~
Jennie
Böyle konuşmamalıydım..
kalbini kırdığım için tek başına gitmek istedi işi filan yok.
Hızlı bir şekilde arabama atlayıp çalıştırdım, benim de pek bir işimin olduğu söylenemez.
Babam mesaj atıp şirkete çağırdı ama o cehenneme gidecek değilim.
Şu suzy denilen kadının yanına gidip hesap soracağım, o meseleyi unutmuş değilim.
Umarım şirketinde bulurum da fazla uğraştırmaz.
•••
Sekreter salak salak konuşurken göz devirip iç çektim.
Sekreter" tekrardan söylüyorum, randevunuz yoksa giremezsiniz"
Son kozumu kullanacağım, kollarımı masasına yaslayıp gülümsedim" suzy hanımı arayıp lisa'nın geldiğini söyleyin lütfen, beklettiğiniz için pişman olacaksınız"
-Peki efendim, arıyorum.
Bir yeri tuşlayıp telefonu kulağına götürdü" efendim bir kadın sabahtan beri içeriye girmek için ısrar ediyor, randevusu olmadan giremeyeceğini söyledim ama dinlemiyor" bir süre sonra tekrar konuşmaya başladı" adı Lisa" sekreterin yüzü değişti" ö-zür dilerim-m efendim, tamam hemen gönderiyorum" telefonu kapatıp mahçup bir ifadeyle suratıma baktı.
Gıcık bir şekilde güldüm" ee sonuç"
-Buyrun efendim, beklettiğim için özür dilerim.
Hafifçe başımı eğip suzy denilen kadının odasına girdim.
Beni görünce gülümsemesi garip bir hal aldı" sen.."
-Lisa'nın sevgilisi jennie kim, hatırladın mı?
-Neden buraya gelme zahmetinde bulundun jennie kim.
Yavaş bir şekilde yanına yürüyüp ellerimi masasına yerleştirdikten sonra yüzüne yaklaştım" sevgilimden uzak dursan iyi edersin sürtük"
Kaşlarını kaldırıp kollarını bağladıktan sonra sırtını koltuğuna yasladı" sevgilinden uzak durmayacağım jennie kim, aksine onu kendime bağlayıp elinden alacağım"
Gülümsedim" bunu yapamayacaksın çünkü işten ayrılacak"
Kısa bir kahkahadan sonra tek kaşını kaldırıp dudaklarını yaladı" imzaladığı sözleşmeden haberin yok sanırım, işten ayrılamaz"
Siktir!
Ellerimi masadan ayırıp iki yanıma sarkıttım" bana böyle bir şeyden söz etmedi"
-Ona okumasını söylemiştim ama artık vücudum nasıl etkilemişse dikkat etmemiş.
Kalbim sinirle atarken yumruklarımı sıktım" derdin ne? Benimle bir sorunun olduğu açık yoksa böyle ucuz numaralara başvurmayacak kadar itibar sahibi bir iş kadınısın"
-Kızına yaptığın her şeyden haberdar.
Ne?
-Ne saçmalıyorsun?
-Masum numaraları yapma bana jennie, jisoo'ya yaptıklarından bahsediyorum.
Şerefsiz piç, Peki ya onun kardeşime yaptıkları. Rose'nin tepki göstereceğini bilmesem söylerdim.
-O benim aileme daha beterini yaptı, hiçbir şey bilmiyorsun. İtibar sahibi diyerek yanılmışım, o adamın köpeklerinden biriymişsin.
Ayağa kalkıp cam dolaba yürüdü, kendine viski doldururken gülüşünü duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Change~Jenlisa
Fanfic*TAMAMLANDI* Soyeon"gerçekten onun için değişecek misin lisa" Başımı olumlu anlamda salladım" onun için her şeyi yaparım" Jin"cinsiyet bile değiştiririm diyorsun" Gülümsedim"evet bunu yapacağım. Ama onun için değil kendim için." 1# girlxgirl 1#jenli...