Bu kitapta oy veya yorum için sizi darlamayacağım, benden beklenmeyecek hareketler :)~
Lisa
Üstümü giyindikten sonra aynaya bakıp iç çektim, gerçekten taş gibi kadın oldum.
Soyeon kapıdan başını uzattıktan sonra içeriye girdi" giyinmişsin" elinde ki südyene bakıp kaşlarımı kaldırdım.
Elinde ki südyeni havaya kaldırdı" bunu giyeceksin, içine bir şeyler koyarız"
Yutkunup suratına baktım" ya anlaşılırsa" gülümseyerek yanıma geldi.
Kolumu sıvazladı" sakin ol lisa, hiç kimse bir şey anlamayacak" elinde ki südyeni aldım.
-Hadi çıkta giyineyim.
Başını olumsuz anlamda salladı" ben ayarlayacağım"
Pekala..
Elbisemi eteklerinden tutup çıkardım, gözleri aşağıya kayınca gözlerimi kaçırdım.
Aşırı utanıyorum..
Südyeni giydikten sonra kopçasını bağladı, cebinden çıkardığı pamukları sokuştururken onu izledim.
Omuz silkti" en fazla 70 beden oluyor, idare et"
Gülümsedim" teşekkür ederim"
Soyeon" bir şey daha var"
Daha ne olabilir ki" ne varmış"
Gözleri aşağıya kayınca baktığı yere bakıp yutkundum" bakıp durma utanıyorum"
Güldü" onu biraz arkaya itsek iyi olur" eli oraya gidince bileklerini tuttum.
Göz göze geldik" bunu yapmak zorunda değilsin, ben hallederim"
Hafifçe gülümsedi" senin için her şeyi yaparım lisa, belli olmasını istemeyiz değil mi? "
-Evet istemiyorum, onu istemiyorum soyeon.
Gözlerim dolunca başımı çevirdim" sakın ağlama, zaten onayı aldık. Halledeceğiz tamam mı? Bu süreci beraber atlatacağız" başımı omzuna yaslayıp kollarımı bedenine sardım.
-Teşekkür ederim..
Saçlarımı okşamaya başladı" hşşt teşekkür etme"
Geri çekilip sırıttı ama onun da gözleri dolmuştu" artık ağlamayı kesmeliyiz, şunu halledelim"
Başımı olumlu anlamda sallayınca diz çöktü, soğuk parmaklarını hissedince yutkundum.
Cringe oluyordum ama aklıma trans cinayetleri gelince sinir oldum, insanlar istedikleri gibi yaşamak istedi diye öldürülüyorlar. Fazla acımasızsa.
Yazdığım şeyler sizi cringe yapıyorsa atlayın ama kötü yorumlar yapmayın çünkü üzülüyorum. Bunu eski okurlarım için değil kitabı keşfedip gelen yeni okurlarım için söylüyorum🖤
Ayarlarken onu izledim, ayağa kalkıp biraz uzaklaştı.
Orama kaşları çatık bir şekilde bakıyordu" bu neden bu kadar uzun ki ya, olduğu kadar artık. İyi ki elbisen vücuda yapışan türden değil"
Kaşlarımı kaldırdım" tekrar teşekkür ederim"
Soyeon" teşekkür etme ve makyajın için odama gel"
Utana sıkıla konuştum" şey benim makyaj malzemelerim var"
Tek kaşını kaldırıp gülümsedi" hiç haberim yok"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Change~Jenlisa
Hayran Kurgu*TAMAMLANDI* Soyeon"gerçekten onun için değişecek misin lisa" Başımı olumlu anlamda salladım" onun için her şeyi yaparım" Jin"cinsiyet bile değiştiririm diyorsun" Gülümsedim"evet bunu yapacağım. Ama onun için değil kendim için." 1# girlxgirl 1#jenli...