45. Rész

112 12 58
                                    

Kim Minseok szemszöge

- Minden oké?

Alig ültünk be az autóba, Baekhyun szinte azonnal megkérdezett minket. 

- Baek! Megbeszéltük, hogy nem-

- Igen. – válaszoltam, míg a tükröt megigazítottam. A mellettem ülő addig középről elvette a rágót, hogy abból két darabot a szájába tegyen. 

- Biztos? – dugta előre majdnem az egész felsőtestét. – Ne menjünk haza inkább? Nem muszáj étterembe menni. 

- Dehogy! Kihánytam magamat, hogy ehessek. – villantott egy széles mosolyt a párom. Megingattam a fejemet megjegyzésén és inkább beindítottam az autót. 

- Fúj, undi. Részleteket nem kérünk.

- Kár. Szívesen meséltem volna róla. Bár lehet van érdeklődő. – fordult hátra.

- Véged van, ha csak egy szót is ejtesz róla. – szólalt meg Chanyeol komoly hangon. 

- Igen? – Dae mintha direkt húzta volna az agyukat. Ezt már szeretem. Egy halovány mosollyal az arcomon a felém eső combjára simítottam. 

- Hagyd őket, a végén nem rendelünk semmit, csak a wc-ket foglaljuk be.

- Thank you, my dear friend. – paskolta meg a vállamat a mögöttem lévő Yeol. 

- Ne zavard a vezetőt. – söpörte le a kezét rólam Jongdae, majd összekulcsolta az ujjainkat. 

- Pontosabban senki se zavarja, rajtad kívül.. – kuncogott Baek. 

- Guys! A hátsó páros berezelt a holnaptól, kellene egy kis segítség! – terelte a figyelmet Jackson Sehunékra. 

- Mitől féltek? Rohadt jól táncoltok mindketten. – mondta Chanyeol. 

- Mi van, ha rosszul lépek és kihagyom a ritmust? Vagy elesek? – pánikolt be Jongin. 

- Mindketten iszonyat jól táncoltok, az összhangotok is tökéletes, ha elrontanátok, akkor is megoldanátok, együtt. Amúgy meg, ne a győzelem miatt akarjatok mindenféleképpen indulni a versenyen. Elmentek, szerepeltek és egy óriási élménnyel tértek haza, értve vagyok? – magyarázott Baekhyun.

- Nem akarsz tanácsadó lenni felnőttként? – kérdezte Sehun.

- Eléggé lefárasztotok ti is, nem kell több. És ne tereld a témát.. Értve vagyok?! – emelte fel a végén a hangját.

- Igen! – vágták rá egyszerre.

- Helyes.

———

A vacsora alatt semmi különösebb nem történt. Szétröhögtük magunkat, amiért többször is kérték a pincérek, hogy halkabban, mert mások is vannak rajtunk kívül. Chanyeoléknak tökéletesen sikerült a randijuk, bár még mindig nem értettem, hogy lehetett ez egy randi. Sehunék egy órával az érkezésünk után ismét felhozták a holnapi versenyt és a félelmüket, mire most kivételesen Jongdae is megemelte a hangját Baekhyunnel. Apropó Jongdae, ő többször is megszorította a csuklómat a vacsora közben, aminek soha nem értettem az okát. Gondoltam, majd, ha kettesben leszünk megkérdezem.

Jackson ahhoz képest, hogy ő az egyedüli szingli a csapatunkban, nagyon jól elszórakozott. Az étkezés végére Chanyeolék párosa Jonginnal társulva becsiccsentettek.

A kocsiban Jackson kénytelen volt a kanos páros közé ülni, mivel azok egymást akarták fogdosni az út alatt. Dae mértékkel ivott, így a pia rá csak álmossággal hatott.

Fiatalság Félegészség-Xiuchen[Hun] Onde histórias criam vida. Descubra agora