Oy veya yorum sınırı koymayacağım çünkü zaten yapacağınız şeyi biliyorsunuz.~
Lisa
Jisoo ile beraber arabaya binip kemerimi bağlarken keyifle sırıttım.
-Beni yeniden istediği çok belli.
Arabayı çalıştırıp suratına baktım ama benim aksime mutsuz görünüyor" noldu, ne bu surat?"
Göz yaşlarının aktığını görünce kaşlarımı çattım.
-Anlatsana kızım, ne oldu??
Jisoo" beni evime götür, lütfen"
-Tamam, yolda anlat ama.
Başını olumlu anlamda sallayıp göz yaşlarını sildi.
•••
Eve yaklaşıyoruz ama daha bir kelime bile söylemedi.
-Anlatacak mısın?
Jisoo" belli ki gitmemi bekliyormuş, aramızda ki şeyin bir değeri yokmuş."
Bir sikim anlamadım.
-Açık konuş Jisoo.
Jisoo" herifin biriyle öpüşüyordu" bağırınca ürktüm.
Arabayı hızlı bir şekilde kenara çekip ona döndüm" kızım gidip ayırsaydın ya"
Bana dönüp dik dik bakmaya başladı" ne deseydim? Seni bırakıp gittim ama şu an başka biriyle öpüştüğün için sana kızıyorum, neden beni beklemedin filan"
-E kızıyorsun ama.
Yüzünü buruşturdu" sür şu arabayı lisa"
-Cidden buna göz yumacaksın yani.
-Sen göz yummadın da ne oldu? Eninde sonunda Jennie'yi aldatan sen oldun.
Gözlerimi üzerinden çekip sırtımı koltuğa yasladım" iyiliğin için diyorum ama sen beni kırmaya çalışıyorsun"
Jisoo" lütfen sür şu arabayı"
-Pekala.
•••
Sabah
Jisoo'nun ayağını üstümden çekip ayağa kalktıktan sonra gerindim" Jisoo" bağırdığımda yüzünü buruşturup diğer tarafa döndü.
Dün gece yanında kalmamı istediği için bu salakla uyumak gibi bir hata yaptım. Rose'ye acıyorum çünkü Jisoo çok garip bir şekilde yatıyor. Gece sayamadığım kadar üstüme çıktı, az daha canım çıkıyordu.
-Evde yiyecek bir şeyler var mı?
"Yok" uykusuna devam etti.
En iyisini çıkıp kendim bir şeyler alayım.
Üstüme giyinirken aklıma jennie gelince sırıttım, eminim çok geçmeden aramız düzelecek.
Makyaj yapmadan arabamın anahtarlarını aldığım gibi evden çıktım. Daha büyük bir markete gitmek iyi olabilir. Yaklaşık 10-15 dakika sonra istediğim yere gelince navigasyonu kapatıp keyifle arabamdan indim.
Jennie'yi çok özledim, keşke şu an yanımda olabilseydi. Onunla alışveriş yapmak eğlenceli oluyor.
Marketin kahvaltılık reyonuna geldiğimde tanıdık bir beden görünce duraksadım.
Yok artık, bunun ne işi var burada. Daha doğrusu bu şekilde ne işi var.
Jeongyeon ve tanımadığım bir kız birbirlerine sırnaşırken aklıma bana yaptıkları doluverdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Change~Jenlisa
Fanfiction*TAMAMLANDI* Soyeon"gerçekten onun için değişecek misin lisa" Başımı olumlu anlamda salladım" onun için her şeyi yaparım" Jin"cinsiyet bile değiştiririm diyorsun" Gülümsedim"evet bunu yapacağım. Ama onun için değil kendim için." 1# girlxgirl 1#jenli...