75.BÖLÜM

1.9K 172 247
                                    


Merhabalar 🖐️

~

1 hafta sonra

Lisa

Bir anda televizyon kapanınca bıkkınlıkla arkadaşıma baktım" ne yapıyorsun Jin?

Jin" artık konuşabilir miyiz?"

Soyeon" 1 haftadır yaptığın tek şey televizyondan herhangi bir kanal açıp dalıp gitmek"

Jin" belki anlatırsan biraz da olsa rahatlarsın"

Jennie'nin konuşması zaten aklımdan çıkmıyor ama kelimelere dökmek istemiyorum.

-Jennie, artık beni istemiyor.

Soyeon" e bu zaten muhtemel bir şeydi"

Göz devirip ellerimi kulaklarıma götürdüm" sizi dinlemek istemiyorum"

Jin" duyabildiğini biliyorum lisa"

Ellerimi kulaklarımdan çekip sinirle onlara doğru baktım" jennie'nin haklı olduğunu söyleyeceksiniz, bunu zaten biliyorum. En mantıklısı bırakmaktı değil mi? Sadece bir hata yaptım ve her şeyi mahvettim. Yapmamalıydım ama gerçekten kendimde değildim."

Soyeon yerinden kalkıp yanıma oturduktan sonra çenemi tutup kendine çevirdi" öncelikle sakin ol. Bunları zaten bildiğini biliyoruz, yüz kere söyleyip yüzüne vuracak değiliz" çenemi bıraktı" sadece çözüm odaklı olup sana yardım etmek istiyoruz"

Jin" dışarıya çıkmayı bırak, mina'yı bile görmek istemiyorsun"

Soyeon yüzünü buruşturup Jin'e baktı "neden Mina ile görüşecek ki? Bu kızın Jennie'ye ihtiyacı var. Ne zamandan beri Mina bu kadar önemli oldu"

Jin" Jennie'yi Mina ile aldattığından beri"

Kalbim hızlanırken sinirle çenemi sıktım" boş boş konuşmayı bırak jin"

Soyeon" yardımcı olmayacaksan git, ciddiyim"

Jin" tamam, sustum"

-Artık beni istemiyor, dediklerini duymalıydınız.

Soyeon" anlat, ona göre hareket edelim"

Derin bir nefes alıp soyeon'a döndüm.

•••

Kaşlarını çatıp göz temasını kesti, beni gerçekten hayatından çıkardığını anlamış olmalı.

Jin" ne diyeceğimi bilemiyorum, hiç açık kapı bırakmamış gibi duruyor"

Soyeon" aslına bakarsak kendini affettirmek için yeterince çabaladığını sanmıyorum lisa. Kızı evinden alıp başka bir yere götürünce seni affedeceğini filan mı sanıyordun cidden?"

-Biraz da olsa yumuşar sanıyordum.

Jin" Mina ile konuşturup iyice kötü hissetmesini sağlamışsın. En azından bir kaç ay geçtikten sonra konuşmalıydı"

Soyeon"o zaman yaptığın şeylerin bilinçli olmadığını anlayıp daha mantıklı yaklaşabilirdi"

-Tanrım, kızla yatmadım bile.

Cümlem biter bitmez soyeon kafama vurdu" hala ne diyor ya!"

Jin" sen sevdiğinden başka birine dokunacak türden bir kız da değilsin, nasıl oldu bu?"

-Jennie den soğudum sandım, biraz ilgi görünce de mina ile yakınlaştım.

Soyeon yanıma yanaştı" gerçekten onunla yatmadın değil mi?"

Change~JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin