43.BÖLÜM

2.1K 170 168
                                    

~

Lisa

Göz yaşlarımı sildim" şimdi sana bir şey soracağım ve dürüst davranacaksın"

-Sor.

Yüzüme bakmadan konuştu" önce yüzüme bak" yavaş bir şekilde başını çevirip yüzüme baktı.

-O çocuktan hoşlanıyorsun.

Gözlerini kaçırdı" bilmiyorum" kalbim acıyınca başımı eğdim.

-Sırf sen erkeklerden hoşlanıyorsun diye benliğimi reddetmiştim, sonradan biseksüel olduğunu öğrendim ve kendim oldum. Şimdi de beni bu şekilde istemiyorsun.

-Alakası yok lisa, sadece bazen olmaz işte.

Yan profiline baktım" bu zamana kadar nasıl oldu o zaman, çok şey yaşadık"

-Son zamanlar da yaşadığımız şeyler yüzünden uzaklaştık.

Ne saçmalıyor bu.

-Otelden sonra böyle oldu, sen ne yaşadın ki yaşayan benim. O çocuk için böyle yapıyorsun, ondan hoşlandığın için şu an beni hayatından çıkarmaya çalışıyorsun.

-Hayatımdan çıkamazsın çünkü kardeşlerim ile arkadaşsın.

-Zamanı mı boşa harcamışım, üzücü. Neredeyse 2.5 sene.

Hızla başını çevirdi" 2.5 sene mi?"

-Evet, uzun zamandır varlığından haberdardım. Jin ve soyeon sayesinde senden haber alıyordum.

-Soyeon neden böyle bir şey yapsın ki, senden hoşlanıyor.

Başımı olumsuz anlamda salladım" hoşlanmaya önemsemekle karıştırma, onlar her zaman benim iyiliğimi düşündü"

Ayağa kalktı" üzgünüm lisa" odadan çıkarken göz yaşlarımı serbest bırakıp başımı bacaklarıma gömdüm.

Demek ki böyle bitecektik, beni gerçekten sevdiğini zannediyordum.

•••

1 hafta sonra

Önce yuna ardından jin odaya girince yerimden kalktım, acayip garip bir durum.

Jin Yuna'ya bakınca yuna başını ' ne var' anlamında salladı.

-Konuşsana jin.

Jin önce bana ardından yuna'ya baktı" birazdan ryujin buraya gelecek"

Yuna" ne anlatmaya çalışıyorsun"

-Biz birlikte olduk.

Yuna şaşkınlıkla jin'e baktı" saçma sapan konuşma"

-Aslına bakarsan benim yüzümden oldu.

Yuna" nasıl yani"

Bana bakınca ellerimi önümde birleştirdim" içinde azdırıcı hap olan meyve suyundan içti ve jin ile birlikte oldu"

Kapı çalınca jin hızlı bir şekilde odadan çıktı" onun içeceğini hesaba katamadım üzgünüm yuna"

Ryujin odaya girip bir bana bir yuna'ya baktı" ne oluyor"

Yuna ryujin'e doğru yürüyüp yüzüne hızlı bir şekilde vurunca elimi ağzıma kapattım.

Hassiktir ya..

Yuna odadan çıkar çıkmaz ryujin jin'e baktı" piçin tekisin, haberin olsun"

Elimi ağzımdan çektim" jin'in bir suçu yok ryujin çünkü tüm suç benim"

Change~JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin