7.BÖLÜM

4.3K 282 356
                                    


~

Lisa

Kahvaltı masasında ki gerginlik soğuk soğuk terlememe sebep oluyordu, tek rahat rahat yemek yiyen tabi ki jennie.

Tatlı tatlı gülümsedi" tuzu uzatır mısınız"

Herkes ortada duran tuzluğa baktı, kimse uzanmayınca ben alıp jennie'ye uzattım.

Öpücük attı" teşekkür ederim güzelim"

Soyeon ve jin garip bir ses çıkarıp gülünce pis pis suratlarına baktım.

Jisoo" sabahtan beri niye buradayım diye sorguluyorum"

Jennie" kardeşimi rahat becerecek bir yer bulamadın diye üzülüyor musun yoksa"

Sarı saçlı kız elini ağzına kapattı, jisoo" n-e diyorsun"

Sanırım jennie'nin hiçbir şeyden haberi olmadığını zannediyorlar.

Soyeon" kim kimi sikiyor" diyince jin elini soyeon'un ağzına kapattı.

Jin" arkadaşım sen karışma"

Jennie güldü" sorun yok yemeğinizi yiyin işte"

Yavaş bir şekilde ayağa kalktım" lavaboya gideceğim"

Jennie yeniden güldü" öğrenmemiz gerekmiyordu"

Kaşlarımı çattım" yerini bilmiyorum, keyfimden söylemedim"

Gülüşü kesildi" pekala sakinleş" sarı saçlı kıza baktı" kalk yengene tuvaletin yerini göster kardeşim" fakat kız jennie'yi dinliyor gibi görünmüyor.

Jisoo ayağa kalktı" ben gösteririm" sabırsızlıkla iç çekip peşine takıldım.

Mutfaktan çıkar çıkmaz kolumu yakaladı" canını seviyorsan ondan uzaklaş"

Ne??

Kolumu çektim" o ne demek"

Jisoo"götünü kurtar diyorum hala anlamadın mı? "

-İyi de neden?

Yüzünü sıvazladıktan sonra cebinden telefonunu çıkardı" numaranı ver, burada konuşamayız"

Merak ediyorum.

Başımı olumlu anlamda sallayıp telefonunu elinden alıp numaramı kaydettim.

~

Jennie

Ağzımda ki lokmayı bitirip masaya geri dönen jisoo'ya gülümsedim.

Adi..

-Nasılsın jisoo.

Sinirli sinirli yüzüme baktı" iyiyim"

-Tabi ki iyisin kardeşimi sikiyorsun.

Chaeyoung" kes şunu!" diyince ona baktım.

-Bağırmayı kes.

Göz teması kurdu"sende ukala ukala konuşmayı kes"

"Biz gidelim artık" jin isimli çocuk konuşunca göz devirdim.

-Arkadaşınızı yalnız bırakıp gidecekmisiniz cidden?

Chaeyoung" ben gidip bakayım hala gelmedi"

Omuz silkip çatalımı peynire batırdıktan sonra ağzıma attım.

Bir kaç saniye geçmeden chaeyoung şok olmuş bir şekilde geri gelip yeni çocuklara baktı" arkadaşınız ayakta işiyor, bir sorunu mu var?"

Ne alaka be.

Soyeon'un gözleri açıldı" şey şeyden.."

Jin" titizlik hastalığı var"

Soyeon jin'e bakıp gülümsedi" evet o yüzden kendi evimiz dışında ki tuvaletlere oturamıyor, anlarsınız ya hastalık"

Neden bu kadar panik oldular o zaman.

-Paniklemenize anlam veremedim.

Sessiz kaldılar, chaeyoung jisoo'nun yanına oturunca çatalımı yalayıp onlara dik dik bakmaya devam ettim.

Jisoo bir süre sonra bana baktı" gitsem iyi olur"

Chaeyoung" evet gitmeliy.. "

Lisa içeriye girince sustu, lisa sandalyeye oturup gergin olduğu belli olan gülümsemesini gösterdi" ne bakıyorsunuz"

Chaeyoung" bu kadar titiz olduğunu söyleseydin keşke, ayakta işemen çok garip "

Lisa şaşkın şaşkın chaeyoung'a baktı.

Lisa" beni mi izledin?" yüksek sesle konuşunca kaşlarımı kaldırdım.

Ortalık karışacak gibi görünüyor, eğlence çıkar.

Chaeyoung"h-ayır b-en bulamadın sandım kontrol-l etmek için kapıyı yanlışlıkla-a araladım ama hemen kapattım-m"

Saf kardeşim kekeleye kekeleye konuşunca kıkırdadım, birden odak noktası ben olmuştum.

Lisa" ne gülüyorsun" diyince daha çok güldüm.

-Ne bileyim komik geldi.

Soyeon ve jin kalkınca jisoo ve chaeyoung da kalktı.

"Noluyor ya iyiydik" elimde ki küçük ekmeği ağzıma atıp çiğnedim.

Jisoo chaeyoung'un elini kavrayıp mutfaktan çıktı.

Soyeon" biz gidelim, kahvaltı için teşekkür ederiz jennie"

Başımı hafifçe eğdim" yine bekleriz"

Jin" sen gelmiyor musun lisa" diyince hızlıca ayağa kalkıp lisa'nın sandalyesinin arkasına geçtim.

Ellerimi omuzlarına yerleştirdim" buraları toplamam için biri lazım değil mi lisa"

Lisa" siz gidin" diyince hafifçe gülümsedim.

Soyeon'un garip bakışlarını üzerimde hissettiğimde kaşlarımı kaldırdım.

Ne bakıyor bu.

Jin soyeon'u çekiştirip mutfaktan çıkardı.

Dış kapının sesini duyar duymaz huzurla iç çektim" sonunda gittiler lisa" omuzlarında ki ellerimi boynuna doğru çıkarıp ovmaya başladım.

Lisa" ş-ey yardım edip bende gideceğim" ayağa kalkınca ellerimi iki yanıma sarkıttım.

Elimi ona uzattım" gel sana odamı göstereyim" bir elime bir bana baktı.

Hadi ama lalisa sadece birazcık yiyeceğim seni.

Sonunda elimi tutunca pis pis gülümseyip odamın önüne getirdim, cebimden anahtarı çıkartıp açtım.

-Odanı kilitlemen çok garip, yalnız yaşıyorsun diye biliyorum.

-Hiç kimseye güvenmiyorum, kendime bile.

İçeriye girince kapının gizli kilidini aktif hale getirip gösteriş için yaptırdığım anahtarı cebime attım.

Salak salak etrafa baktıktan sonra gözleri beni buldu, göz göze geldik" bir sorun mu var"

Dudaklarımı yaladım..

-Biraz oyun oynayalım mı?

~

Kim kimle oynayacak göreceğiz haspam dkdkdkdkdmdö

Change~JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin