Umarım yks de change ile ilgili şeyler sorarlar yoksa sıçtımAllahın belası kitap artık bit diyenler like👍
~
Lisa
Jennie salata için domatesleri doğrarken hiçbir şey yapmadan masada oturuyorum.Kendisi böyle istedi.Bazı hareketlerine anlam veremiyorum.
-Neden yardım etmeme izin vermiyorsun.
Domatesi kesmeyi bırakıp kafasını yavaş bir şekilde bana döndürünce yutkundum.
Jennie" bugün sana karşı ayrı bir gıcıklık var içimde"
-Onu anladım, sabahtan beri mesafeli davranıyorsun.
-Onu hak ediyorsun.
Artık sinirleniyorum"miyeon ve lay ile bir şeyler yaşadığını ne çabuk unuttun"
Bıçağı lavaboya fırlatınca korkuyla geri çekildim, ellerini durulayıp karşıma oturdu.
Jennie" farkında mısın bilmiyorum ama o zamanlar ayrıydık"
-Ama beni seviyordun Jennie, bununda ihanet olduğunu bilmelisin. Ben o zamanlar sadece seni istediğim için bu kadar büyütmemiştim. Mina'ya kadar sana ne kadar sadık olduğumu biliyorsun, sen daha beterdin. Artık affetmeyi denemelisin, ben öyle yapmıştım.
Ellerini masanın üzerine koyup birleştirdikten sonra çenesini sıktığını gördüm" evlilik teklifini reddedip anında başkalarının kollarına koşmadım, sen evde beklerken başkaları ile gizli gizli buluşup öpüşmedim" göz yaşları yanaklarından süzülürken başımı başka bir yere çevirdim" o kızın yanındayken telefonumu açmaya bile tenezzül etmedin, ne kadar kavga etmişsek edelim sana bir şey oldu diye ödüm kopmuştu. Ben hiç hata yapmadım demiyorum ama bu kadarını yapmamıştım. Sen benim canımı yakmak için çok uğraştın, en önemlisi hastanede ki çaresizliğim"
"Haklısın" masadan kalktıktan bir kaç saniye sonra mutfaktan çıktı.Onunla olduğum sürece böyle devam edecek gibi duruyor.
Odama girdiğimde yatağa uzandığını görünce yanına uzanıp yüzümü ona doğru döndüm. Gözleri kapalı ama uyuduğunu sanmıyorum, elimi yüzüne uzatıp göz altlarını okşadım.
Hayatımda ki en büyük pişmanlığım boşa geçen 2 ayım diyebilirim. Jennie'nin bana ne kadar aşık olduğunu anladım ve kötü tarafımı keşfettim. O zamanlar yaptıklarıma dönüp bakınca ben değilmişim gibi geliyor, sanki o lisa başka biriydi. Mina'nın yanında ki asıl benliğim sanardım ama öyle değilmiş.
-Bu hafta hastaneye gidecek miyiz Jennie?
Gözlerini açmadan konuştu" hayır"
-Neden?
-Canım istemiyor, randevuyu diğer haftaya aldıracağım.
-Yine yapıyorsun, böyle bir şeyi ertelemen yanlış.
Gözlerini aralayıp kızarmış gözlerini suratımda gezdirdi" tekrar tartışmak istemiyorum, yoruldum"
"Pekala güzelim, uyu hadi" yavaş bir şekilde yanağını okşayıp hafifçe sıktıktan sonra elimi çektim.
Bir kaç saniye geçti geçmedi vücudunu bana yaklaştırıp başını boynuma gömdü, elimi saçlarının arasına sokup gözlerimi yumdum.
Huzurlu ve mutluyum diyemem ama en azından gerçekten istediğim insanın yanındayım. Umarım aramız bir an önce düzelir.
~
Ertesi gün
Jennie
Karşımda ukala bir sırıtışla oturan kadına bakıp sertçe yutkundum. Lisa yerine beni yanına çağırmasına şaşırdım açıkcası.
Neden buradayım bilmiyorum bile" benden ne istiyorsun mina?"
-Gerçekte bana ait olan bir şeyi yani lisa'yı geri istiyorum.
Ne?
Sinirli bir şekilde güldüm" o hiçbir zaman sana ait olmadı ve olmayacak. Saçma sapan konuşmak için çağırmışsın belli" ayağa kalktım.
-Bana karşı zaafı olduğunu biliyorsun, bu durumdan ölesiye korkuyorsun Jennie.
-Ne saçmalıyorsun sen??
-Otur ve yüzleş.
Kalktığım yere sertçe oturdum" iyi, yüzleştir bakalım"
Telefonunu eline alıp biraz uğraştıktan sonra masanın üzerine koydu.
Bir kaç saniye geçtikten sonra lisa'nın sesini duyunca kasıldığımı hissettim" efendim mina"
Mina" neredesin?"
Lisa" babamın yanındayım, ne oldu?"
Mina" acilen yanıma gelmelisin, sana ihtiyacım var. Lütfen lisa, acele et" ağlamaklı bir şekilde konuştu.
Oyunculuğu ağzımın bir karış açılmasına sebep oldu.
Umarım reddedip telefonu kapatır, bunu yapması gerekiyor.
Lisa" konum at hemen"
Mina yüzüme bakıp pis pis sırıtınca karnıma garip bir ağrı girdi. Garip hissediyorum, sanki yeniden ihanete uğramış gibiyim. Gerçekten endişeli gibi, tek bir sözüyle ayağına kadar geliyor.
Mina" şimdi sen ara ve eve gelmesini söyle"
-Hayır.
Güldü" buraya geleceğini bildiğin için böyle yapıyorsun, zamanında da senin yerine beni tercih etmişti"
Yumruğumu sert bir şekilde masaya vurdum, biraz daha devam ederse gururumun tamamını bir kenara bırakıp onu burada döveceğim. Yaşadıklarımdan sonra ne kadar gururum kalmışsa.
Telefonumu çıkartıp aynı şekilde masaya koyduktan sonra lisa'yı aradım.
Hemen açıldı" efendim sevgilim"
Sevgilim diyor hala" eve geri dönebilir misin?"
-Niye? Bir şey mi oldu Jennie?
"Yanımda olmana ihtiyacım var" gerçekten buna ihtiyacım var.
Lisa" bir kaç saate yanındayım" telefonu yüzüme kapatınca sinirle gözlerimi yumdum.
Bir kaç saat..
Mina'nın yanında geçireceği bir kaç saat.
Mina" artık evine gitsen iyi olur, birazdan lisa buraya gelecek ve seni görmesini istemem"
Gözlerimi açtım" keyfiniz mi kaçar?"
Mina" daha fazla yıkılmanı istemiyorum diyebilirim, onu gördüğümde ilk işim öpmek olacak"
Ağlamamalıyım, burada olmaz.
-Kısacası aranızdan çekilmemi istiyorsun.
-Evet Jennie, tam olarak bunu istiyorum.
Başımı olumlu anlamda sallayıp masada ki eşyalarımı almaya çalıştım, ellerimin titremesine engel olamıyorum. Sonunda telefonumu ve çantamı alıp kafeden çıkmak için hareketlendim.
Mina" son olarak, lisa'nın sevdiği şeyleri bana mesaj olarak atarsan sevinirim. Ona keyifli bir gece yaşatmak isterim"
Duraksayıp çantamın sapını sıktım, bu kızın masum olduğunu düşünmüyordum ama bu kadar da değildir diyordum.
Sadece neden böyle değiştiğine anlam veremiyorum.
Ona doğru dönüp yapmacık bir şekilde gülümsedim" zamanla kendin çözersin, tabi aldatılmadan çözebilirsen. İyi günler mina"
~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Change~Jenlisa
Fanfiction*TAMAMLANDI* Soyeon"gerçekten onun için değişecek misin lisa" Başımı olumlu anlamda salladım" onun için her şeyi yaparım" Jin"cinsiyet bile değiştiririm diyorsun" Gülümsedim"evet bunu yapacağım. Ama onun için değil kendim için." 1# girlxgirl 1#jenli...