Kim Minseok szemszöge
A lakásba egy széles mosollyal léptem be, ugyanis a ma történtek játszódtak le újra meg újra a fejemben. Levetkőztem és megfordulva anyukámba botlottam.
- Na? Hogy ment? – görbültek felfelé a szája sarkai.
- Nagyon jól. – villantottam ki a fogaimat. – Mindjárt mesélek is, csak hadd tegyem fel töltőre először. – húztam elő zsebemből a telefonomat.
- Persze, persze. Addig megterítünk.
Bólintottam és a szobámba siettem. Jó hosszú lesz ez a vacsora, de azért remélem, hamarabb eltelik, mint ahogy azt szeretném. Jongdaevel szeretnék beszélgetni.
———
Egy beszédes vacsora és egy kiadós meleg és élvezetes fürdő után az ágyamba feküdve bekapcsoltam a tévét. Telefonomból kihúztam a töltőt, bekapcsoltam és vártam, hogy felálljon a rendszer. Miután ez megtörtént, feloldottam, az üzenetek pedig, mint a lavina úgy indultak el. Miért mindig a lavinát használom mostanában? Na mindegy.
Rengeteg üzenetet kaptam, amiben mindenki a hollétem felől érdeklődött. Lusta voltam elolvasni mindet, ezért csak pár darabra válaszoltam.
Ma, 16:39
Jeongho
Szia Minseok. Az imént kaptam egy levelet a város focicsapat nagyjaitól, hogy lenne-e jelentkező a márciusban tartandó nyílt junior selejtezőn. Gondoltam, írok, hátha akarsz menni. Bár nem tudom, hogy mik a terveid a jövőre nézve, de ez a lehetőség kevésszer adódik meg.
Gondold át, nem muszáj azonnal válaszolnod. Jövő hét péntekig van időd.Ez… Ez az ajánlat pont időben jött. Ez a nap már nem is lehetne ennél jobb esküszöm. Egy széles mosollyal az arcomon írtam vissza.
Jó estét
Köszönöm, hogy szólt
Átgondolom👌
Ma, 19:45
Jongdae
NE FIGYELJ BAEKHYUNÉKREMert?
Jongdae
Nem láttad?Mit?
Jongdae
Nem láttad még a csoportot?Nem?
Jongdae
JÓ, NE ISMost kíváncsivá tettél
Jongdae
NEA régi csoportot hiába kerestem, nem találtam, csak az osztály csoportban és a focis csoportban voltak új üzenetek. Ezek mellett azonban volt egy új is. Arra nyomtam rá.
19:37
Byun létrehozott egy csoportot
Byun felvette őt: Park Chanyeol
Byun felvette őt: Oh Sehun
Byun felvett téged
Byun felvette őt: Kim Jongdae
Byun Baekhyun elnevezte a csoportot: MIAFASZ
Byun felvette őt: Wang JacksonOh
KIHAGYTAD A SZERELMEMByun becenevet állított be Park Chanyeol számára: 🍆👌🥴
Oh felvette őt: Kim JonginKim (Jongdae)
BAEKHYUN TÖRLÖM EZT A CSOPORTOTOh
Jajj ne aggódj, szívem, nem árulunk el semmit csak mindent
أنت تقرأ
Fiatalság Félegészség-Xiuchen[Hun]
القصة القصيرةÍrva és publikálva: 2019 tavasz - 2021 nyár, 8. könyvem Romantikusnak szánt történetem, ha kíváncsi vagy, hogyan alakulnak szerencsétlen karaktereimnek az élete, less bele a könyvbe!