43. Rész

153 14 40
                                    

Kim Minseok szemszöge

A reggel nem volt zökkenőmentes. Részemről legalábbis nagyon nem. Kezdjük azzal, hogy egy merevedéssel ébredtem, és ha ez nem lett volna elég, Jongdae feje mellkasomon volt, bal keze pedig egy az egyben a dudoron pihent. Emiatt hormonjaim még annál is jobban beindultak, amitől én egyre veszélyesebb helyzetbe kerültem. Gondoltam, megkísérlem a lehetetlent, felkeltem őt, csók nélkül.

- Jongdae. Jongdae, ébredj fel. – szólítgattam, de egy centit sem mozdult. Jó, akkor lehet nagyon mélyen alszik. Leemeltem magamról a kezét, mire ő szinte azonnal visszacsúsztatta azt hasamra és magához ölelve pihent tovább. Frusztráltan sóhajtottam egyet és a plafonra néztem.

Jön a második terv. Bár az öreg nagyikat már annyiszor használtam, és most hogy Dae is mellettem van, képtelenség. A lányoktól sem történne semmi. Francba. A második tervnek is hamar lőttek.. 

És ha én magamhoz nyúlnék? Nem! Minseok, verd ki a fejedből! Meg a farkadból… Nem! Istenem..

- Minnieh… – Megfagyott ereimben a vér és az arcomra csapni készülő kezemet is megállítottam a levegőben.

- Igen? – kérdeztem vissza, de válasz nem érkezett. Megemeltem egy kissé a fejét és láttam, hogy aludt. Oh.

Viszont, ha tudom mozgatni a fejét, akkor egyszerűen leemelhetem magamról. Lassan fel is emeltem a testét, gyorsan kicsúsztam alóla, majd óvatosan az ágyra helyeztem őt. Az eddig bent tartott levegőt kiengedtem és felállva a bútorról, a mosdóba siettem. Muszáj volt kivernem…

Visszaérve, a telefonommal feküdtem az ágyra. Fél hat volt, én pedig nem voltam álmos. Úgyis még két óránk van az indulásig. Sajnos azonban nem csak én voltam fent ilyen korán.

Minjun
Hali!

Bye

Minjun
Hh ilyen korán fent vagy? 

Most vagy nem tud angolul, vagy tényleg ennyire pofátlan. Hát akkor játszunk egy kicsit. 

Jongdae még alszik, én meg nem tudok visszaaludni

Minjun
Milyen kár.. 
Ha én lennék ott, biztos ébren lennek

Kétlem

Minjun
😏🙄

Istenem ennek tényleg nincs agya. Miért léteznek ilyen emberek? És a legfőbb kérdés: miért találnak meg az ehhez hasonlók?? Na, de. Valahogyan le kellene rázni és van is egy ötletem, hogyan.

Jongdaehez bújva, telefonomat megemeltem, hogy készítsek magunkról egy képet, amit szinte azonnal elküldtem neki. 

Képet küldtél

Percek múlva se írt, miután látta, ezért elkönyveltem magamnak a győzelmet. Sajnos azonban óriásit tévedtem. Instagramon nézelődtem, mikor ismét felugrott a chat-fej. 

Minjun
Képet küldött

Nem, sajnos nem az arca, és nem is a szobájának egy részlete volt a fotón. Azonnal töröltem magamnak. 

Minjun
Tiéd lehetne

Nem érdekelnek a beteg emberek :D

Minjun
Jongdae is az🙄

Idegesen kifújtam a levegőt és felültem az ágyban. Az a mázlija, hogy chatelünk, ha nem tennénk, lehet a feje mellett, a falba vágtam volna egy rohadt nagyot. Mi a faszt képzel magáról? Hülye pics-

Fiatalság Félegészség-Xiuchen[Hun] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora