Kim Jongdae szemszöge
- Direkt jelöltél be, mi? Hogy kiemeld a nevemet. – mondtam Minseoknak, miután odaértem hozzájuk.
- Aha. – villantott egy gonosz vigyort Minji.
- Látta az egész beszélgetést? – emeltem meg a hangomat és rá mutattam, míg kikerekedett szemmel néztem barátomra.
- Nem volt semmi olyan dologról szó, amiről nem tudhatna.
Vállat vont! Egyszerűen csak vállat vont! Flörtölt velem üzeneteken keresztül! És mi az, hogy olyan dologról?! A szex neki nem az?! Egyáltalán Minji mit gondol arról, hogy a mi baráti társaságunk konkrétan kizárólag melegekből áll?
- Nehogy elájulj.
- Induljunk. – sétált Minseok a szobája felől az ajtó felé. Egyáltalán mikor ment el innen?!
- Jó szórakozást, fiatalok! – köszönt el anyukájuk.
Szótlanul öltöztem fel és ültem be a kocsiba. Seok ragaszkodott, hogy én elöl üljek, így Minji hátrakerült, középre. Két perc se telt el, a lány feje máris megjelent közöttünk egy széles mosollyal.
- Mondjad, mit szeretnél. – adott zöld utat neki.
- Lefeküdtetek már?
- Nem fogjuk elárulni! – akadtam ki.
Oké, hogy minden nap felhozza valaki a szex témát, de ez már sok!
- Minji. – ingatta meg a fejét nevetve.
- Most mi az?
- Ez már átlép egy határt. – mondtam összefont karokkal.
- Oh, értem. – dőlt hátra feltett karokkal.
Fél percig bírta csendben.
- Bár szerintem nem. Túlságosan bepánikoltál Minseok szavaitól.
Megállapításán Seok szélesen elmosolyodott, nálam pedig betelt a pohár.
- Elég! Neked ki tetszik? – próbáltam meg gyorsan témát váltani.
- Jelenleg senki. – nyújtotta ki a nyelvét.
Francba. Ezt a csatát ő nyerte.
- Nem is baj. – jegyezte meg bátyja.
- Hé! Megmondalak anyunak!
- Csak rajta, az én pártomat fogja úgyis fogni. – kacsintott a visszapillantó tükörbe nézve.
- Kapd be.
- Jelenleg vezetek, de máskor megtehetem vele.
Kezét combomra tette, ahonnan én egyből ellöktem. Nem lepődött meg, szomorú sem lett, helyette ott vigyorgott magában.
- Mosolyogj csak! Jövő évig biztos nem fog történni semmi.
- Uh, az asszony bekeményít. – érkezett hátulról a komment.
A mi? Oké, sok célzás érkezik arról, hogy én passzív fél vagyok - ami valószínűleg igaz is, elképzelhetetlennek tartom, hogy Minseok felett legyek -, de még alig múlt el kilenc óra!!
- Úgy teszek, mintha nem hallottam volna.
Mondatom közben Minseok félrehúzta az autót, hogy Jackson beugorhasson hátra.
- Good morning everyone. Mi ez az arc Jongdaenél? És ti mit mosolyogtok? – érdeklődött.
- Épp azt beszéltük meg, Jongdaen tökéletesen látszik, hogy passzív meleg.
ESTÁS LEYENDO
Fiatalság Félegészség-Xiuchen[Hun]
Historia CortaÍrva és publikálva: 2019 tavasz - 2021 nyár, 8. könyvem Romantikusnak szánt történetem, ha kíváncsi vagy, hogyan alakulnak szerencsétlen karaktereimnek az élete, less bele a könyvbe!