58.BÖLÜM(M)

4.1K 167 518
                                    

Bu bölümde ki jenlisa smutunu sevdim çünkü işin içinde çok güzel şeyler var. Tabi sizin sevmediğiniz türde şeyler mdmndösm

~

Jennie

Bornozunu çıkartıp yanıma uzandı "neden duşta sevişmediğimize anlam veremedim"

Gülümseyip yataktan kalktım, çekmeceleri karıştırıp o gün dakikalarca dalga geçtiği kırbacı aldım.

Yüzüne baktığımda gözlerinin kocaman açıldığını gördüm" hayır jennie"

-Daha ne yapacağımı söylemedim bile.

Omuz silkti" canımı yakacaksın"

-Bir kerede bana ayak uydur.

Bir süre sonra ayağa kalkıp karşımda dikildi" ee ne yapacaksın?"

Sabah oturup özenle makyaj yaptığı masaya ilerledim, üstündekileri kolumla sıyırıp yere düşmesini sağladım.

-Yüz üstü uzan şuraya.

Sözümü dinleyip masaya yüz üstü uzandı, çekmeden aldığım aleti belime geçirdikten sonra arkasına geçtim.

Kendimi yavaş bir şekilde içine itince seslice inledi" hazır mısın?"

Lisa" neye hazır mıyım?"

Kırbacın ucunu avucumda sıkıp derin bir nefes aldım, beline geçirince çığlık attıktan sonra masadan kalkıp sırtını göğsüme yasladı.

Beni sertçe ittirip ağlayarak banyoya girdi.

Ağzıma sıçacak ama buna değerdi. Açıkçası çok hoşuma gittiğini söyleyebilirim.

Vücudu ıslak bir şekilde odaya girdi, öfkeli bakışlarını görünce yutkundum.

Hızla üstüme yürürken elimde ki kırbacı kenara attım, boğazımdan tutup yatağa yatırdıktan sonra üstüme çıktı.

Yüzüme yaklaştı" ne sikim yaptığını zannediyorsun sen!" yüzüme doğru bağırınca gözlerimi yumdum.

-Hala sırtım yanıyor manyak kadın!

Gözlerimi açıp alt dudağımı ısırdım" o kadar acıtıyor mu ya"

Belimde ki yapay penisi çıkartıp kendine taktı" çok fena sikeceğim seni, ağzına ka.."

-Hey sakin ol.

Üstüme çıkıp bacak arama girdi" kapa çeneni jennie" kendini sertçe içime itince çarşafı kavrayıp avucumun içine aldım.

Hızlı hızlı gelgit yaparken bir süre sonra canım yanmaya başladı, sarsılırken kollarını kavradım" dur-r l-isa"

-Durmayacağım.

Pes edip başımı yastığa bastırdım, penisi karnımda hissediyorum.

Bir süre sonra hareketlerini durdurup içimden çıkınca hızla bacaklarımı kapattım.

Sanki karnım delinmiş gibi...

Cenin pozisyonu alıp ellerimi karnıma bastırdım.

Arkama uzanıp bacağımı kaldırdığında engellemeye çalıştım ama bir şekilde içime girdi.

Bir süre sonra hareketlerini durdurup elini ağzımdan çekince gözlerimi açtım.

Sanırım alt taraflarımı kaybettim, hareket etmek istemiyorum.

Parmaklarını arka tarafımda hissettiğimde tırnaklarımı koluna batırdım" buna izin vermeyeceğim"

-İzin isteyen yok.

Change~JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin