Wooyoung szemszöge:
~Jössz velünk Woo?-jött a kérdés Yunho felől. Megráztam a fejemet.
~Kicsit táncolni szeretnék. Ha jól tudom most üres a tánc terem.-felálltam a helyemről, majd intettem barátaimnak, miközben kiléptem az ajtón. Amint beléptem a tánc terembe, éreztem, hogy itt kicsit kiadhatom magamból az érettségi miatti stresszt. Bemelegítettem, majd bekapcsoltam egy zenét. Egy előre megtanult koreográfiát táncoltam, mivel ez az egyik kedvencem. Viszont van egy rész benne, ahol a földet kell súrolni a csípőddel. Nem tudom hogy elmagyarázni őszintén. Néztem a tükörben, hogy mindent jól csinálok-e, mikor észrevettem, hogy valaki néz az ajtóból. Egy mosolygó Sant pillantottam meg. Úgy tettem, mintha nem láttam volna meg őt és táncoltam tovább. Most jön az a rész, kicsit idegesíteni akartam Sant. Miközben csináltam a tükrön keresztül Sanra meredtem. Ezt ő meglátta és kikerekedtek a szemei. A hátamra fordultam, aztán felemeltem csípőmet. Ezután hátra döntött fejjel felültem. Megfordultam és Sanra néztem. Tátott szájjal állt az ajtóban.
~Remélem tetszett a műsorom.-nevetem el magam. Még kicsit lihegtem, ami még erotikusabbá tette ezt mondatot.
~Ez egy kicsit rosszul hangzott.-mostmár San is elnevette magát. Ezután felpattantam a földről. San elém termett és átkarolta derekamat. Én nyaka köré fontam kezeimet.
~Miért vagy itt?-elkezdtem játszani tincseivel.
~Meg akartalak lepni, de Yeosang és Yunho azt mondta, hogy táncolsz. Gondoltam megleslek.-San csak kacsintott egyet.
~Egyébként..-hirtelen a fülemhez hajolt.
~Nekem is adhatnál elő néha..-mély hangjától kirázott a hideg. Tudom, hogy San direkt mond ilyet. Csak zavarba akar hozni.
~Annak nem biztos, hogy örülnél..-most én súgtam ezt a fülébe.
~Miért is?-kérdezi kuncogva.
~Nagyon jó a csípő mozgásom..-mondatom után füle mögé adtam egy puszit.
~A-Azt láttam.-akadozik San. Kiszabadítottam magam karjai közül és elindultam a táskámért.
~Haza kísérsz?-fogom meg a kezét.
~Persze!-egy puszit adott arcomra.
~Akkor gyerünk!-kezdem el őt húzni a kijárat felé.~Jövő héten már érettségi szüneted van, nem?-ül le mellém San a kanapéra. Anyáék elmentek bevásárolni, így behívtam őt.
~Aha. Kicsit ideges vagyok. De nem adom fel.-kicsit kínosan elmosolyodtam.
~Menni fog, hidd el! És választottál már egyetemet?-San végigsimított arcomon. Ezt olyan sokszor csinálja és én annyira imádom!
~Persze! Egy tánc képzőt. Az az álmom, hogy profi táncos legyek.-magyarázatom után San csak vigyorogni kezdett.
~Akkor az biztos menni fog! Nagyon tehetséges vagy. Én látom.-összeérintette homlokunkat. Pár percig csak így ültünk és egymás szemébe meredtünk. Semelyikőnk nem akarta elrontani ezt a pillanatot. Lassan felvezettem kezemet tarkójára és elkezdtem előre hajolni. San is közelíteni kezdett felém. Végül ajkaink találkoztak. Egy kis idő után San végignyalt alsó ajkamon. Én rögtön szét is nyitottam számat, így San elmélyítette csókunkat. Kicsit mindketten nyögtünk. Ritkán szoktunk így csókolózni. Sőt, még csak egyszer történt meg. De ezután szeretném ezt többször csinálni. Sajnos ennek a pillanatnak is vége szakadt. San lihegve vált el tőlem, de vele együtt én is levegő után kapkodtam.
~Megcsókolhatlak mégegyszer?-San megfogta arcomat.
~San, te annyiszor csókolhatsz meg, amennyiszer csak akarsz!-közben közelebb kúsztam hozzá. San egyből hajolt és szó szerint falni kezdte ajkaimat. A gyomrom összeszorult az izgalomtól. San hátra döntött a kanapén, de a csókot nem szakította meg. Lassan rásimított derekamra. Elvált tőlem, majd ismét visszahajolt. Én eközben újból átkaroltam nyakát és így húztam őt magamhoz. San hüvelykujjával simogatni kezdte derekamat.
~San..-szólalok meg két csók között. Ő csak hümmögött egyet, de nem akart leszállni ajkaimról. Mellkasára tettem mindkét kezem és óvatosan eltoltam őt magamtól.
~Bármennyire is szeretném folytatni, nem lehet. A szüleim bármikor betoppanhatnak.-sajnálkozva néztem rá.
~Ígérem, hogy máskor folytatjuk.-most én fogtam meg az ő arcát. San elmosolyodott és bólintott egyet.
~A folytatásban benne vagyok. De akkor többet is kérek belőled.-súgja ajkaimra. Egy megmagyarázhatatlan vágy tört fel bennem. Hiába tudom, hogy helytelen ezt most csinálni, mégis akarom. Vettem egy mély levegőt, hogy lecsillapítsam magam.
~Ne aggódj Sannie. A tiéd vagyok, annyit kapsz belőlem amennyit csak akarsz.-kuncogok halkan.
~Akkor jó.-ad egy kis puszit számra. San felemelkedett és felhúzott engem is. Pont ekkor nyílt az ajtó.
~Időzítés!-nevetem el magam Sannal együtt.