Selamlar, baya uzun bir bölüm oldu. Okuldan gelince okursunuz artık😚
~
Lisa
Salona girince soyeon bana sırtını döndü, jin televizyona bakıyordu.
Televizyonun önüne geçtim" özür dilerim jin"
-Çekilir misin, ben ve küçük sikim televizyon izliyoruz.
Göz devirip yanına oturdum"çok yakışıklı olduğunu biliyor musun?"
Suratıma baktı" bana mı yürüyorsun"
-Kalktı bile.
Yüzünü buruşturdu" pislik yapma, ne yaparsan yap affetmeyeceğim"
-Peki sana yemek ısmarlarsam.
Kaşlarını kaldırdı" bu kadar ucuza gideceğimi düşünüyorsan evet haklısın, ne yiyoruz" gülümseyince bende güldüm.
-Ne istersen onu yiyelim.
Soyeon ayağa kalktı" pizza yiyelim"
-Noldu hanım efendi az önce sırtını dönüyordun.
Gülümseyip kucağıma oturdu, başını boynuma yaslayınca kollarımı beline sardım" bunu jennie görseydi ne olurdu biliyor musun?"
Geri çekilince dudak dudağa geldik" ne olurdu" nefesi dudaklarıma değince yutkundum.
-Seni öldürür beni de hadım ederdi.
Jin güldü" bende sevgilimi şu şekilde görsem aynısını yaparım"
Başını göğsüme yasladı" hadi beni bu şekilde mutfağa götür"
Jin" başka şekilde de götürmesini ister misin?" diyince gülümseyip omzuna vurdum.
Soyeon'u kucağıma alıp jin'e baktım" pizzayı sen söyle jin, zevkine güveniyoruz"
Jin baş selamı verdi" hiç yanılmam"
Hafifçe gülümseyip soyeon'la beraber mutfağa yürüdüm.
Lisa ve soyeon'a yükseldim he
~
Jennie
Jisoo'nun kapısının önüne gelince rose bana baktı" ben konuşacağım tamam mı?"
Ellerimi havaya kaldırdım" nasıl istersen, karışmayacağım"
Ryujin" ben karışabilir miyim?"
Rose" sen sus" diyince ryujin'in yüzü düştü.
Rose ceplerini karıştırmaya başladı, anahtar çıkarınca kaşlarımı kaldırdım.
Demek bu kadar samimiler..
Kapıyı açıp bir süre etrafa baktı" sanırım evde yok" içeriye girip etrafa bakındım.
"Rose sen misin sevgilim" jisoo çıplak bir şekilde karşımıza çıkınca çığlık attı, önce ryujin'in sonra kendi gözümü kapattım.
Her ne kadar kendi gözümü kapatmama gerek olmasada, rose için yapıyorum.
Rose" tanrı aşkına jisoo, üstünü giyin çabuk" bir süre sonra gözlerimi açıp elimi ryujin'in gözünden çektim.
Ryujin garip garip gülümsedi" meme gördüm"
Rose ryujin'in omzuna vurdu" yengen o senin ryu"
Kıkırdadı" neyse ki başka bir yerini görmedim" suratıma baktı" sen gördün mü?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Change~Jenlisa
Fanfic*TAMAMLANDI* Soyeon"gerçekten onun için değişecek misin lisa" Başımı olumlu anlamda salladım" onun için her şeyi yaparım" Jin"cinsiyet bile değiştiririm diyorsun" Gülümsedim"evet bunu yapacağım. Ama onun için değil kendim için." 1# girlxgirl 1#jenli...