68.BÖLÜM

1.8K 159 325
                                    


~

İşsiz olduğum için salak saçma sorular köşesine hoşgeldiniz. Bu bölümde toplam 1 soru sorulacaktır cevap vermeniz önemle rica edilir.

1. Lisa'nın yaptığı gibi bir ihanet affedilebilir mi? Siz affeder miydiniz? (Kendinizi lisa'nın yerine koyarak cevap verin)

Bu arada gönlümün efendisi ryujin çok güzel💜

~

Lisa

Şaşkın bir şekilde suratıma bakarken elini tuttum fakat hızlı bir şekilde çekti.

Sorun yok, sinirli olduğu için böyle yapıyor.Yavaş yavaş düzeleceğiz, acelem yok.

Jennie" ne planından bahsediyorsun?"

-Sadece bana küçük bir fırsat vermeni istiyorum, lütfen jennie.

-Nasıl değerlendireceksin.

"Öğrenmek istiyorsan elimi tut ve çok sorgulama" elimi uzatıp bir umut gözlerine baktım.

"Yine kalbimi kırmayacağın ne malum" gözlerinin dolduğunu görünce yutkundum.

"Lütfen" gerekirse saatlerce yalvarırım, yeter ki kabul etsin.

Bir süre suratıma baktıktan sonra elimi tutunca gülümsedim" teşekkür ederim"

"Barıştığımızı sanma sakın" sessiz bir şekilde konuşunca güzel yüzüne baktım.

İşte hep istediğin başkalarında aradığın masum jennie karşında duruyor, bunun için bunların mı olması gerekiyordu. Gittikçe kendime daha da sinir oluyorum.

Tam bir aptalım..

Sessiz bir şekilde araba doğru yürüdük, yürümekte zorlandığını fark edince duraksayıp ona baktım" jennie?"

"Hı" bana bakmadan konuşunca çenesini kavrayıp bana bakmasını sağladım.

Aşırı bitkin görünüyor" yemek yedin mi?"

-Hayır.

Nasıl yaşıyor bu kız anlamış değilim, bunun sebebi de benim. Son zamanlar da hiç yapmayacağım şeyler yaptım.

Çenesini bırakıp elimi ellerinden ayırınca şaşkınlıkla bana baktı" noldu" yavaş bir şekilde kucağıma alınca kollarını boynuma sardı.

-Bu ne? Kuş gibi kalmışsın jennie.

Cevap vermek yerine başını göğsüme yasladı, biraz daha hareket etmezsem düşeceğiz.

Yavaş yavaş yürümeye başladım, artık ne kadar dayanabilirsem.

•••

Jennie'yi bir şekilde arabama bindirdim, annem ve babamın kendileri için aldığı eve götürüyorum. Deniz kenarında sakin bir yer, belki biraz da olsa bana yumuşar. Kardeşlerinin yanında ne kadar çabalarsam boşa çıkacağını biliyorum, onlar benimle barışması istemiyor.

Azıcık yediği tostu uzatıp surat astı" yemeyeceğim"

-Hadi ama jennie, sadece bir kaç ısırık almışsın.

-Canım istemiyor, zorlama.

Pes ediyorum, sinirlendirmek istemem. Elinde ki tostu alıp poşetine geri koyduktan sonra arka koltuğa attım.

Telefonunu ve eşyalarını almak için arabasına gitmek istemişti ama buna tabi ki izin vermedim. Rose ile iletişime geçerse eğer rose bir şekilde gelir ve yanımdan alır.

Change~JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin