54.BÖLÜM

2.1K 158 297
                                    

Şimdi kitabımızın shiplerinden ikisini oylamaya sunacağım mutlaka oylayın.

2jin(jin×ryujin) için buraya

Ryuna(yuna×ryujin) için buraya

Tarafınızı belli edin

~

Lisa

Arabadan inip hızla kapıyı kapattım, bu kadın iyice dengemi şaşırttı.

Uçurumun kenarına yürürken sesini duydum" hiçbir şey sandığın gibi değil, ben sadece.."

Hızla arkamı dönüp işaret parmağımı ona doğru salladım" baban gibi davranıyorsun"

Yanıma geldi" ben sadece kardeşimi kurtarmaya çalışıyorum, eğer jisoo ile olursa ömrü boyunca babası olacak o herif etrafında olacak"

-Bırakta bunu rose düşünsün.

-Jisoo'ya olan aşkı onu kör etmiş, bunları düşünmüyor.

-Peki ya ona dokunman.

Gözlerini kaçırdı" belki bana karşılık verirse işimi kolaylaştırır"

Ne diyor bu.

-Sevgilin olduğunu unuttun herhalde, bir de karşıma geçmiş karşılık vermesi işimi kolaylaştırır diyorsun.

Ellerini omuzlarıma koyunca geri çekildim" sıkıldım artık jennie, tek istediğim mutlu ve huzurlu olmak. Ama sen sürekli bir şey çıkartıp bunu bozuyorsun"

-Haklısın.

Hayret, haklı olduğumu kabul etti.

-Şimdi ne yapacağız.

-Rose bana kızgın, onunla barışmanın bir yolunu bulmalıyım.

-Onlara karışma lütfen.

-Tamam lisa, ama başka bir sorunumuz daha var.

Başını yere eğdi" yeniden doktora gitmem gerek"

-Neden gitmeyi bıraktın ki?

-Miyeonla takıldığım zamanlar gidiyordum, seninle barışınca uğraşmak istemedim.

-Tabi miyeon hanıma böyle davranmak istememişsindir, bana özel çünkü bu kötü davranışların.

-Uzatma istersen Lisa.

Bir de uzatma demez mi kendisi haklıymış gibi.

Cevap vermeyip arabama doğru yürüdüm, bindikten bir kaç saniye sonra o da yanıma bindi.

Jennie" özür dilerim, gerçekten ona dokunurken başka bir amacım yoktu"

-Çok kızgınım, jisoo ile ne konuştuysan anlat çabuk.

Yüzüne baktığım da göz göze geldik" emin misin?" başımı olumlu anlamda salladığımda yutkunuşunu gördüm.

Jennie anlattıktan sonra.

Öfkeli bir şekilde yüzüne bakarken elimi ona uzattım" ona dokunduğun elini ver" elini uzatınca tuttuğum gibi bedenini kendime çektim.

Yüzünü buruşturdu" canımı yakıyorsun"

-Sende benim canımı yakıyorsun, senin için onca şey yaparken şu yaptığın saçmalığa bak.

Elini çekmeye çalıştı" bende senin için ailemi karşıma aldım"

-Bu bana özel bir şey değil jennie, sen kendi benliğin için babanla savaş içindesin. Ben olmasam başka bir kız olurdu.

Elini yeniden çekmeye çalışınca bıraktım, sırtını koltuğa yaslayıp sıktığım elini ovuşturmaya başladı.

Change~JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin