Kim Jongdae szemszöge
Étkezés előtt és közben még anyáékkal beszélgettünk, sőt, utána is, a nappaliban egy film mellett, míg be nem jelentették, hogy vásárolni mennek. Pár percen belül teljesen csendessé vált a lakás, mivel mindketten a tévé képernyőjét figyeltük. Kezdtem elálmosodni, látásom is többször elhomályosodott, szememet is néha-néha lehunytam, de egyből felnyitottam pilláimat. Beszélgetni kellene vele és nem aludnék el. Amúgy is van mit megbeszélni.
- Felmenjünk a szobádba? Hogy tudjál ott aludni?
- Nem vagyok fáradt. – motyogtam félálomban.
Felnevetett és gyengéden combomra simított.
- Na, jó. Egy kicsit – ültem fel –, de most van egy fontosabb dolog az alvásnál.
Muszáj beszélnem a fejével és ez nem várhat. Az álmosság majd elszáll.
- És mégis, mi az a nagyon fontos dolog, ami még az alvásodat is felülmúlja?
Felsőtestét jobban felém fordította.
- Te. – Összeráncolta a homlokát. – Te nem fogod feladni az álmod. Focizni fogsz, ha esik, ha szakad.
- Jongdae. Már megmondtam, hogy az álmom az te vagy, nem más.
Ha tovább erőltetem ebben a stílusban ezt a beszélgetést, nem fogom tudni rábeszélni. Okosan kell játszani. Talán, ha én most az ölébe ülök és…
- Mi van akkor, ha az álmod azt szeretné – bal lábamat áttettem másik oldalára, majd lassan combjaira ültem, kezeimet vállára ejtve –, hogy újra focizz?
- Jongdae.
- Még értem se tennéd meg?
Arcához hajoltam és elkapott a vágy, hogy ajkainak essek, de visszafogtam magamat. Hiányzott ez a fajta testi kapcsolat. Bent nem ülhettem az ölébe. Csak a csókot engedték, de mondták, hogy ne essünk túlzásokba.
- Dae.
- Szomorú leszek.
Elkezdtem tincseivel játszadozni, míg alsó ajkamat lebiggyesztettem és elnéztem róla. Ő a derekamra simított.
- Már hoztam egy döntést és-
Félbeszakítottam.
- Tudom, hogy el kellene fogadnom, ahogy te is tetted márciusban, de nem akarom. Történt valami? A focizás emelt fel a depresszióból és most képes vagy úgy csak eldobni magadtól, mint egy használt rongyot?
- Jongdae.
- Ha azon rágódsz, hogy visszavesznek-e, felesleges. Biztos vagyok benne, hogy kapkodnának utánad. Tehetséges vagy, ne szalaszd el ezt a lehetőséget.
- Megpróbálom.
Felcsillant a szemem. Ezaz!
- Akkor tehát-
- Ha minden meccsemen ott leszel, megyek.
- Ó, én vagyok a kabalád? – húzódott egy huncut mosoly arcomra.
- Igen. Nélküled más. Ha nem ülsz a nézők között, más. Akkor már nincs értelme a játéknak. Nincs miért játszanom.
- Minnie?
Aggódva próbáltam meg felvenni vele a szemkontaktust, de nem hagyta. Leejtette fejét és lábaink között lévő területtel szemezett.
- Minseok, minden rendben?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fiatalság Félegészség-Xiuchen[Hun]
Kısa HikayeÍrva és publikálva: 2019 tavasz - 2021 nyár, 8. könyvem Romantikusnak szánt történetem, ha kíváncsi vagy, hogyan alakulnak szerencsétlen karaktereimnek az élete, less bele a könyvbe!