülüşüm ' yazan kısıma tıklayıp aramaya başladım üç kez çaldıktan sonra yabancı bir kadın sesi duydum.
' Alo. Siz kimsiniz Buse nerde. '
Arkadan Ambulans siren seslerini duymamla birlikte kalp atışım hızlandı korkuyla.
' Hanım efendi bir kaza geçirmiş *** hastanesine gidiyoruz. Yakınlarına haber verin lütfen. Durumu oldukça kritik. '
Kadın bir çırpıda konuşarak telefonu kapattı. Elim ayağım tutmadı duyduklarımla birlikte. Bir yandan da Ertuğ hala ağlıyordu. Ertuğ'u kucağıma aldığım gibi koşar adım dışarıya çıktım. Arabanın bebek koltuğuna Ertuğ'u bırakıp kemerini bağladım şoför koltuğuna geçip hızla gaza bastım. Anneme bırakacaktım Ertuğ'u. Eve gelir gelmez anneme durumu kısaca anlatıp Ertuğ'u kucağına bıraktım iç çekiyordu ben giderken de. Şuan dünyanın en kötü anını yaşıyordum. Sevdiğim kadın yaşam savaşı veriyor oğlum da anne diye ağlıyordu ve benim elimden hiçbir şey gelmiyordu. Çok güçsüz hissediyordum kendimi. Hastane'ye gelir gelmez Buse hakkında bilgi aldım. Ameliyat'a alındığı söylendi. Karnına Demir parçası girmiş demişlerdi o an gözlerimden yaşlar tek tek düşmeye başladı dünyam başıma yıkıldı sandım. Ameliyathane'ye girip onu görmek istesem de müsaade etmemişlerdi. Zorlarsam dışarı atacaklarını söylediklerinde elimde olmadan beklemeye başladım. Kardeşine haber vermem gerekiyordu. Telefonu elime alıp Çiçek'in numarasını bulup aramaya başladım. Söylediklerimi duyduktan sonra ağlamaya başladı hangi hastane olduğunu sordu. Hastanenin adını duyunca hemen geliyorum dedi ve gerçekten de hemen gelmişti nasıl olduysa. Yanında da erkek arkadaşı Mazlum vardı. Hemen yanıma gelip ağlayarak konuştu.
' Erdem abi. Ablam nerde durumu nasıl. '
' Sakin ol. Ameliyatta şuan bende birinin çıkıp rahatlatacak bir şey söylemesini bekliyorum ama gelen giden yok şimdilik.'
' Nasıl. Nasıl olmuş kaza. '
' Bir görgü tanığı varmış polis şuan ifadesini alıyormuş. Birazdan söylerler nasıl olduğunu. Benim aklıma bir şey geliyor ama emin olmadan bir şey söylemek istemiyorum şimdi. Bekleyeceğiz. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Sesi
Teen Fiction" Her koşulda sever misin beni? " " Her koşulda yanındayım yetmez mi? " #Sessiz'de 1. '16.02.2020 '