37.BÖLÜM(M)

5.4K 206 193
                                    

Aklımda iki kurgu var. Birini yazmam mümkün değil çünkü o konu hakkında bilgi sahibi değilim. İkinci kurguyu yazacağım ama şimdi yayınlamak istemiyorum çünkü şerefsizlikten bıktığınızı düşünüyorum.

Bir de soft kitap yazmak istiyorum ama devam ettirememe korkum var, kaos olmadan bir kitap ne kadar gidebilir ki??

Bu arada kitap girlxgirl de birinci olmuş Ksmdmdmdkdkddkdldl garip olan kitabın daha yeni gxg olması :D?

~

1 hafta sonra

Jennie

Bornozumun iplerini bağladıktan sonra huzurlu bir şekilde uyuyan lisa'ya bakıp gülümsedim.

Yavaş bir şekilde yatağa çıkıp kucağına yerleştim, gözlerini kırpıştırdığını görünce dudaklarımı omuzlarına bastırdım.

Dudaklarım boynuna doğru yol alırken kıkırdadı" ne güzel bir uyandırış şekli bu" ellerini belime koyup okşarken başımı göğsüne yasladım.

-Böyle bir şey yapmasaydım uyanacağın yok.

Sol elini belimden çekip ensemden saçlarımın arasına soktu" seni seviyorum"

"Biliyorum" hafifçe gülümsedim.

Bir haftadır sürekli bunu söylüyor, terk edilme korkusu sarmış olmalı.

Elini saçlarımdan çekip üfledi" sende beni seviyorsun ne güzel, teşekkür ederim bunu dediğin için"

Doğrulup yüz yüze gelmemizi sağladım" birazdan jisoo ve rose gelecek, sevişelim mi yoksa hazırlanalım mı?"

Başını çevirdi" küstüm sana"

Elimin tersiyle yanağını okşadım" suzy.." cümlemi tamamlamama izin vermeden ensemden tutup dudaklarıma yapıştı.

Bunu yapacağını biliyordum, bir süre öpüştükten sonra dilimi ağzının içine sokup emmesine izin verdim.

Dilimi bırakıp çenemi emmeye başladı" bir şeyi emmek istiyorsan daha müsait bir şey önerebilirim manoban" boynumu ısırıp kıkırdadı.

Canım acıyınca aldığım hazla inledim..

Ellerini kalçama indirip kendine bastırdı, altımda kabaran bir şey hissetmemek garip hissettiriyor.

Kendimi ona sürttüğümde gözlerini yumup alt dudağını dişledi.

Hareketlerimi durdurup bornozumu çıkarttıktan sonra kenara attım, lisa'nın iç çamaşırını indirip dudaklarımı bacak arasına bastırdım.

Parmaklarını saçlarımın arasına sokup çekiştirdi" daha-a fazlasını istiyorum-m"

Vajinasına doğru üfleyip klistoristini ağzımın içine aldım, başımda ki baskıya bakılırsak daha fazlasını istediğini buradan bile anlayabiliyorum.

Bacaklarını tamamen aralayınca bacak arasına girip dilimi girişine sürttüm, parmaklarımı içine gönderdikten sonra vajinasında karnına doğru yaladım.

Zevk alan suratına bakıp hareketlerimi hızlandırdım, küçük göğüsleri ritimle sallanırken sesli bir şekilde inliyordu.

Beli yataktan kalkınca bacakları titremeye başladı..

Boşaldığında parmaklarımı içinden çıkartıp yaladım" iyi miydi manoban?"

Hızlı hızlı nefes alırken gülümsedi" muhteşemdi"

-Jisoo ve rose birazdan..

Kapı çalınca göz devirip yataktan kalktım, bornozumu giyip lisa'ya baktım" duş alıp gel sende, acele et" başını sallayınca odadan çıkıp kapıya doğru yürüdüm.

Change~JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin