Chapter 16

4.5K 605 139
                                    

".... သိၾကတဲ့အတိုင္းမယ္ Vampire ေတြနဲ႔ သမန္းဝံပုေလြနဲ႔ဆိုတာ ကမ႓ာသာေက်မယ္ ဥဒါန္းေတာ့မေက်ဆိုမ်ိဳးပါ့။ လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ရာစုေပါင္းမ်ားစြာက အစဥ္အဆက္လို ဒီရန္ညိဳးေတြကို လက္ကမ္းခဲ့ၿပီး တစ္ဖက္နဲ႔တစ္ဖက္ ေတြ႕တာနဲ႔ သတ္ၾကျဖတ္
ၾက စစ္ပြဲေတြျဖစ္ၾကနဲ႔...။ ေနာက္ Vampire ေတြရဲ႕ သဘာဝကိုကလည္း ၾကံ့ခိုင္မႈမရွိဘူးရယ္။ ႐ုပ္ရည္အရကသာ ဖန္တီးသူ မယ္ေတာ္သခင္မရဲ႕ ခ်စ္သူ ေရနတ္သမီးလို လွေပမယ့္ ခႏၶာကိုယ္က တိုက္ခိုက္ဖို႔ေလာက္ကို သန္မာမႈမရွိသလို သမန္ဝံပုေလြဆိုတာ ေက်ာက္ဘီလူးေတြနဲ႔ ကြာျခားတာမဟုတ္ေလေတာ့ ခြန္အားအရာမွာ မႏိုင္ႏိုင္ဘူးေကာ။ တဖက္ကလည္း အစာအဟာရက ရရာနဲ႔ မရွင္သန္ႏိုင္သလို မ်ိဳးပြားႏိုင္စြမ္းကလည္း နိမ့္ေလေတာ့... ေနာက္ဆံုးမွာ Vampire ဆိုတာ ၿမိဳ႕ေလးတစ္ၿမိဳ႕စာပဲ က်န္ခဲ့ေလေတာ့....။ အဲ့ဒီ့မွာပဲ ဒီအတိုင္းသြားရင္ သမန္ဝံ့ပုေလြေတြကို မႏိုင္ခင္မွာ မ်ိဳးသုန္းေတာ့မယ္ဆိုတာရိပ္မိလာေတာ့ Demon ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္တဲ့ ဇန္ႏိုရာရဲ႕ ပထမဆံုး ဧကရာဇ္ ဗညားစဂၤကို Vampire မင္းမ်ိဳးမင္းႏြယ္ထဲက ေနာက္ဆံုးလက္က်န္ျဖစ္တဲ့ ဧကရီ သတၱတာရာနဲ႔ လက္ဆက္ေစၿပီး ဇန္ႏိုရာကို တည္ေထာင္ထားတဲ့ ေျမေနရာတခ်ိဳ႕ကို လက္ဖြဲ႕ခဲ့ေလတယ္။ အျပန္အလွန္အေနနဲ႔ ေဆြမ်ိဳးျဖစ္သြားၿပီျဖစ္တဲ့ Vampire ေတြကို ကာကြယ္ဖို႔အတြက္ သမန္းဝံပုေလြေတြကို Demon ေတြက တိုက္ေပးရေလရဲ႕။ မက္ကာ ၿမိဳ႕ရွိတဲ့ တိုင္းေဒသခ႐ိုင္ဟာ အရင္က သမန္းဝံပုေလြအပိုင္ေပါ့။ ဧကရာဇ္ ဗညားစဂၤက အဲ့ဒီ့နယ္ကို သိမ္းယူၿပီး ဇန္ႏိုရာကိုပါ နယ္ေျမ ခ်ဲ႕ထြင္ျပန္တယ္။ အဲဒီ့အထိ ဇန္ႏိုရာဟာ ဒီေလာက္ မက်ယ္ျပန္႔ေသးဘူး။ လြန္ခဲ့တဲ့ ရာစုရွစ္ခုက ဘုရင္မင္းျမတ္ မကၠရာဇာ လက္ထက္မွာ သမန္းဝံ့ပုေလြေတြနဲ႔ စစ္ျဖစ္ၿပီး တို႔ေတြဘက္က စစ္ႏိုင္လို႔ရခဲ့တဲ့နယ္ေျမေတြေၾကာင့္ ဇန္ႏိုရာဟာ ဒီလိုအေျခအေနေရာက္လာခဲ့ေလတာ စာသင္သားတို႔ရဲ႕။ မွတ္တမ္းမွတ္ရာေတြ အရဆို ဇန္ႏိုရာဟာ စစ္ရံုးလုနီးနီးပဲ။ ဒါေပမယ့္ ေျမာက္ပိုင္းက ေက်ာက္ဘီလူးေတြနဲ႔ မဟာမိတ္ဖြဲ႕ႏိုင္ခဲ့လို႔ ေက်ာက္ဘီလူးေတြ အကူအညီနဲ႔ အဲ့ဒီ့စစ္ကို ႏိုင္ခဲ့ေလတာ။ အဲ့ဒီလို မဟာမိတ္ဖြဲ႕ႏိုင္ဖို႔ ဇန္ႏိုရာရဲ႕ ဘုရင္မင္းျမတ္ဟာ သူ႔ရဲ႕ အၾကံေပးအရာရွိျဖစ္လည္းျဖစ္ ကိုယ္လုပ္ေတာ္အျဖစ္သိမ္းယူထားတဲ့ ၾကင္ယာေတာ္ Vampire မ်ိဳးႏြယ္ အတၳာယံမင္းသားကို ေက်ာက္ဘီလူးဘုရင္ဆီေပးခဲ့တာမွာတင္ မူးမတ္ေတြၾကား အႀကီးအက်ယ္ ဂယက္႐ိုက္ခဲ့ေသးတယ္။ ေနာက္ေတာ့....."

ဖူးစာရွင္ || ဖူးစာရှင်Where stories live. Discover now