Wooyoung szemszöge:
~Nem megyünk el a Han folyóhoz?-kérdezem, miközben kilépek az ajtón, Sannal az oldalamon.
~De! Úgyis régen voltam ott. Plusz elég romantikus hely.-ad egy puszit arcomra. Egy kicsit pirosodni kezdtem, de már megszoktam, hogy San mindig ilyen hatással van rám. Elsétáltunk odáig, ahol két ismerős alakot láttam meg.
~Azok ott nem a barátaid?-mutat oda San.
~De..-válaszolok egyből. Nem tudtam, hogy Yunho és Yeosang is itt van. De valamiért olyan fura volt. Egymás kezét fogták és beszélgettek. Hirtelen Yunho előre hajolt és megcsókolta Yeosangot. Az állam a földet érte.
~Wow..-szólalt meg San.
~Egy picit maradjunk még. Ha befejezték odamegyünk.-néz rám sejtelmesen San. Tudtam, hogy kifaggatja őket. Ha csak meg nem előzöm. Egy kis idő után elindultunk feléjük. Éppen ölelkeztek, amikor megköszörültem a torkom. Mindketten ránk néztek.
~Sziasztok! Csak nem történt valami?-kezdek el mosolyogni.
~Hát veletek biztos, mert eléggé egymásba karoltatok.-Yeosang rámutatott kezeinkre. Hát igen.. azt elfelejtettem, hogy San és én még mindig szorosan fogjuk egymás kezét.
~Tudod mire gondolok! Ne tegyél úgy, mintha nem smároltál volna Yunhoval két perce!-háborodom fel. Yeosang feje vörös lett, de Yunho sem nézett ki másképpen.
~Oké.. most az egyszer nyertél..-görbül le Yeosang szája.
~És ti? Már hivatalos a dolog?-tereli a témát Yunho. Most én váltam vörössé. Sanra néztem, akinek az arcán szintén volt egy kis pír.
~Hát.. szerintem igen.-nyögöm ki egy kis szünet után.
~Nem megyünk fagyizni egyet? Csak hogy ünnepeljünk.-szólalt fel San. Mindenkinek felcsillant a szeme, így elindultunk.~Sziasztok!-köszöntünk el Sannal Yunhotól és Yeosangtól.
~Wooyoung?-szólított San. Hümmögve felé fordultam.
~A szüleid mikor jönnek vissza?-mire céloz ezzel?
~Hát.. jövő hét kedden. Vagyis egy nap múlva.-rántok vállat.
~Nincs kedved nálam lenni addig?-kérdezte félénken.
~Annyira.. magányos vagyok.-szomorodott el.
~P-Persze! Miért is ne.-mosolygom zavaromban.
~Köszönöm!!-ölel át vidáman.
~Csak beugrom pár dologért, okés?-kérdésem után San bólintott egyet. Elindultam és összeszedtem mindent, ami kellhet. De ahogy pakoltam a táskámat, valami fura dolgot találtam. Ez a táska ma volt nálam. Kivettem egy furcsa dobozt, vagy adagoló szerűséget. Egy üzenet volt rajta. "Hidd el Woo kelleni fog! Jó szórakozást, üdv Yeo <3" ezt írta a levél. Jobban megnéztem a tárgyat és amikor megláttam a "síkosító" feliratot majdnem felsikítottam.
~Idióta!-vágom az ágyhoz a tárgyat. Tudom, hogy Yeosang ezt nem hallja, de most úgy felpofoznám.
~Hékás Wooyoung! Jól vagy?-lép mellém San.
~T-Te hogy jöttél be?-ugrottam egyet.
~Az ajtón?-nevette el magát.
~Nem bírok várni, úgyhogy jöttem segíteni.-mosolyogva elkezdte pakolni a táskám. Hirtelen lefagyott. Egyszercsak felvette az ágyról a síkosítót.
~San! San ne!-próbálom kivenni kezéből, de nem engedi.
~Mit akartál te ezzel?-mutatja fel, miközben kérdőn néz rám. Én eltakartam arcomat.
~S-Semmit.. csak Yeosang poénból belerakta a táskámba..-magyaráztam el nagy nehezen. San elvette kezeimet fejem elől. Így tökéletesen láthatta pirosan virító arcomat. A zsebembe nyomta a kis tárgyat. Csodálkozva néztem rá.
~Tedd el! Még jól jöhet.-egy perverz mosolyra húzta száját, majd kacsintott egyet. Sokkoltan néztem rá, lefagytam. Lenéztem a földre és egy óriásit nyeltem. Ezért megverem Yeosangot..
~Na gyere! Még filmet akartam veled nézni.-kezdett el kihúzni San.Félóra szenvedés után sikerült eldönteni, hogy melyik filmet nézzük, így egymásba karolva végignéztük. Viszont ez a film egy meleg párról szólt. Voltak benne kicsit túlfűtött részek is.. Ezek miatt egy kicsit elgondolkodtam. Semmit nem tudok a szexről, sem semmi ilyen kis "játékról". Nem tudom, hogy valaha is ügyes leszek benne.
~Wooyoung! Min gondolkozol ennyire?-lóbálja kezét San. Én félénken ránéztem.
~San.. ez furán fog hangzani, de mégis milyen a szex?-kérdezem félénken.
~Mármint.. semmit sem tudok róla..-beharaptam alsó ajkam. Kicsit kínos volt ilyet kérdeznem. Pont Santól..
~Hmm.. mit mondhatnék? Csak akkor élvezetes, ha valaki olyannal történik meg, akiben megbízol.-bólogatott San.
~De ezt most a síkosító miatt kérdezed?-értetlenkedik San.
~N-Nem.. csak gondolkoztam.-rántottam vállat. Ezután csend telepedett ránk. Ujjaimat tördeltem. Olyan idegörlő volt így ülni.
~S-San.. kérhetek v-valamit?-sikerül megtörnöm a köztünk lévő csendet.
~Mi lenne az?-néz rám érdeklődve.
~Mutatnál pár dolgot? Tudod..-válok idegessé. San szemei kikerekedtek.
~H-Hogy mi?-hangja tükrözte meglepődöttségét.
~Nem konkrétan azt! Csak.. egy kicsit belőle..-mondom érthetőbben.
~Biztos vagy benne?-aggódó tekintettel néz rám. Én bólintottam egyet. San lassan közeledni kezdett arcomhoz. Finoman lenyomott a kanapéra, majd fölém hajolt. Elkezdett csókolni. Végül éreztem, hogy végignyal alsó ajkamon. Félénken engedtem neki. Hezitálás nélkül elmélyítette csókunkat. Akaratomon kívül nyögtem egyet. Éreztem a pillangókat a hasamban. Pont úgy, mint ahogy a könyvekben. Lihegve váltunk el egymástól. San lassan nyakamhoz hajolt és apró csókokat adott érzékeny pontjaimra. De honnan tudja, hogy azok hol vannak? Most sem én akartam így, de sóhajok és kisebb nyögések hagyták el számat.
~Nyugi, ennél tovább egyelőre nem megyünk..-San elfordította fejemet. Így könnyebben hozzáfért nyakamhoz. Egyszercsak megszívta bőrömet. Egy olyan ponton, ami elég érzékeny, így most hangosan nyögtem.
~Hmm.. ez tetszett..-súgta San bőrömre. Forró lehelete perzselő volt.
~Túlságosan is, úgyhogy ennyi elég lesz..-San felült, közben engem is felhúzott. Egyszercsak nyakamhoz nyúlt és büszkén elmosolyodott. San mit műveltél?
~Ha ezt az a Hongjoong srác meglátja, ki fog akadni.-neveti el magát. Elővettem telefonomat és a kamera segítségével megnéztem, hogy mi van ott. Egy szívásnyom.. eléggé feltűnő volt és holnap pedig suli. Nem tudom elrejteni sem.
~San! Mit csináltál!?-kezdek el hisztizni.
~Pár perce még nagyon bírtad a dolgot.-mondja játékosan.
~Nyugi Woo! Szerinted mások nem csinálják? Legalább tudni fogják, hogy már valakié vagy..-San átölelte derekam. Állát vállamon pihentette. Csak sóhajtottam egyet.
~Jó, meggyőztél..-ezután én is hozzá bújtam Sanhoz.