24.BÖLÜM

3K 230 245
                                    

Sanırım fazla aktif olduğum için unf yiyorum :))

~

2 ay sonra

Jennie

Miyeon kollarımı belime sarınca ellerini çekip ona döndüm" gitmeyecek misin artık"

Gülümseyip iyice dudaklarıma yaklaştı" doyamadım"

-Yanımda uyumayı düşünmüyorsun herhalde.

Gülümsedi" düşünüyorum, hem seninle tanıştıran arkadaşım her şeye hazırlıklı ol demişti ama hala bir şey görmedim"

Saçlarını yüzünden çektim" görmek istemezsin"

Dudaklarını dudaklarıma bastırıp geri çekildi" görmek istiyorum" kucağıma yerleşip kıpırdandı.

-Üzgünüm ama gitmem gerekiyor.

Yüzü düştü" iyi tamam öyle olsun"

Kucağımdan kalkınca vücudunu süzdüm..

Lisa'yı özlüyorum, son olan olaylar bizi uzaklaştırmaktan fazlasını yapmış ayırmıştıda.

Üstelik çokta üstüme düşmemiş hemen vazgeçmişti, o kız aklını çelmiş olmalı.

Erkeklerin hepsi aynı..

•••

Annem ve babam kahvaltı masasından kalkınca rose sinirle konuştu" neler oluyor sana, resmen o kızı annem ve babamla tanıştıracağını söyledin"

Ryujin" gerçekten saçmalıyorsun, ben kimseyle tanışmak istemiyorum"

Başımı ovaladım" ilişki yaşanır olmazsa biter, lisa ve bana da öyle oldu. Bunu ben ve o kabul ettik ama siz hala kabul edemediniz"

Rose yüzünü buruşturdu" tamam da Miyeon nereden çıktı şimdi, evlilikten bahsettin jennie"

Omuz silktim" tedavi görüyorum ve kendimi çok iyi hissediyorum, üstelik onu tanısanız sizde seversiniz"

Ryujin" ben tanımak filan istemiyorum"

-Ergen ergen tepkiler verme ryu.

Rose" bende tanımak istemiyorum, hatta o kızı bu eve getirip annem ve babamla tanıştırmayacaksın"

-Siz insanı delirtirsiniz.

Ryujin" hem lisa'nın ayrılığı kabullendiğini nereden çıkardın"

Kahvemi yudumladım" her şey ortada "

Rose" ben son sözümü söyledim jennie, o kızı bu evde görmek istemiyorum"

-Şimdi sizinle uğraşamam, akşam yemeğe çıkacağız.

Ryujin" nerede" diyince gülümsedim.

-xxxxx restoranında.

Ryujin masadan kalktı" afiyet olsun size" hızlı bir şekilde mutfaktan çıkınca kaşlarımı çattım.

Bu kızında sağı solu belli olmuyor.

~

Lisa

Yataktan kalkıp bir süre boş duvarı izledim, uzun zamandır yaptığım gibi.

Okul, hastane ve ev arasında mekik dokuyordum.

Göğüslerim belirginleşmeye başlamıştı bile, bu beni mutlu ediyor ama keşke jennie de görebilseydi.

İlk zamanlar onu çokca arayıp evine gitmiştim ama her seferinde reddedildim.

Change~JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin