San szemszöge:
Végre csütörtök! Láthatom Wooyoungot. Hazafelé bementem egy boltba és vettem egy virágcsokrot. Nem tudom hogy jutott ez eszembe. De miért is ne? Gyorsan leparkoltam házam előtt. Bedoptam bőröndömet, majd elindultam Wooyoung háza felé. Egy mély levegőt vettem és csöngettem. Hátam mögé rejtettem ajándékomat. Szerencsémre Wooyoung nyitott ajtót. Csodálkozva nézett rám. Miután magához tért szorosan átölelt. Nyakamba kapaszkodott. Én csak az egyik kezemmel derekánál fogva magamhoz szorítottam. Olyan jó volt újból hozzáérni. Amint elváltunk lassan elkezdtem nyújtani felé a csokrot. Wooyoung csodálkozva nézte.
~Majdnem olyan gyönyörűek, mint te.-csak kacsintottam egyet. Woo arca picit pirosabb lett.
~Köszönöm..-mondta halkan.
~San, ha már itt vagy. A szüleim szeretnék, ha itt ebédelnél!-kezdett el mosolyogni. Pár pillanat erejéig csak őt néztem és csodáltam gyönyörű mosolyát.
~San!!-szólított Wooyoung, de még mindig vigyorgott.
~Bocsi! Itt vagyok!-nevetem el magam.
~De ha előbb szólsz, akkor kiöltözöm.-mutatok ruhámra.
~Ugyan már! Te mindenféleképpen jól nézel ki.-nyugtatott Woo. Ez ritkán fordul elő, de éreztem, hogy kicsit ég az arcom. Biztos, hogy piros voltam.
~Na gyere!-húzott be a házba. Ezután behúzott az ebédlőbe.
~Anya, apa! Nézzétek ki van itt!-kiáltotta el magát.
~Jó napot!-hajolok meg.
~San! Milyen volt az utad?-üdvözölt Mrs. Jung.
~Köszönöm nagyon jó. Bár kicsit fárasztó is.-válaszoltam kedvesen.
~Örülök, hogy így összegyűltünk! Akkor? Ki éhes?-kérdezte Woo apukája.
Mind leültünk egy asztalhoz. Wooyoung mellettem, szülei pedig egymás mellett ültek.
~Ez isteni lett!-dicsérem az ételt.
~Örülök, hogy ízlik.-mondta büszkén Mrs. Jung.
~És mondd San, te mit is dolgozol?-hozott fel egy témát Mr. Jung.
~Egy irodában dolgozom. De most azért utaztam el, mert átveszem apukám cégét. Egy családi vállalkozás.-mosolyodom el. Woo apja bólintott egyet.
~És ez lesz a legfontosabb kérdésem. Wooyoungnak mi a szerepe a jövődben?-komolynak tűnt a férfi. Én viszont csak tovább mosolyogtam. Már előre elterveztem mindent.
~Természetesen a férjem lesz, és együtt fogunk élni.-óvatosan megfogtam az említett kezét. Ő csodálkozva nézett rám.
~H-Hát.. én erről egyelőre nem tudok..-mondja félénken. Én csak lágyan elnevettem magam.
~Persze, hogy nem mondtam. Először a tanulmányaidra koncentrálj!-szorítok egyet kezén.
~Ha ez mégis bekövetkezne, én az áldásomat adom.-szólalt fel Wooyoung apukája. Woo mintha kicsit meghatódott volna.
~Köszi apa..-mondja halkan.
~Bocsánat, de a mosdót merre találom?-kérdezem illedelmesen.
~Arra!-mutat egy ajtóra Wooyoung. Én felkeltem és egy halk bocsánatkérés kíséretében elmentem onnan. Viszont mindent hallottam.
~Olyan édes ez a San fiú! Hogy nem olvadtál még el?-nevetett Wooyoung anyukája.
~Ha tudnád mennyiszer megtörtént!-sóhajtott Woo. Csak elmosolyodtam. Belenéztem a tükörbe és láttam, hogy tiszta vörös vagyok. Komolyan Wooyoung! Csak egy mondattól képes vagy ezt tenni velem.~Nem akarsz átjönni egy kicsit?-kérdezem Wooyoungot.
~De!-válaszolt vidáman.
~Anya, apa! Majd jövök! Sannal leszek!-kiáltott hátra. Csak egy "rendben" volt a válaszuk. Kezére fogtam és elkezdtem őt húzni. Beléptünk a házba. Én egyből Wooyoung felé fordultam. Egy ideig néztük egymást.
~Most akkor megcsókolsz, vagy nem?-húzta fel egyik szemöldökét. Én csak magamhoz rántottam és egy érzelmes csókba invitáltam. Wooyoung egy kisebbet nyögött a meglepődöttségtől. Mintha elvesztettem volna az önuralmam, úgy faltam ajkait. Wooyoung ráfogott tarkómra és csak még közelebb vont magához.
~San..-szólít két csók között.
~Olyan furcsán érzem magam..-nyögi ki nagy nehezen.
~Mi az? Mi a baj?-nézek rá aggódva. Kicsit távolodtam tőle.
~Ne! Ne hagyd abba!-húzott vissza. Óvatosan végigsimítottam derekán, ettől megremegett. Csak ekkor esett le.
~Tudom mi a baj..-húzom mosolyra ajkaim. Wooyoung kíváncsian nézett rám. Füléhez hajoltam.
~Kicsit beindultál..-ezt direkt halkan súgtam.
~S-Sann..-Wooyoung ismét megremegett.
~Segíts..-nyög fel. Én felkaptam őt. Lábait derekam köré csavarta. Egészen a hálószobáig cipeltem őt, majd leraktam az ágyra.18+ tartalom! Ha nem érdekel tekerj lejjebb!
-----------------------------------------------------------
Lehajoltam és csókolni kezdtem őt.
~San.. én félek..-vált el tőlem Wooyoung.
~Nyugi, nem akartam elvenni még a szüzességed.-hajolok nyakához.
~Tudod, orális szex is létezik.-elkezdtem befedni nyakát nyálas csókokkal. Wooyoung egyből elkezdett sóhajtozni. Ahogy elkezdtem szívni megjött a hangja. Nyögni kezdett.
~Még csak nem is nyúltál magadhoz? Soha?-kérdezem hirtelen. Megrázta fejét.
~Olyan ártatlan vagy..-szívok egy erősebbet nyakán.
~Imádom..-súgtam bőrére. Láttam rajta, hogy kirázta a hideg.
~Kész vagy Woo?-hajolok fölé. Bólintott, így lejjebb hajoltam. Térdéig lehúztam nadrágját és alsóját. Óvatosan megfogtam tagját. Ettől belemarkolt a lepedőbe. Lassan elkezdtem mozgatni kezemet.
~Jézusom!-nyögött fel.
~Lesz jobb is!-ezután számba vettem tagját. Fejemet és kezemet próbáltam szinkronban mozgatni. Wooyoung egyre hangosabb lett. Nyögéseivel csak engem is beindított. Éreztem, hogy Wooyoung egyre jobban remeg. Hangja is egyre nagyobbá vált. Tudtam, hogy nem sok kell neki, így gyorsítottam. Végül számba élvezett. Gyorsan lenyeltem és fölé hajoltam.
~San.. én is megpróbálhatom?-lihegte.
~Ha késznek érzed magad..-adok neki egy kisebb csókot.
~Csak csináld azt amit én. Már ha tudtál figyelni.-kuncogok. Wooyoung hirtelen fordított pozíciónkon, így én voltam alul. Meglepődtem ezen. Felhúzta nadrágját, majd ajkaimra hajolt. Hát smárolásban nagyon ügyes. Úgyhogy emiatt nem aggódom. Lassan nyakamhoz hajolt. Nagyon óvatos volt, amivel csak húzta az agyam.
~Én is akarok nyomot hagyni rajtad..-egy hirtelen mozdulattal belesimított hajamba.
~Akkor csináld..-mondom pár pillanat múlva. Wooyoung pont eltalálta egyik gyengepontomat, így a tervezetnél is nagyobbat nyögtem.
~Fájt?-hajolt ismét fölém.
~Nem, pont az ellenkezője..-válaszoltam nagy nehezen. Éreztem, hogy Wooyoung lejjebb megy. Most ő húzta le nadrágom és alsómat. Láttam rajta, hogy izgul.
~Nyugi Woo, ügyes leszel. Én bízom benned.-bíztatom. Úgy látom ez bevált, mert el is kezdte. Nem látszik, hogy csak most kezdte. Kezeit úgy mozgatta, mintha már tapasztalt lenne. Arra pedig végképp nem számítottam, hogy végignyaljon egész hosszomon. Számra tettem egyik kezem, de így is elég hangosat nyögtem. Ezután lenyomta torkán az egészet. Egy nagy levegőt szívtam be, majd kifújtam. Kezét és fejét is mozgatni kezdte. Nyelvét is használta. Azt hittem ott fogok felrobbanni. Éreztem, hogy már nincs sok. Egy idő után már nem bírtam és kiengedtem mindent. Wooyoung pedig lenyelte mindet.
~Ennek tényleg nincs rossz íze.-fekszik mellém, miközben lenyalja a maradékot szájáról. Rögtön elkaptam onnan tekintetem. Ha tovább nézem lesz ebből több is, az pedig nem lenne jó. Ehelyett csak felhúztam gatyámat.-----------------------------------------------------------
18+ VÉGE
Wooyoung egyszercsak hozzám bújt.
~Legközelebb tovább is mehetünk..-ezt súgta fülembe. Én csodálkozva fordultam felé.
~San, én azt szeretném, hogyha legközelebb eljutunk idáig, akkor vedd el a szüzességem.. kérlek..-egyre jobban simult hozzám.
~Majd ha úgy adódik..-óvatosan megfogtam arcát.
~Ne erőltess magadra semmit! Nem jó, ha elsieted.-elkezdtem simogatni arcát.
~Én nem sietek San. Inkább.. vágyom rá.-motyogja halkan.
~Mióta elkezdtünk járni azóta izgat a dolog, de előtte még csak nem is gondoltam ilyesmire.-mondta egy szuszra. Én csak halványan elmosolyodtam. Persze ő ezt nem látta.
~Ígérem, hogy imádni fogod!-puszilok hajába.